Jump to content

Geluidsprobleem


Trax

Recommended Posts

als ik SA start dan komt er dit te staan: GTA SA cannot find audio card installed en als ik gewone muziek op me pc wil luisteren lukt dat ook niet meer...wat moet ik nu doen...vanmiddag werkte alles nog gewoon :(

plz help effe snel??

ik heb precies hetzelfde probleem. :N

ik kan wel muziek luisteren en vanmiddag deed hij het ook nog. kan iemand me helpen? :?

GTAFAN

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • RogierS.

    5

  • Jordy

    4

  • MegaPilot

    4

  • BaaszB

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

als ik SA start dan komt er dit te staan: GTA SA cannot find audio card installed en als ik gewone muziek op me pc wil luisteren lukt dat ook niet meer...wat moet ik nu doen...vanmiddag werkte alles nog gewoon :(

plz help effe snel??

ik heb precies hetzelfde probleem. :N

ik kan wel muziek luisteren en vanmiddag deed hij het ook nog. kan iemand me helpen? :?

GTAFAN

ik heb het al opgelost het lag aan mijn nvidia voor de mensen die die fout ook hebben in data2.cab met audio download de driver op www.nvidia.com
Kijkt u eens.. Het antwoord staat ook in de topic.. Hopelijk helpt het :Y Bewerkt: door RonaldVC
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Ik heb ook een geluidsprobleempje, als ik ga autorijden, hoor ik geen geluid van een draaiende motor, ik hoor het toeteren niet, de-instaleren heeft ook geen zin.

Iemand enig idee hoe dit komt?

Misschien kun je het geluid van de radio wat zachter zetten. Dat doe je zo, als je het spel hebt opgestart ga je naar "Options". Je klikt op "Audio" en dan zet je de bovenste balk "Radio" wat lager. Misschien hoor je het dan wat beter. Zelf had ik hier ook last van maar na dit truckje te hebben toegepast:

Ik heb de oplossing gevonden voor het geluid probleem.

Ga naar: http://www.webzila.com/?wz=dll#results

Gebruik het zoek machine, en type in eax.dll. Daar kan je dan eax.dll 3.0.6.6 downloaden. Vervang het eax.dll bestandje in je Gta San Andreas map (versie 4.0.0.1 ofzo, kopieer em maar in een andere map voor de zekerheid), met de eax.dll die je gedownload hebt. Als 't goed is zijn alle geluid bugs nu gefixed, tenminste bij mij werkte 't wel. Veel plezier wauw

Als er nog iemand last heeft van geluids problemen, download de eax.dll in die link die ik gaf, onderaan in deze post. En dan Start - Uitvoeren - dxdiag - en zet geluid 1 en 2 op basis versnelling, en totaal geen geluids problemen meer.

Schijnbaar zal dit geluidsproblemen verhelpen. Heb het niet getest, omdat ik er zelf geen last van heb :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, als ik "radio off" selecteer, hoor ik ook niks. Aan de CD kan het ook niet liggen, want bij m'n ma doet het geluid het wel gewoon :? .

Iemand???

EDIT: Ik hoor trouwens ook geen geluid als je bij een missie in een auto zit, en dan iedereen begint te praten, bijvoorbeeld bij wrong side of the tracks" hoor ik niet "where to Smoke?" "unity station" en dat soort dingen :-( .

Bewerkt: door Alexy
Link to comment
Delen op andere websites

Regent het?

Dan is er een soundbug (heb ik zo vaak).

Er is een patch ofzo dat dat verhelpt maar je kan geen mods instaleren.

Ik hoor het ook als het niet regent :cab: .
Alles wat bovenstaande staat, heb ik ook gedaan, mmar mijn GTA wil alsnog niet opstaten omdat hij zegt dat er geen geluidskaart in zit terwijl die wel zo is.

Ik advieseer jullie om deze patch te installeren. Deze fixed wat bugs en je kunt alle geluid weer horen. Volgens mij werkt wel, het heeft wel bij veel mensen al geholpen. Je kun deze patch hier vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit ook gedaan, Noord-Amerikaanse ne de Europese.

Maar waanneer deze beginnen te uploaden zegt ie "Older version doesn't excist"

Misschien iemand andere mogelijkheden of jij Ruud31?

Bewerkt: door ViceCity
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik heb ook een geluidsprobleem sinds vanmiddag

Als ik loop of auto rijd of in de vliegtuig zit(bewegende dingen) dan begin ineens mn geluid te kraaken, het is gewoon niet om aan te horen, de voices gaan langzamer en je hoort gewoon slecht wat ze zeggen.

En als ik stil sta dan heb ik nergens lasy van :?:?:?

Kunnen jullie mij snel helpen??

Link to comment
Delen op andere websites

Daar had ik ook last van, totdat ik me gleuidskaart update mischien kun je dat even proberen :Y

Hier heb ik een link voor je om je driver geluidskaart te update ]hier

Anders even onder google je type gleuidskaart invoeren en update :)

Grz

Bewerkt: door gammie
Link to comment
Delen op andere websites

Daar had ik ook last van, totdat ik me gleuidskaart update mischien kun je dat even proberen :Y

Hier heb ik een link voor je om je driver geluidskaart te update Website

Grz

Okee, bedankt:D

Zal kijken of het help

Okee ik heb hem geinstalleerd en nu zou mijn geluid het goed moeten doen??

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...