Jump to content

Geluidsprobleem


Trax

Recommended Posts

@ RogierS.

Zijn er geen updates voor je geluid?

Ik had in het begin toen ik m'n liet herïnstalleren geen geluid,

eerst meost ik daarvoor een update hebben, maar die heb je al, want je hebt geluid, ow f*ck ik gebruik Windows XP Pro! :puh:

Maar ik heb Vista gehad! :);)

Maar ik weet wel 1 ding:

Heb je al je updates al geïnstalleerd?

Zoja,

installeer Sa nog eens opnieuw, soms helpt dat...

Succes! :)

MegaPilot.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • RogierS.

    5

  • Jordy

    4

  • MegaPilot

    4

  • BaaszB

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Helaas.. ook na opnieuw installeren en check voor updates blijf ik het probleem houden. Ligt het dan toch aan die maffe versnelling en is daar niets aan te doen met Vista? :N

Geluidskaart: Ati Radeon 2400 HD, update versie 6.00.0001.5408

Naam: Luidsprekers (Realtek High Definition Audio)

Bewerkt: door RogierS.
Link to comment
Delen op andere websites

Helaas.. ook na opnieuw installeren en check voor updates blijf ik het probleem houden. Ligt het dan toch aan die maffe versnelling en is daar niets aan te doen met Vista? :N

Wat bedoel je met "Ligt het dan toch aan die maffe versnelling" ?

MegaPilot.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu kijk, in de eerste post wordt uitgelegd dat je na het downloaden van dat bestandje eax.dll nog wat moet veranderen aan de geluidsversnelling (die moet je dan op 'standaard' zetten, kijk maar bij de eerste post). Nu is dat dus bij Vista onmogelijk, en daarom 'ligt het dan toch aan die maffe versnelling' dat ik dat probleem blijf houden, is er dus weinig aan te doen?

Mijn excuses voor de idd wat vreemde woordkeuze, niets is frustrerender dan een spel dat niet naar behoren werkt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nu kijk, in de eerste post wordt uitgelegd dat je na het downloaden van dat bestandje eax.dll nog wat moet veranderen aan de geluidsversnelling (die moet je dan op 'standaard' zetten, kijk maar bij de eerste post). Nu is dat dus bij Vista onmogelijk, en daarom 'ligt het dan toch aan die maffe versnelling' dat ik dat probleem blijf houden, is er dus weinig aan te doen?

Mijn excuses voor de idd wat vreemde woordkeuze, niets is frustrerender dan een spel dat niet naar behoren werkt ;)

Neem contact op met 1 van de SA moderators, of met _KoE_Mzungu (beste SA kenner van 2007 ;) ).

Mijn kennis reikt niet zo ver...

Sorry! :)

MegaPilot.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo kan het met Vista niet, die versnelling? Ik kan het wel gewoon. :)

Je zal vast de 'Uitvoeren' knop niet vinden? Klik op start en bij 'Zoekopdracht starten, onderaan, typ je dus uitvoeren. Je kan dan zo na DXDIAG gaan en de versnelling veranderen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Geluidskaart: Ati Radeon 2400 HD, update versie 6.00.0001.5408

Naam: Luidsprekers (Realtek High Definition Audio)

De Ati Radeon 2400 HD is niet je geluidskaart maar je grafische kaart en de Realtek High Definition Audio zijn niet je luidsprekers maar je geluidskaart (vaak onboard). Ga dus op zoek naar nieuwe drivers voor je geluidskaart, >klik hier< om direct naar de website te gaan van Realtek. Succes ^_^

PS Het lijkt me beter om dit via het forum op te lossen dan via PB's, op deze manier kunnen andere gebruikers / leden misschien ook een oplossing vinden voor eenzelfde of vergelijkbaar probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

@ ghostrider

Dat is apart, bij mij niet. Ik kon dat dxdiag wel vinden maar heb dit venster {zie attachment} waarin dus niets te veranderen is... bedankt iig!

En Koe, ook bedankt! Ik heb even gekeken maar volgens mn machine zelf is alles uptodate en hoeven er geen drivers geinstalleerd te worden. Altijd blijven proberen natuurlijk, dus ik ben nu bezig met het downloaden van wat dingetjes en ondertussen aan het DoodDuimen dat het helpt...

Edit: Het werkt nog steeds niet. Omdat er niemand is die reageert laat ik het maar even zo, maar mocht je een oplossing weten, laat het hier horen alsjeblieft!

post-23365-1222285648_thumb.jpg

Bewerkt: door RogierS.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

vreemd,heb alles gedaan,en werkt niet....ik hoor de stemmen van peds wel maar van main characters niet...hoor mn claxon ook niet,etc...weet iemand nog iets dat ik kan proberen....ik heb al een keer geherinstalleerd...ik hoor cj zijn stem en alles wel wanneer ik mik met een pistool...

Bewerkt: door jeroen_koenders
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Hallo, wel op de eerste pagina stond: zet geluid 1 en 2 op basis versnelling, maar ik heb een Windows vista Home Premium 6.0 Ik heb die .ddl file ook gedownload en vervangen, mijn geluid werkt niet (Als ik met een auto/brommer) rij, hoor ik geen motor geluiden, ook niet als ik in de bocht ga, ik heb dit al een lange tijd, ik hoor mijn radio goed, alles is ok, maar alleen die auto geluiden... Ik heb dit ook bij SA:MP, maar dat zal het zelfde effect geven...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...