Jump to content

Drugs


Jimmiefitz

Recommended Posts

  • Reacties 581
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    84

  • S-te-Fan

    47

  • Teh_Ninja

    33

  • MegaPilot

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Maak er een multi choice poll van. Kheb wiet en tabak gerookt en natuurlijk alcohol :bier:. Meer niet. Enigste druk die ik regelmatig gebruik is alcohol. Ik vind 't niet echt een drug maarja.

Bewerkt: door S-te-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op "Geen" gestemd, en eigenlijk ben ik daar best trots op. Alcohol hoeft voor mij niet, met een cola'tje kan je toch ook gelukkig zijn? En ik heb wat tegen drugs, dus daar is geen verdere uitleg voor nodig :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op "Geen" gestemd, en eigenlijk ben ik daar best trots op. Alcohol hoeft voor mij niet, met een cola'tje kan je toch ook gelukkig zijn? En ik heb wat tegen drugs, dus daar is geen verdere uitleg voor nodig :puh:.

Je kan het wel een keertje proberen, dan raak je niet opeens verslaafd.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou ik :puh:? Oke, alcohol zal ik ooit wel eens af en toe eens drinken later.

Maar van de drugs blijf ik mooi af. Ook al wordt je er niet meteen verslaafd aan, waarom zou je het dan proberen? Ik wil best veel doen in mijn leven, maar daarvoor ook niet alles, want stel dat ik het lekker vind en nog eens wil, dan ben je vertrokken...

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

En ik heb wat tegen drugs, dus daar is geen verdere uitleg voor nodig :puh:.

"ik heb wat tegen allochtonen, dus daar is geen verdere uitleg voor nodig:puh:. "

Wat heb ik gedaan :

Alcohol

Wiet

Hasj

MDMA

Speed

Coke

2cb

LSD

Paddo's

DXM

Lachgas

dex

ghb

keta

Volgens mij was dat het, maar ik weet het niet zeker.

Ondertussen ben ik een beetje gestopt met experimenteren, ik heb mijn ding wel gevonden.

ps

Dit topic heeft wel een hoog troll-gehalte...

Bewerkt: door Amfetamientje
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou ik :puh:? Oke, alcohol zal ik ooit wel eens af en toe eens drinken later.

Maar van de drugs blijf ik mooi af. Ook al wordt je er niet meteen verslaafd aan, waarom zou je het dan proberen? Ik wil best veel doen in mijn leven, maar daarvoor ook niet alles, want stel dat ik het lekker vind en nog eens wil, dan ben je vertrokken...

Een joint kan je ook gebruiken als pijnstiller en de eerste keer is het altijd vies.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...