Jump to content

Welke game heb jij als laatste uitgespeeld?


Reinier93

Recommended Posts

Horizon: Zero Dawn, toppertje :klap: Zeer boeiend verhaal (rode draad) met wat interessante zij-verhalen en een prachtige ontdekking naar het verleden. Daarnaast veel verschillende openwereldgames facetten, maar net genoeg van alles dat het niet saai wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 440
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    28

  • GuitarGuy666

    28

  • NickOwnage

    22

  • Phoenyxar

    17

17 uur geleden, NickOwnage zei:

Batman: Arkham Knight. Zeer geslaagde game! 10/10!

Grappig, want ik heb gisteren Telltale's Batman spel uitgespeeld. Ik heb by the way Arkham Knight op 100% completion, wat een pijn is die Riddler :7

Link to comment
Delen op andere websites

3 uur geleden, FrankyFourFingers zei:

Grappig, want ik heb gisteren Telltale's Batman spel uitgespeeld. Ik heb by the way Arkham Knight op 100% completion, wat een pijn is die Riddler :7

Riddler is de enige reden dat ik Arkham Knight niet op 100% heb uitgespeeld. Alleen in Arkham Asylum heb ik mij ertoe kunnen zetten om al die stomme trofeeën te verzamelen. Hoe lang ben je er in Arkham Knight mee bezig geweest? 

 

OT: Ryse: Son of Rome. Ik vond de game op een gegeven moment niet zo boeiend meer. Zeker niet wanneer je 1000 keer dezelfde vijand in stukjes hakt. Ook de omgevingen en doelen vallen snel in de herhaling. 

Link to comment
Delen op andere websites

Just Cause 3.

Héél erg anticlimax einde. Het veroveren van de Centcoms was veel moeilijker maar ook veel leuker.

Ik moet me er eigenlijk toe bewegen om in open world games eerste alle collectables te verzamelen voor dat ik de laatste storyline missie doe, want als ik de storyline eenmaal heb uitgespeeld verdwijnt het spel in de virtuele kast.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

De eerste Kingdom Hearts, beetje bizar dat dit spel 4 uitgaves nodig had alvorens ik het een kans zou geven. Magisch indrukwekkende game, erg veel van genoten. Lijkt op het eerste oog een beetje vreemde mishmash van een heleboel Disney-figuren en diens verhalen met wat cameo's van Final Fantasy karakters, maar kent erg veel diepgang.

 

Op 4/20/2017 om 21:40, Big Boss zei:

Ik moet me er eigenlijk toe bewegen om in open world games eerste alle collectables te verzamelen voor dat ik de laatste storyline missie doe, want als ik de storyline eenmaal heb uitgespeeld verdwijnt het spel in de virtuele kast.

Waarom zou je in open wereld games überhaupt jezelf ertoe bewegen om al het filler-content ook te doen? Persoonlijk heb ik het in de meeste gevallen wel gezien zodra de content helemaal geen context meer toevoegt aan het spel, laat staan om ermee te beginnen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Heavy Rain :) 7 jaar geleden speelde ik dit spel en genoot ik er van, een innovatieve game voor mijn gevoel met een grote focus op een mysterieus verhaal en karakter(ontwikkelingen), maar nou moet ik mijn mening flink bijstellen. Na een grondige playthrough deze week concludeer ik dat dit spel net zo goed is als dat het slecht is. De mysterie die er hangt, het sfeertje in zijn geheel (zeer GTA4-erig) en de interessante zelfbeperkende gameplay zijn nog steeds fascinerend, maar de plotholes en ongelooflijke interacties van sommige karakters op bepaalde momenten zijn om te huilen zo slecht soms :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

2725683-finalfantasytype-0hd2wallpaper.p

 

Final Fantasy Type-0 HD. Port van een PSP-spel en dat merk je wel meteen, erg ruw om te spelen, maar zeker de moeite waarde. Zeer diepgaand verhaal (met een zeer sterk einde) en het systeem van 14(!) protagonists werkt wel heel goed zodra je er gewend aan bent.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Na 2,5 jaar heb ik eindelijk Sniper Elite 3 uitgespeeld op 'Authentic mode'. De laatste missie heeft minstens vier uur geduurd en tegen het einde toe begon mijn hart zwaar te bonken, omdat ik dacht dat ik het niet ging halen. :7

Ik had dit spel (en de andere Sniper Elite games) nog nooit gespeeld toen ik de zwaarste moeilijkheidsgraad koos, dus ik wist niet wat te verwachten of hoe lang de missies waren. Ik moet zeggen dat ik best trots ben op het feit dat het in m'n eentje gelukt is. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Life is Strange, mooi spel! Ben gelijk voor de platinum thropy gegaan. Erg leuk spel die je meesleept in het verhaal. De personages zijn tof en je leert ze echt kennen, en je bouwt een band op.

