Jump to content
Joriz

Red Dead Redemption uitgesteld en voorlopig geen nieuwe GTA!


GTAGames.nl afbeelding
Take-Two Interactive, het moederbedrijf van Rockstar Games, heeft zojuist het eerste kwartaalverslag van 2010 online geplaatst voor de aandeelhouders. Natuurlijk staan er weer een heleboel saaie getallen in, maar zoals altijd zijn er ook weer een aantal mooie nieuwtjes in het verslag te vinden.
Het eerste wat er helaas is uit te halen is dat het computerspel Red Dead Redemption, van Rockstar Games, is uitgesteld tot 21 mei 2010 in Europa. Helaas dus geen Red Dead Redemption spelen op Koninginnedag. Volgens Rockstar Games is het spel een paar weken uitgesteld aangezien ze die tijd nog nodig hadden om het spel verder te 'finetunen' zodat het zo perfect als mogelijk werkt.
Het detective actiespel L.A. Noire wat zoals de titel al suggereert in film noire style is komt dit jaar wel eindelijk uit. Een exacte datum wordt hier helaas niet voor gegeven.

Een conclusie die ik helaas uit de kwartaalcijfers moet trekken is dat GTA5 dit jaar niet uitkomt. De mogelijke opvolger van Grand Theft Auto 4 komt namelijk niet in het rijtje van spellen voor die dit jaar gaan uitkomen. Al geven de kwartaalcijfers natuurlijk geen garantie dat het spel dit jaar niet uit komt dienen we er wel van uit te gaan dat GTA5 in 2011 uitkomt. Ten eerste omdat je zo'n groot spel niet zo snel kan maken en ten tweede niet later dan 2011 omdat Take Two een beursgenoteerd bedrijf is dat aandeelhouders tevreden dient te houden. Aangezien Grand Theft Auto titels in releasejaren tot wel 40% van de winst uitmaakt van het gehele bedrijf is het dus zeer waarschijnlijk dat het spel niet later dan 2011 uitkomt, zodat de aandeelhouders niet weggaan.

Kortom dit jaar dienen we ons te vermaken met GTA: Episodes from Liberty City (komt 30 maart naar PS3 en PC) en Red Dead Redemption.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ze zeggen nu dat GTA V nog voor de E3 aangekondigd word en dat deze zich in Vice City gaat afspelen. (yes) Natuurlijk hoop ik dat hij zo snel mogelijk uitkomt, maar hij wordt geschat in midden 2011.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het eerste wat er helaas is uit te halen is dat het computerspel Red Dead Redemption, van Rockstar Games, is uitgesteld tot 21 mei 2010 in Europa.

Het staat er wel heel verwarrend. Het eerste wat ik me bedacht toen ik dit las was of ik geen persbericht had gemist dat RDR ook naar de computer kwam. Ik ga er dus nu maar van uit dat het nog steeds alleen op de XBOX en Playstation uitkomt, en dat die beide uitgesteld zijn.

Bewerkt: door Sebasz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Waarom in Vice City? het kan misschien iets met SA te maken hebben omdat ze nog geen SA Stori hebbe

SA stories zou dan waarschijnlijk in het vorige era gemaakt moeten zijn en zelfs als hij zou komen, dan waarschijnlijk alleen op de PSP. Zelf ga ik er vanuit dat die niet komt, want Rockstar heeft al 6 GTA's gemaakt sinds San Andreas. Moet je maar eens op www.gamez.nl kijken en dan naar GTA V kijken. Dan zie je een palmboom, wat voormij een duidelijke aanwijzing is voor Vice City.

Bewerkt: door Max Payne7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ze zeggen nu dat GTA V nog voor de E3 aangekondigd word en dat deze zich in Vice City gaat afspelen. (yes) Natuurlijk hoop ik dat hij zo snel mogelijk uitkomt, maar hij wordt geschat in midden 2011.

Er zijn analisten die dit zeggen maar wie zegt dat dat waar is?

De helft van wat hun zeggen komt niet uit.

Geruchten moet je nooit op in gaan ^_^

Bewerkt: door Kenny-Petrovic

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik verwacht ook dat we iets over een nieuwe gta op de E3 te horen krijgen :Y

Wat is E3 eig ? :$ :$

De E3 is een jaarlijkse gamebeurs waarin 'grote' game titels worden aangekondigd en er word veel gepresenteerd over de (nieuwste) game ontwikkelingen.

Verder vind ik het geen probleem dat de game is uitgesteld, dit had je van tevoren ook wel kunnen bedenken. Het is alleen maar goed dat ze gewoon goed de tijd nemen voor dit fantastische spel, maar het blijft uiteraard wel jammer dat we hem niet in april kunnen spelen.

Bewerkt: door GrandTheftTwano

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

nu hebbe de xboxers niks te doen :bonk: .................................

Idd, ik zat toch wel te wachten op RDR. EfLC heb ik van achter naar voor en rechts naar links uitgespeeld, dus dat is geen uitdaging meer. Maar ja, beter een goed uitgewerkte game waar je wat langer op moet wachten dan (misschien wel) iets wat minder van kwaliteit is...

@ Kenny: Ik heb ook nog een hypotheek te betalen, dus ik kies mijn spellen zorgvuldig.

Bewerkt: door guardian1980

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...