Jump to content

Geluidsprobleem


Trax

Recommended Posts

Ik heb de oplossing gevonden voor het geluid probleem.

Ga naar: http://www.webzila.com/?wz=dll#results

Gebruik het zoek machine, en type in eax.dll. Daar kan je dan eax.dll 3.0.6.6 downloaden. Vervang het eax.dll bestandje in je Gta San Andreas map (versie 4.0.0.1 ofzo, kopieer em maar in een andere map voor de zekerheid), met de eax.dll die je gedownload hebt. Als 't goed is zijn alle geluid bugs nu gefixed, tenminste bij mij werkte 't wel. Veel plezier wauw

Als er nog iemand last heeft van geluids problemen, download de eax.dll in die link die ik gaf, onderaan in deze post. En dan Start - Uitvoeren - dxdiag - en zet geluid 1 en 2 op basis versnelling, en totaal geen geluids problemen meer.

Schijnbaar zal dit geluidsproblemen verhelpen. Heb het niet getest, omdat ik er zelf geen last van heb :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • RogierS.

    5

  • Jordy

    4

  • MegaPilot

    4

  • BaaszB

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bij mij doet ie het nog steeds goed.

En NeoPhyte, voortaan je bericht editen. (forum regels):

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=2309

Niet dubbelposten (dus zet geen twee berichten direct onder elkaar). Bovenaan je post, rechtsbovenaan, kan je

dit knopje vinden p_edit.gif, deze kan je gebruiken om je bericht aan te passen. Doe dit dus ook! Dit houdt ons forum netjes.

Bewerkt: door Jordy
Link to comment
Delen op andere websites

Bovenstaande tip werkt prima bij mij. :) Let wel op, alleen het eax.dll bestand vervangen is niet genoeg, dat wat er onder staat (Uitvoeren - dxdiag - en zet geluid 1 en 2 op basis versnelling) is ook belangrijk.

Voor diegenen bij wie het niet helpt: Een gebouw binnengaan (bijvoorbeeld het Johnson House) wil wel 's helpen.

Het probleem doet zich inderdaad voornamelijk voor zodra het gaat regenen.

Link to comment
Delen op andere websites

er komt na 8streepjes installatie een fout er staan

feature: Grand Theft Auto: San Andreas Game Data

Component: audio

File: E:\data2.cab

error: onjuiste functie.

kan je me aub helpen ik zou je heel dankbaar zijn :)

Link to comment
Delen op andere websites

er komt na 8streepjes installatie een fout er staan

feature: Grand Theft Auto: San Andreas Game Data

Component: audio

File: E:\data2.cab

error: onjuiste functie.

kan je me aub helpen ik zou je heel dankbaar zijn :)

Heb je toevallig geen illegale versie? Daardoor onstaan deze fouten vaak.

Nog even over het geluidsprobleem, ik heb er ook last van, net zoals bij anderen vooral tijdens regen of na een uurtje spelen. Kan het er ook mee te maken hebben dat hij bijvoorbeeld eax > 2.0 nodig is of hoger. Ik heb namelijk een audigy ls en vraag me af of deze goed genoeg is anders moet ik een audigy 4 aanschaffen.

Edit:

Na het veranderen van het EAX bestand en bij dxdiag de waarde hebben ingevuld op basis versnelling is het geluid eindelijk goed. Dit keer heb ik het geluid goed getest, ongeveer 1,5 uur lang spelen. :D:D

Bewerkt: door Leon_AMD64
Link to comment
Delen op andere websites

als ik SA start dan komt er dit te staan: GTA SA cannot find audio card installed en als ik gewone muziek op me pc wil luisteren lukt dat ook niet meer...wat moet ik nu doen...vanmiddag werkte alles nog gewoon :(

plz help effe snel??

Bewerkt: door Joowsj
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
er komt na 8streepjes installatie een fout er staan

feature: Grand Theft Auto: San Andreas Game Data

Component: audio

File: E:\data2.cab

error: onjuiste functie.

kan je me aub helpen ik zou je heel dankbaar zijn :)

hey nvidia is otg voor video? hoe kan je install error er dan mee verdwijnen over audio, ik hebv anmelijk ook dat probleem

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...