Jump to content

Geluidsprobleem


Trax

Recommended Posts

  • 4 maanden later...
  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • RogierS.

    5

  • Jordy

    4

  • MegaPilot

    4

  • BaaszB

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik had een paar mods gedownload van het interenet voor gta sa maar omdat ik een vertraagde gameplay als ik op ge gemodde copbike reed of ik zag die copbike had ik vertraagde gemeplay en nu ik zit al bijna 3 weken een aanvraag te doen op de bestanden copbike.txd & copbike.dff en niemand geeft die mij heb ik gedaan zoals er in een van de vorige reacties waren van het topic bestanden aanvraag gwn alle files van sa eerst ZELF verwijderd en dan gta sa opnieuw geinstaleerd en natuurlijk gta sa gedowngrade want ik heb V2.00 van sa dan ik starte sa op ik ik speelde sa MET beeld maar ZONDER geluid. dus kan iemand mij helpen? :{

dank U :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

vergeet het vorige bericht van mij ik heb nu inleiding gelezen (wat ik de vorige keer niet heb gedaan) en ik heb nu de file ge download: eax.dll en heb het vervangen met die van gta sa maar het helpte niet en heb nog altijd Geen geluid dus weet iemand wat ik dan nog kan proberen?

want gta sa heeft MET geluid op mijn pc gewerkt.

grts :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de oplossing gevonden voor het geluid probleem.

Ga naar: http://www.webzila.com/?wz=dll#results

Gebruik het zoek machine, en type in eax.dll. Daar kan je dan eax.dll 3.0.6.6 downloaden. Vervang het eax.dll bestandje in je Gta San Andreas map (versie 4.0.0.1 ofzo, kopieer em maar in een andere map voor de zekerheid), met de eax.dll die je gedownload hebt. Als 't goed is zijn alle geluid bugs nu gefixed, tenminste bij mij werkte 't wel. Veel plezier wauw

Als er nog iemand last heeft van geluids problemen, download de eax.dll in die link die ik gaf, onderaan in deze post. En dan Start - Uitvoeren - dxdiag - en zet geluid 1 en 2 op basis versnelling, en totaal geen geluids problemen meer.

Schijnbaar zal dit geluidsproblemen verhelpen. Heb het niet getest, omdat ik er zelf geen last van heb :puh:

moet ik in het het spel geluid 1 en 2 op de basis versnellingen zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

ik heb het probleem dat als ik in de auto zit (stap) dan hoor ik het geluid niet meet en als ik 2x v druk dan zit je in de auto dan wel en als ik de gewone stand weer wil :N doet het niet

heb eax.dll verandert

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...
  • 9 maanden later...

Hallo ik heb ook een geluidsprobleem maar daniets heel anders want ik kan hem zelfs niet opstarten.

Hij zegt dan gta san andreas cannot gind the audocard installed maar dat zit toch gwn automatisch in je pc?

Egt vaag heb al iets van 4 opnieuw geinstalleerdvmaar doet het nog steeds niet

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...