Jump to content

Geluidsprobleem


Trax

Recommended Posts

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • RogierS.

    5

  • Jordy

    4

  • MegaPilot

    4

  • BaaszB

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...
Ik heb ook een geluidsprobleempje, als ik ga autorijden, hoor ik geen geluid van een draaiende motor, ik hoor het toeteren niet, de-instaleren heeft ook geen zin.

Iemand enig idee hoe dit komt?

Heb je misschien mods erin gezet?

Link to comment
Delen op andere websites

ik bwn hier nieuw en heb ook een probleem!

ik heb gewoon de originele en al het geluid doet het behalve als CJ of sweet etc iets zegt

ik dee het begin dat ik naar huis fietste kwam ik aan bij grove stond van onder:

grove street - home

ofzo maar ik hoorde hem niks zeggen bij missies daarna was da ook. heb het spel al eens eerder gehad toen had ik er geen last van :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar daar voor moet je betalen en daar heb ik weinig zin in;)

Je hoeft niet per definitie te betalen, alleen als je drirect de link wil hebben van de driver.

Hoe je gratis je driver kan updaten wordt in deze tutorial stap voor stap uitgelegd, gemaakt door moi. :*D

Drivers updaten

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Hallo allemaal,

Ik pas een nieuwe pc,:

Asus a8n-sli se

Athlon 64 3800+

1,5 HB DDR Ram

160 GB sata maxtor disk

2x Geforce 7600 GT XXX editie

Windows XP Pro SP2

Ik heb dus ook het bekende geluids probleem, als er regen komt, dan hoor ik niks behalve de regen (weet niet of muziek het doet want ik was aan het lopen) Als de regen ophoud, dan zijn alle geluidjes erweer zoals lopen en schieten enz.

Ik heb bij dxdiag de hardware versnelling te verlagen zonder succes, ook de oudere EAX.dll te vervangen zonder succes (deze 2 ook gecombineerd en zonder) maar dit mocht ook geen succes hebben.

Ik hoop dat er mensen zijn met hetzelfde moederbord als ik (ik gebruik onboard sound) die mij de goeie richting op kunnen sturen. Zou iemand weten hoe het onboard geluid heet van dit moederbord?

BVD alvast voor komende reactie(s)! :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Cheshire ik weet niet of ik hetzelfde moederboard heb als jij maar ik heb dus ook de regenbug.

Anyhow, na deze dll te hebben gedownload heb ik wel een stuk minder sound bugs, eerst had ik ook last van echo en nog wat foute troep.

Alleen de regen dus nog.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 4 maanden later...

Probeer je drivers te updaten:

Geluidskaart updaten: :bonk:

- Ga naar apparaatbeheer (rechtermuisknp op deze computer -> eignenschappen -> hardware en klik op apparaatbeheer)

- Dubbelklik op je geluidskaart -> kies tabblad stuurprogramma -> stuurprogramma bijwerken. kies in de wizard de update.

En anders kan je nog op de site van het merk van je geluidskaart kijken ;).

Succes.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Het is een wonder!!

hij wou niet installen omdat er iets met dat geluid was dus had ik Eax.dll ofzoiets gedownload en hij ging juist fucking snel installen normaal een kwartiertje en nu minder dan een minuut!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...