GTAGames.nl
Reinier93

Welke game heb jij als laatste uitgespeeld?

410 berichten in dit onderwerp

Horizon: Zero Dawn, toppertje :klap: Zeer boeiend verhaal (rode draad) met wat interessante zij-verhalen en een prachtige ontdekking naar het verleden. Daarnaast veel verschillende openwereldgames facetten, maar net genoeg van alles dat het niet saai wordt.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Batman: Arkham Knight. Zeer geslaagde game! 10/10!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
17 uur geleden, NickOwnage zei:

Batman: Arkham Knight. Zeer geslaagde game! 10/10!

Grappig, want ik heb gisteren Telltale's Batman spel uitgespeeld. Ik heb by the way Arkham Knight op 100% completion, wat een pijn is die Riddler :7

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
3 uur geleden, FrankyFourFingers zei:

Grappig, want ik heb gisteren Telltale's Batman spel uitgespeeld. Ik heb by the way Arkham Knight op 100% completion, wat een pijn is die Riddler :7

Riddler is de enige reden dat ik Arkham Knight niet op 100% heb uitgespeeld. Alleen in Arkham Asylum heb ik mij ertoe kunnen zetten om al die stomme trofeeën te verzamelen. Hoe lang ben je er in Arkham Knight mee bezig geweest? 

OT: Ryse: Son of Rome. Ik vond de game op een gegeven moment niet zo boeiend meer. Zeker niet wanneer je 1000 keer dezelfde vijand in stukjes hakt. Ook de omgevingen en doelen vallen snel in de herhaling. 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Just Cause 3.

Héél erg anticlimax einde. Het veroveren van de Centcoms was veel moeilijker maar ook veel leuker.

Ik moet me er eigenlijk toe bewegen om in open world games eerste alle collectables te verzamelen voor dat ik de laatste storyline missie doe, want als ik de storyline eenmaal heb uitgespeeld verdwijnt het spel in de virtuele kast.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.