GTAGames.nl
Joriz

Red Dead Redemption uitgesteld en voorlopig geen nieuwe GTA!

67 berichten in dit onderwerp

Spijtig van RDR, maar je kan niet altijd mazzel hebben. En geen nieuwe GTA dit jaar, was natuurlijk al verwacht.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Wel jammer, maar ik denk dat de meeste ook wel zoet zijn met wat er tot hier toe is en wat komen zal.

En je moet maar zo denken... Hoe langer het duurt, hoe beter de nieuwe GTA waarschijnlijk zal zijn ^^.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat was te verwachten. Is er eén GTA(-achtige) game die nog niet uitgesteld is geweest? :cab:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Jammer, maar het is geen vreselijke ramp.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

ik vind het eigelijk nie zo erg, Ik heb ten eerste liever een game die goed is afgewerkt en ten tweede vind ik het ook wat te snel na de episodes komen. Maar natuurlijk is het voor de Xboxspeler een tegenvaller, maarja niks aan te doen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar natuurlijk is het voor de Xboxspeler een tegenvaller, maarja niks aan te doen.

daar heb je helemaal gelijk in. Wij hebben de episodes al maanden en allang uitgespeeld

maar ik denk dat ik dan mijn tijd ga doden met Splinter Cell Conviction die begin april uitkomt :*D

Muahahahaahahkuchuchekuch moet toch evve beter mn slechte lach leren :D

:cya:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Geen GTA dit jaar... wat jammer en dan nog RDR wat later, dat is echt hetgene waar ik naar uitkeek, dan wat meer Mafia II gaan spelen :7 . Het is wel spijtig maar wel ergens te begrijpen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Eigenlijk wel goed dat ze dit doen, hopelijk hebben ze van hun fouten in IV geleerd.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Haha, daar vermaken we ons ook wel mee :tu:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Er zijn ook andere game ontwikkelaars die leuke spellen releasen.

Natuurlijk is gta een klasse apart maar ik vermaak me dit jaar qua game gebied.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Natuurlijk komt GTA 5 niet dit jaar uit. Er komt überhaupt waarschijnlijk eerst nog een 'tussen'-GTA.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Natuurlijk komt GTA 5 niet dit jaar uit. Er komt überhaupt waarschijnlijk eerst nog een 'tussen'-GTA.

Idd :D Hopelijk GTA : San Andreas Stories ofzoiets. Hopelijk doen ze wel iets met San Andreas , want daar is maar 1 versie van .. en van de andere zijn er al meerdere enz :$

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Nou, ik denk niet dat je dat bij voorbaat kunt zeggen. Maar met 'GTA5' wordt niet een geheel nieuwe bedoelt, gewoon de volgende GTA. Of dat nou een 'tussen'-GTA is of niet.

Maar ja, spelletjes genoeg om te spelen, dus wanneer het allemaal uitkomt maakt me niet zo veel uit.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Het nieuws van GTA 5 maat me niet zoveel uit. Er was nog amper wat van bekend. Red Dead Redemption lijkt me wel een erg leuk spel, maar kdenk niet dat ik m ga kopen. Het is toch wel goed en slecht nieuws voor de afwachters van RDR. Ze moeten (helaas) langer wachten, maar het spel zal blijkbaar wel beter worden.

Respect R* :bier: !!!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik had niet echt anders verwacht dat er voorlopig nog geen nieuwe GTA uitkomt, dat wordt dan wel iets té snel na de DLC's.

Overigens wordt dit jaar best wel uitgebreid qua games, zoals: RDR, Crysis 2, BFBC2 etc... :)

Voorlopig houd ik mijn GTA verslaving nog wel in bedwang met de Episodes from Liberty City voor mn Pc of PS3.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.