Jump to content

Geluidsprobleem


Trax

Recommended Posts

  • 1 maand later...
  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • RogierS.

    5

  • Jordy

    4

  • MegaPilot

    4

  • BaaszB

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Is er dan geen cheat zodat het nooit gaat regenen???!

Jawel, die cheats zijn er. :) Er zijn 8 verschillende weercheats, hieronder staan ze:

Zonnig

Extreem

Regen

Bewolkt

Mistig

Oranje luchten. Het is nu altijd 21:00 OFVIAC

Zandstorm

Onweer

Hier een plaatje waarop je kunt zien hoe je de cheat op elke console kunt activeren:

cheatzg3.png

In de eerste kolom zie je wat de cheat inhoudt, in de tweede kolom zie je hoe je de cheat op de PC moet activeren, in de derde kolom zie je hoe je de cheat op de PS2 moet activeren, en in de vierde kolom zie je hoe je de cheat op de Xbox moet activeren. Het plaatje wordt nu erg verkleind, waardoor de tekst misschien niet goed meer leesbaar is. Klik daarom hier om het plaatje op ware grootte te bekijken: Klik.

Deze informatie komt allemaal van www.wikigta.org.

Veel succes ermee. :)

Bewerkt: door BaasB
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
er komt na 8streepjes installatie een fout er staan

feature: Grand Theft Auto: San Andreas Game Data

Component: audio

File: E:\data2.cab

error: onjuiste functie.

kan je me aub helpen ik zou je heel dankbaar zijn :)

hey nvidia is otg voor video? hoe kan je install error er dan mee verdwijnen over audio, ik hebv anmelijk ook dat probleem

nog steeds niet opgelosd ik hebhet zelfde probleem aub ben je eeuwig dankbaar

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan dat je last hebt van de foutmelding 'data2.cab' of 'data2.cab'? Als dat zo is is je DVD kapot, ik heb het zelf ook gehad maar er is weinig tegen te doen. Je kan je DVD oppoetsen met een zacht, vochtig doekje maar met grote waarschijnlijkheid is er niks meer aan te doen. Het is helaas een kwestie van het opnieuw aanschaffen van GTA San Andreas.

Link to comment
Delen op andere websites

@hierboven

Als je een dvd-cd-rom hebt moet je hem in de dvd driver doen. Het kan ook zijn dat de driver kapot is.

ontopic: kijk even of er op de cdrom krassen of vuis zit. Daarna moet je even proberen of een andere cd wel afspeelt in de DVD-rom driver

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Mensen,

Ik heb het eax.dll bestandje vervangen maar het geluid valt nog altijd weg en blijft weg.

Alleen als je in een auto zit hoor je de radio. En als CJ wat zegt. Verder geen auto geluid of schieten of wat dan ook. :duh:

Wie kan mijn helpen.

Rob.

Link to comment
Delen op andere websites

heej ik heb sinds eergister ook san andreas ;) ik heb dat mijn geluid wegvalt na ong een 1:30 uur wegvalt het enige wat ik hoor is regen en een autoradio ik keek op wat forums maar snap er niks van :$ alvast bedankt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb gta weer een paar dagen geinstaleerd en als ik in een auto stp dan hoor ik helemaal geen radio en wel user tracks? en bij missies zie je geen ondertiteling of hoor je niemand?

voor de rest hoor je alles

ik heb al geprobeert opnieuw te instaleren maar dat werkt niet :schater:

Help alsjeblieft!!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...