David bijvoorbeeld was op het begin altijd een eikel maar ik heb altijd geloofd dat het een goede vent was, zo heb ik in het meningsverschil ook zijn kant gekozen. Verder heb ik Kate niet kunnen redden, helaas. Ik heb uiteindelijk gekozen om Chloe te redden, en de stad te laten vergaan. De band met haar was te sterk, en de mensen in Arcadia Bay waren niet zo boeiend om te laten leven. (Maar ik heb Warren wel een kus gegeven voor ik terug de tijd in ging.)

Ben blij dat deze game gratis was in juni, had het voor geen goud willen missen. En nu hij 100% voltooid is kan ik hem weer mooi verwijderen zonder iets te missen :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...
Op 15-5-2017 om 23:29, FrankyFourFingers zei:
Op 15-5-2017 om 23:29, FrankyFourFingers zei:

De eerste Kingdom Hearts, beetje bizar dat dit spel 4 uitgaves nodig had alvorens ik het een kans zou geven. Magisch indrukwekkende game, erg veel van genoten. Lijkt op het eerste oog een beetje vreemde mishmash van een heleboel Disney-figuren en diens verhalen met wat cameo's van Final Fantasy karakters, maar kent erg veel diepgang.

 

Waarom zou je in open wereld games überhaupt jezelf ertoe bewegen om al het filler-content ook te doen? Persoonlijk heb ik het in de meeste gevallen wel gezien zodra de content helemaal geen context meer toevoegt aan het spel, laat staan om ermee te beginnen :puh:

 

Wat collectibles betreft; dat hangt af van de aard van de collectibles, een eventuele beloning en de game(map) zelf.

 

Kingdom Hearts is een ware prachtgame :) , al heb ik na de PS2-versies van KH1 en -2 nooit een KH-game meer gekocht. Wel heb ik de PS2-games meerdere malen uitgespeeld :)

 

Op 26-5-2017 om 17:13, FrankyFourFingers zei:

Heavy Rain :) 7 jaar geleden speelde ik dit spel en genoot ik er van, een innovatieve game voor mijn gevoel met een grote focus op een mysterieus verhaal en karakter(ontwikkelingen), maar nou moet ik mijn mening flink bijstellen. Na een grondige playthrough deze week concludeer ik dat dit spel net zo goed is als dat het slecht is. De mysterie die er hangt, het sfeertje in zijn geheel (zeer GTA4-erig) en de interessante zelfbeperkende gameplay zijn nog steeds fascinerend, maar de plotholes en ongelooflijke interacties van sommige karakters op bepaalde momenten zijn om te huilen zo slecht soms :puh:

Heavy Rain was eveneens een topgame, ik raad je ook Fahrenheit a.k.a. The Indigo Prophecy aan als je Heavy Rain goed vond.

 

Ontopic: Parappa The Rapper, nu even kijken of ik Parappa 2 op de kop kan tikken. :)

Offtopic: De posteditor heeft aids.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Op 1/8/2018 om 23:05, Dotz zei:

Kingdom Hearts is een ware prachtgame :) , al heb ik na de PS2-versies van KH1 en -2 nooit een KH-game meer gekocht. Wel heb ik de PS2-games meerdere malen uitgespeeld :)

Het is wel heel chil dat het eindelijk mogelijk is om zo een beetje de hele serie te kunnen spelen/kijken met maar 1 console ipv een stuk of 5? :7 Alhoewel ik nu niet meer verder ben gegaan na het uitspelen van I, ik ga zeker nog door de hele serie als III wat meer dichterbij komt. Ik vraag me af hoeveel mensen deze games skippen alleen om de wat vreemde appeal, voor sommigen wat kinderachtig, dat terwijl er weinig games zo'n volwassen kijk vereisen om volledig te begrijpen.

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...