Jump to content

Welke game heb jij als laatste uitgespeeld?


Reinier93

Recommended Posts

  • Reacties 440
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    28

  • GuitarGuy666

    28

  • NickOwnage

    22

  • Phoenyxar

    17

Wolfenstein: The New Order gisteren uitgespeeld. Ik had iets meer van het einde verwacht, maar al met al een erg goede game met een sterk verhaal. thumbsup2.gif

Denk je dat B.J. dood is? Ik hoop echt van niet, want het is zo een beetje 100% zeker dat er een sequel aangekondigd gaat worden, aangezien die al een paar keer is geteased. TNO is absoluut mijn favoriete shooter in een erg lange tijd en ik wil zo graag met Blazko verder nazi's killen emo.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Wolfenstein: The New Order gisteren uitgespeeld. Ik had iets meer van het einde verwacht, maar al met al een erg goede game met een sterk verhaal. :tu:

Denk je dat B.J. dood is? Ik hoop echt van niet, want het is zo een beetje 100% zeker dat er een sequel aangekondigd gaat worden, aangezien die al een paar keer is geteased. TNO is absoluut mijn favoriete shooter in een erg lange tijd en ik wil zo graag met Blazko verder nazi's killen emo.gif

Ik heb eigenijk geen idee, maar het is natuurlijk het meest logische dat hij wel dood is. Een sequel zou erg mooi zijn met B.J. natuurlijk. Ik vond het een erg slechte manier hoe Deathshead dood ging, had graag gezien dat hij er wat minder goed vanaf kwam.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eigenijk geen idee, maar het is natuurlijk het meest logische dat hij wel dood is. Een sequel zou erg mooi zijn met B.J. natuurlijk. Ik vond het een erg slechte manier hoe Deathshead dood ging, had graag gezien dat hij er wat minder goed vanaf kwam.

Als 1 game ermee weg kan komen iemand uit een nuke te laten opstaan, is het toch wel Wolfenstein :puh:

Zo over-the-top en toch ook zelfbewust tegelijkertijd. Het is inderdaad jammer dat de wraak op Deathshead lang niet zo heerlijk was als gehoopt. Zeker omdat je de twee andere villains wel geweldig kapotmaakt. Maar goed, topgame, echt een persoonlijke favoriet :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

The Witcher, mooi spel, een prachtige introductie in de wereld van The Witcher trilogie. Speelt niet heel fijn, maar een mooi verhaal (nog beter dan 3 tegen mijn verwachting in) en een hoop interessante karakters maken een hoop goed. Binnenkort beginnen aan 2 :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...