Jump to content
Joriz

農曆新年- Chinees nieuwjaar korting voor GTA Chinatown Wars! 虎寅


gallery_1_5_77347.jpg

Om te vieren dat zondag in China het jaar van de tijger begint geeft Rockstar Games dit gehele weekend 30% korting op Grand Theft Auto: Chinatown Wars voor de iPhone en iPod touch.

Mocht je dus niet aan carnaval en valentijnsdag doen, dan kan je ieder geval nog Chinees nieuwjaar vieren terwijl je GTA Chinatown Wars speelt. blij.gif

Mocht je het spel al hebben dan ben je natuurlijk welkom om het spel op ons forum te bespreken of op WikiGTA te kijken voor missiehulp.

Grand Theft Auto: Chinatown Wars is dit weekend speciaal verkrijgbaar via iTunes voor slechts € 5.49

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik heb geen iPhone of Ipod Touch, dus ik heb er toch niet veel aan. Wel een leuke actie natuurlijk ^^.

Als ik wel een iPhone of Ipod Touch had, dan had ik hem ook niet gekocht omdat ik hem toch al heb voor PSP, dus ik hoef hem geen 2e keer :puh:.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

不錯,但我俠盜中國城戰的PSP遊戲機一 切戰爭。

快樂新的一年的確,沒有人能 夠真正的中文給我。只是一個翻譯。

我也 覺得愚蠢的唯一出路IPhone和iPod Touch。在便攜式遊戲機和任天堂DS玩家也值得。但是,很有趣的人誰不慶祝嘉年華會和我一樣。

誰不知道,多倫多唐人街戰爭的計算機出來,在一個地方,您可以觀看比賽。我不認為這將不會來。

吉單位又名金

Bewerkt: door dji-unit

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Raar dat een paar chinese tekens in een topictitel plots een rage veroorzaken. Om dan maar niet mee te doen typ ik gewoon in het Nederlands:

Ik denk dat ik morgen snel even naar de zondagswinkel rijd om een iTunes kaart te kopen, dan kan ik het eindelijk eens legaal kopen. ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

垃圾邮件垃圾邮件垃圾邮件。抱歉,我不得不

Maar nu even serieus.

Als ik een Iphone/ Ipod touch had had ik hem misschien wel gehaald. Maar aangezien ik Hem op de PSP heb en ik hem dus al geweldig vind. En al stukken beter dan de DS versie, En aangezien de Iphone/pod niet zulke geweldige graphics aan kunnen dan als de PSP (Heb ik gehoord). Ik denk dat dan nog een tweede Chinatown wars hebben nutteloos is.

Bewerkt: door Rinaldootje

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

有人開始它,現在每個人都是這麼做。我認為這是有趣的事情。 ,這是一個有點難以翻譯。我自己不會購 買多倫多唐人街戰爭為 iPhone。首先,控制器是愚蠢的,我想。而我對他的PlayStation Portable,我們喜歡的人沒有任天堂DS和PSP遊戲機。

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

有人開始它,現在每個人都是這麼做。我認為這是有趣的事情。 ,這是一個有點難以翻譯。我自己不會購 買多倫多唐人街戰爭為 iPhone。首先,控制器是愚蠢的,我想。而我對他的PlayStation Portable,我們喜歡的人沒有任天堂DS和PSP遊戲機。

所有臟再次在這裡釣魚!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...