Jump to content
Joriz

Patch uitgebracht voor Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City!


GTAGames.nl afbeelding
Rockstar Games heeft zojuist een patch uitgebracht voor de XBOX 360 versie van GTA Episodes of Liberty City. Er waren enkele kleine foutjes in het spel die nu zijn gerepareerd. Onder andere het volgende is gerepareerd in Episodes of Liberty City:
  • Het omhooggaan met de parachute is nu gerepareerd.
  • De onzichtbare bowlingkegels in de bowlingbaan zijn nu gerepareerd.
  • Het is niet meer mogelijk dat spelers de onlinestatistieken kunnen manipuleren.
  • Oneindig nitro is nu gerepareerd.


Het downloaden van de patch start automatisch op je XBox 360 als je met Live verbindt.

Episodes from Liberty City is vanaf 30 maart 2010 ook verkrijgbaar voor PC en Playstation 3. De complete uitbreiding als los speelbaar spel zal rond de 50 euro kosten en de losse downloadbare episodic content (The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony) beide rond de 20 euro.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

dat zal al wel op de PS3 en PC discjes staan neem ik aan?

Ja, dat zal er wel op staan hoor

Maar ik ga er wel geen 50 Euro voor betalen hoor, want volgend de berichten van de Crew kost het zoveel. Ik heb maar 45 voor het origineel betaald :7

Bewerkt: door BV_1993

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Tot hoever kan je dan et je parachute de lucht in, verder zou het wel handig geweest zijn als ik die nitro glitch wist maarja. :sigaar: En trouwens, iki hoefde heelmaal niks up te daten, geen patch ofso.

Bewerkt: door The360box

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het 'dak' (maximaal te behalen hoogte) in Liberty City is in The Ballad of Gay Tony al aanzienlijk hoger dan in IV en TLAD. Met de parachute-glitch echter, kon je nog veel hoger dan dit. Zelfs zo hoog, dat de stad LC verandert in een héél klein, pieterpeuterig rondje.. :sigaar:

Jammer inderdaad dat deze eruit wordt gehaald. Het is puur fun, die glitch, en niet te gebruiken voor het cheaten. Tenslotte zit het ding alleen in Free Mode, en niet in co-op of DM.. :duh:

Met deze gedachte hadden ze de swing glitch er ook allang uit moeten patchen, wat gelukkig niet het geval is.. Deze werkt nog, in alledrie de versies van Liberty City. :bier: (IV, TLAD en TBOGT)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...