Jump to content
Joriz

Red Dead Redemption "Life in the West" video online!


Zojuist hebben we van Rockstar Games een nieuw filmpje ontvangen van Red Dead Redemption. In deze bijna vier minuten durende filmpje wordt het westernspel nog verder aan je voorgesteld. Het filmpje laat het zware leven zien aan de frontier van de Verenigde Staten rond 1910. Je ziet ook de opkomst van de trein en het leven in de Mexicaans/Amerikaanse grensstreek. Red Dead Redemption werkt op dezelfde engine als Grand Theft Auto IV en dat is ook weer in dit filmpje te zien. Veel kijk plezier met het filmpje hieronder!

Red Dead Redemption komt aangezien het helaas twee weken geleden is uitgesteld op 21 mei in Europa uit voor Playstation 3 en XBox 360.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

oehw, totaal geen spijt van mijn pre-order. echt super ziet dit er uit zeg! zeker dat met die dieren enzo.

nog een tip voor mensen die nog moeten kopen; bij de free record shop (online) kan je red dead redemption voor de ps3 pre-ordere, je krijgt er veel extras bij voor de gewone prijs ;)

super game!

respect voor rockstar

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er weer heel nice uit. Vooral de dieren zien er heel goed uit.

De map gaat dus waarschijnlijk wel enorm zijn. Je kan te voet, te paard, met de postkoets of met de trein reizen.

PS: Om de een of andere vage reden blijven de filmpjes van gtagames altijd vast hangen als ik ze wil afspelen.

Maar ik had die trailer ook al op de officiële website gezien. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...