Jump to content
Joriz

Patch uitgebracht voor Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City!


GTAGames.nl afbeelding
Rockstar Games heeft zojuist een patch uitgebracht voor de XBOX 360 versie van GTA Episodes of Liberty City. Er waren enkele kleine foutjes in het spel die nu zijn gerepareerd. Onder andere het volgende is gerepareerd in Episodes of Liberty City:
  • Het omhooggaan met de parachute is nu gerepareerd.
  • De onzichtbare bowlingkegels in de bowlingbaan zijn nu gerepareerd.
  • Het is niet meer mogelijk dat spelers de onlinestatistieken kunnen manipuleren.
  • Oneindig nitro is nu gerepareerd.


Het downloaden van de patch start automatisch op je XBox 360 als je met Live verbindt.

Episodes from Liberty City is vanaf 30 maart 2010 ook verkrijgbaar voor PC en Playstation 3. De complete uitbreiding als los speelbaar spel zal rond de 50 euro kosten en de losse downloadbare episodic content (The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony) beide rond de 20 euro.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Al met al lijken me dat goede fixes, behalve de parachute glitch, al is het opzich wel logisch als zoiets gefixt wordt.

Maar ehm.. Jacky..

Ik heb ooit eens gepost dat de Swing glitch misschien wel expres in het spel is gezet, alleen toen werd ik genadeloos afgestraft door mensen die zo zeker wisten dat het een bug was dat het leek alsof Rockstar het ze persoonlijk had verteld...

Misschien dat ik dan toch gelijk had? Lijkt me dat Rockstar sowieso van de glitch weet, (zo veel filmpjes ervan...), dus waarom dan zoiets niet fixen maar de parachute glitch wel? En als Rockstar in een interview zegt dat ze dat niet expres erin hebben gezet bewijst dat nou ook niet echt veel.

Bewerkt: door Mythbuster

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik snap 1 ding niet Warom kost de uitbrijdingen via internet 20 euro.????

En in de winkel 50? :?

Als je em via internet koop voor 20 euro en je pc crasht helemaal dat je alles kwijt ben ben je je 20 euro dan ook kwijt om hem opnieuw te moeten downloaden

Of koop je een download code via internet die je daarna na een herinstallatie of crash weer opnieuw kan gebruiken voor het spel ivm via je Ip adres of instalatiecode van je huidige gta4 code ????

\

Zoja als je verhuist bent naar een ander adres nadat je de download code hebt gekocht en daarna crasht je pc hoe moet dat dan???

Ik zie het nut er niet van in om hem downloadversie aan te schaffen ..

Of zit ik ernaast ??

Greets p.zaal

:bier: tot GTA

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

volgens mij 20 euro per deel, 20 voor tlatd en 20 euro voor bogt, is dus samen 40 euro, correct me if im wrong!, en in de winkelvoorverkoop zaten ze al op 45 euro voor beide delen samen! dus scheelt 5 euro, maar dan heb je wel een cd en hoesje....

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...