Jump to content

Verlang jij wel eens naar een andere tijd?


Sa_bulldog

Recommended Posts

Zoals de titel aan een beetje aangeeft. Verlang jij wel eens naar een andere tijd? Ik heb bijvoorbeeld wel eens dat ik wel eens een kijkje zou willen nemen in de middeleeuwen. Ook de tweede wereld oorlog interesseert mij heel erg ondanks de gruwelijke dingen die er zijn gebeurd.

Wat vind jij een mooie tijd en waarom vind je dit?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sa_bulldog

    4

  • BoerBanaan

    3

  • Rinaldootje

    2

  • Michael_Scofield94941

    2

Ik ben altijd wel benieuwd naar de toekomst. Ik zou best wel eens voor een dagje, 500 jaar verder willen zijn dan nu. Kijken of ruimtevaart dan al in grote mate met hoge snelheid mogelijk is (allá Star Trek), wat voor computers en dan zijn, of er al dingen zoals een 'replicator' bestaan etc. Gewoon kijken hoe de wereld er in 2510 uit ziet dus. Maar helaas, tijdreizen is niet mogelijk, dus hopen dat ik in de toekomst kan kijken is eigenlijk zinloos.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke laten we het even rustig op een tijdje zetten.

±2.000.000 jaar terug. :D Als ik het goed hem even kijken hoe de mens er toen uitzag. :D

De tijd van boeren en jagers: Mensen vinden nu al overleven moeilijk. Ik wil wel eens zien hoe dat toen werkelijk ging.

Romeinse tijd: De tijd van rond de dood van Julius caesar. En de aller eerste geregistreerde autopsie.

Middeleeuwen: Epic battle en de romances in het kasteel zelf.

Tweede wereldoorlog: Sweet epic war. :D Kijken hoe het was. Meemaken hoe heet de battle werkelijk was.

60's: Yhea de muziek, hippies, en alles er omheen.

Vietnam oorlog: Echt zo gruwelijk?

70's: De rock van die tijd.

80's: Golden ages of rock

90's: Mijn geboorte :D, En me voor eens herinneren hoe het was.

september - 11 - 2001: Maar dan in New york zelf. Zien hoe de ravage was met mijn eigen ogen.

Toekomst: Jha wat denk je. Ik wil de exclusieve preview en samples van de toekomst technologie :D

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt nogal een lijstje rinaldootje, maar ik geef je geen ongelijk. Er zijn veel tijden die we als mensen wel zouden hebben meegemaakt, maar stel je mag er 1 van kiezen om een week in die tijd te leven. Welke zou je dan kiezen?

Link to comment
Delen op andere websites

De jaren 60 lijken me wel leuk om een tijdje in rond te lopen, de hippies, flowerpower, Woodstock, Beatles, Stones, de sexuele revolutie, provo, studentenopstanden, de oudere generatie moet gedacht hebben dat het einde der tijden nabij was. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Tweede wereldoorlog: Sweet epic war. :D Kijken hoe het was. Meemaken hoe heet de battle werkelijk was.

Neonazi. :{

Daarbij waren de golden ages of rock niet in de jaren 80 maar in de jaren 60 en 70.

Ontopic: Er is niet echt een tijd waar ik graag naartoe zou willen, ik denk het liefst naar de toekomst om te kijken hoe het met me gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

De Jaren 60 The Beatles in het echt zien en de hele Beatlemania meemaken. naar een platenwinkel gaan en alle elpees kopen zodat ik ze in de toekomst nog heb. :klap:

Oja en als het kon ook even naar eind jaren 70 gaan naar New York zodat ik John Lennon nog in het echt kan zien. Voordat hij werd doodgeschoten.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt nogal een lijstje rinaldootje, maar ik geef je geen ongelijk. Er zijn veel tijden die we als mensen wel zouden hebben meegemaakt, maar stel je mag er 1 van kiezen om een week in die tijd te leven. Welke zou je dan kiezen?

Nu maak je het Rinaldootje wel erg moeilijk :cry:

Dan ga ik twijfelen tussen de Romeinse tijd, tweede wereldoorlog, of de jaren 60.

Maar ik denk toch de Romeinse tijd. Het lijkt me gewoon zo surrealistisch mooi.

Tweede wereldoorlog: Sweet epic war. :D Kijken hoe het was. Meemaken hoe heet de battle werkelijk was.

Neonazi. :{

Daarbij waren de golden ages of rock niet in de jaren 80 maar in de jaren 60 en 70.

1. Ik ben zo een beetje 100% tegen Neo-nazi's. Het klonk wel verkeerd als ik nu zo bekijk. Maar wat ik bedoelde ren die hevige veldslagen tussen de Allies en de Axis.

2. Je hebt gelijk. :7

Ach ja de 60's en 70's staan er ook tussen. En de 80's, Ja daar vond ik de Rock gewoon het beste. Misschien was ik daardoor verward.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou wel eens willen weten hoe de wereld nou werkelijk ontstaan is, dus dat wordt een paar miljoen jaren terug

Ik heb gehoord dat dat 4,6 miljard jaar geleden was. Ik kan er ook een paar miljoen jaar naast zitten.

Maar daar zou ik ook nog wel eens willen zijn ja.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verlang soms wel eens naar de toekomst, om te kijken of de technologie echt zo vooruit is gegaan al ze nu zeggen. Maar ook naar grote bedrijven kijken of ze in die tijden nog echt bestaan, Zoals Apple, R* of Coca Cola.

Verder zou ik de tijd tussen 1950 en 1989 willen meemaken (de tijd van de Koude Oorlog), want er is zoveel gebeurt in die jaren. Dus niet alleen maar Hippies, Rock en al die andere zooi van muziek. Maar gewoon kijken hoe de Sjovet-Unie en de VS elkaars grote vijanden waren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...