Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City uitgesteld!


GTAGames.nl afbeelding
Rockstar Games lijkt zijn naam weer eens waar te maken. Net zo als de echte Rocksterren komt ook bij Rockstar Games alles "te laat opdagen". Het komt er op neer dat Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City voor de Playstation 3 en PC is uitgesteld tot 13 april in Amerika en tot 16 april in Europa.
De reden hiervan is, volgens Rockstar Games, dat ze in opdracht van Sony Computer Entertainment Europe nog enkele wijzigingen diende te maken aan de Liberty City radio station, televisiestations en de ingame 'internet' content. Het is niet duidelijk wat er dient worden gewijzigd. Het kan zijn dat Sony wil dat de bestanden wat kleiner zijn zodat het downloaden van de downloadable content wat sneller gaat op alle ADSL lijntjes in Europa. Maar ook kan het geval zijn dat Sony wil dat er iets in het spel veranderd moet worden aangezien het mogelijk 'te aanstootgevend' is.
Waarom Rockstar Games ook besluit de PC versie uit te stellen willen ze niet duidelijk maken, al is dit waarschijnlijk om de releases voor de duidelijkheid op één dag te houden, wat bij het promoten van het spel ook makkelijker is.

Bij de release zal GTA The Lost and Damned en GTA The Ballad of Gay Tony los, als uitbreiding voor GTA4, te downloaden zijn via de Playstation Store en de Live Marketplace van Microsoft. Naast de los downloadbare content voor de mensen die Grand Theft Auto IV al hebben zal tevens weer een Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City pakket uitkomen voor zowel PC als Playstation 3 voor mensen die nog geen Grand Theft Auto IV hebben. De Episodes from Liberty City bevat tevens enkele extra radiostations en natuurlijk al vele opties die al in GTA4 zaten zoals multiplayer voor 32 spelers en videoeditor (enkel PC).


Op dit moment is er nog steeds geen verdere informatie bekend over de prijs. Waarschijnlijk zal Episodes from Liberty City rond de 45 euro kosten en de los downloadbare episodic content rond de 20 euro. Alle zijn vanaf 16 april beschikbaar. De downloadbare content is wel al maanden te downloaden voor XBox 360 via Xbox LIVE Marketplace.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Helaas..

Maar ik zie dit niet staan op de officïële site van rockstar?

Is dit een te vroege 1 april grap? bloos.gif

Uh, K-P, het staat er wel hoor Maar erg *** voor de PS3 en PC bezitters die nu nog weer langer moeten wachten, sterkte ermee. Maar goed, ik ga weer even een potje TBoGT spelen (beetje flauw he)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Aaaaargh!!!!!! Ik vond het wachten tot 30 maart al zo stom en nu wordt het alleen maar erger en langer...sad2.gif Dat is nou weer typisch Rockstar Games...nosmile.gif Ik hoop maar dat ik dat nog kan houden, dat wachten...duh.gif

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat ik niet snap is dat Rockstar Games altijd wel een game uitsteld. Zelfs als een bedrijf dat wil...traantjes.gif Door Sony moeten we nu weer zo lang wachten!!!sad2.gif Ik hoop voor Rockstar Games dat die zogenaamde aanpassingen ervoor zorgen dat het spel goed werkt!duh.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Jezus zeg.. Dit is echt zo'n dikke bullshit. Sony wil natuurlijk gewoon weer dat er op de PS3 versie wat extra zooi zit, wat de PC dan weer niet krijgt en de Xbox ook niet had ofzo. B.v. dat de originele radio stations van GTA IV ook in EfLC zitten en dat de radiostations van EfLC ook in de losse TBogT en TLaD zitten. Echt hoor.. Het slaat gewoon nergens op. Had me er zo op verheugd: Volgende week examens, en dan dinsdag lekker EfLC spelen, zaterdag hoefde ik dan niet te werken, had ik heel de week lekker kunnen gamen. 2 t/m 6 april lekker vrij ivm Pasen: Lekker gamen..

Maar nee, dan moet het weer precies op een vrijdag, natuurlijk krijg ik hem dan ook nog een dag te laat ofzo, en dan bezorgen ze op zaterdag niet en dan krijg ik hem weer pas maandags. En dan moet ik de week erna natuurlijk de woensdag, donderdag en vrijdag verplicht tot 3 uur naar school vanwege examentrainingen.. Fijn hoor. Echt belachelijk, kan dat ding waarschijnlijk pas in de meivakantie eventjes behoorlijk spelen, maar zelfs dan amper, want dan heb ik vlak erna weer centrale examens!!!! :@:duh: Echt bagger dit!

Zag er zo naar uit om met een zwarte Gang Burrito rond te scheuren, en daarbij het deuntje van The A-team te neuriën.

Ik hoop dat er op 30 maart een illegale download lekt ofzo, dan speel ik wel 16 dagen zonder multiplayer...

@hieronder: 16 dagen ja.. Jij hebt waarschijnlijk de Xbox versie al ofzo.. Tís ook zo'n bullshit he, dat de PC versie ook wordt uitgesteld, en de noord amerika versie ook.

Bewerkt: door Mythbuster

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja hoor, dacht ik toch even van "30 maart, mooi, dan heb ik net mijn zakgeld binnen, en dan kan ik ook niet ineens te weinig geld hebben voor de Episodes." Nee, 16 april.. "Nu nog maar even 2 weken rustig aan doen, geen voedselfestijn op maandagavond meer.." Naja, dan zal ik maar weer een briefje van 50 moeten pinnen als ik zakgeld heb :$

@ Mythbuster: En dat het voor de PS3 ook uitgesteld wordt boeit je weer niks..

Bewerkt: door Wienish

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ach, was toch alk niet van plan het werkelijk te kopen, had ook weinig anders verwacht dan dat ze het zouden uitstellen.

Wel ironisch is dat r* altijd hun spellen vanwege anderen moeten uitstellen, heb ik nog nooit meegemaakt bij andere gamefabrikanten...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

@ Mythbuster: En dat het voor de PS3 ook uitgesteld wordt boeit je weer niks..

het komt immers door SONY.voor de PS3ers is het vervelend.voor PS3 zelf niet:P

maar mij maakt het niet veel uit.kut voor de PS3ers en de PCers maar ik heb een xbox en als ik wil download ik EFLC wel.(heb hem niet,misschien wil ik hem wel later)

Bewerkt: door thegodfather91

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

erg jammer maar het zijn maar 16 dagen

ik heb EoLC al op de 360 dus daar wacht ik niet op :D

maar damn bij RDR moest ik al 2 maanden wachten en toen werd ie uitgesteld

tot 21 mei. Ik had me der echt op verheugd om op 30 april tijdens koninginnedag lekker binnen met RDR wat Mexicanen af te knallen :duh:

Sinds GTA EoLC in november heb ik geen andere game gekocht :ch: Maar als RDR weer wordt uitgesteld koop ik gewoon Splinter Cell Conviction die gewoon midden april uitkomt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...