Jump to content

Drugs


Jimmiefitz

Recommended Posts

  • Reacties 581
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    84

  • S-te-Fan

    47

  • Teh_Ninja

    33

  • MegaPilot

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ah, je spreekt uit eigen ervaring? clown.gif

Jup, enkele berichten geleden stond er overduidelijk dat ik een keertje had 'gerookt'.. Dus ja, ik spreek oprecht uit ervaring. :roll:

Ooh bad boy

Als we trouwens cafeïne als echte drugs moeten zien ben ik verslaafd als de tering. :)

Bewerkt: door ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Ah, je spreekt uit eigen ervaring? clown.gif

Jup, enkele berichten geleden stond er overduidelijk dat ik een keertje had 'gerookt'.. Dus ja, ik spreek oprecht uit ervaring. :roll:

Dus een keertje een normaal sigaretje roken en je weet er alles van? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ah, je spreekt uit eigen ervaring? clown.gif

Jup, enkele berichten geleden stond er overduidelijk dat ik een keertje had 'gerookt'.. Dus ja, ik spreek oprecht uit ervaring. :roll:

Dus een keertje een normaal sigaretje roken en je weet er alles van? :7

Maar ik ben bang dat ik er verslaafd aan raak.

Ik gegarandeerd het je dat het niet zo is.. Na één 'trekje' raak je er serieus niet gelijk verslaafd aan, dan moet je 't sowieso minstens 'n aantal

keer doen voordat het daadwerkelijk zo is.

Ik denk dat hij op dit punt met succes zich als ervaringsdeskundige kan rekenen als hij daadwerkelijk er niet verslaafd aan is geraakt. Dat is ook het punt wat ie maakt.

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Sociale aanvaarding verandert niks aan het feit dat cafeïne, alcohol, methadon, etc gewoon drugs zijn.

Ik weet niet hoe het in jouw omgeving is, maar methadon is nou niet bepaald aanvaard zoals cafeïne. Het is een middel dat wordt aangeboden als vervanger van heroïne, en hoewel minder schadelijk, is het in het algemeen verslavender dan heroïne. Bovendien is het zulk klote-spul, dat wanneer je niet of nauwelijks drugs gebruikt en je zou hier een klein beetje van nemen, je onherroepelijk onderuit gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe het in jouw omgeving is, maar methadon is nou niet bepaald aanvaard zoals cafeïne. Het is een middel dat wordt aangeboden als vervanger van heroïne, en hoewel minder schadelijk, is het in het algemeen verslavender dan heroïne. Bovendien is het zulk klote-spul, dat wanneer je niet of nauwelijks drugs gebruikt en je zou hier een klein beetje van nemen, je onherroepelijk onderuit gaat.

Klopt, my bad. Ik haalde het aan omdat je het uit de apotheek kan halen en men het daardoor niet als drugs zou aanzien.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...

Ik ben van plan eens paddo's te gaan gebruiken, iemand ervaringen, adviezen of anderzijds leuke mededelingen? smile3.gif

Als je het met leuk gezelschap gaat doen, zal je echt een waanzinnige tijd tegemoet gaan. Ik zou het niet combineren met alcohol, zeker niet de allereerste keer!

Ik deed het wel eens in mijn actie drugsperiode (17-20jr), maar nou is het toch al weer een hele poos geleden. Hetzelfde geldt ook voor de altijd fijne truffels.

Wat ik wel afgelopen nacht heb gedaan, is een pilletje achterover gooien. Groene Philipp Pleins, heerlijke dingetjes! smile2.gif

Er gaan weinig dingen boven een excellente hasj joint.

Dat wil zeggen:

1. Hasj van goede kwaliteit, lichtbruin tot (middel)bruin van kleur.

2. Zacht bij iedere temperatuur, dus makkelijk te krummen bij iedere temperatuur. Ook gedurende deze koudere maanden. Gekrumd tot minimale groottes.

3. Binnenstebuiten gedraaid, of voor de liefhebbers: zonder plakrand.

4. De inhoud dient gelaagd op het vloei geplaatst te worden. Eerst tabak, dan je superfijn gekrumde hasj, dan opnieuw tabak.

Dit zijn de randvoorwaarden voor een excellente hasj joint.

Wiet stinkt en is niet lekker en keur ik ten zeerste af, een cocktail draaien is dan ook een verspilling van de hasj en zou niet getolereerd mogen worden.

Grappig om dit te lezen van vorig jaar, sta er nog steeds volledig achter smile3.gif
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben van plan eens paddo's te gaan gebruiken, iemand ervaringen, adviezen of anderzijds leuke mededelingen? :)

Doe het thuis, met muziek aan, in een wat donkere ruimte. Dat laatste is optioneel, maar ik vind het zelf veel fijner. Als je een paar keer gebruikt hebt kun je best naar buiten, maar voor de eerste keer is een vertrouwde omgeving het verstandigst.
Link to comment
Delen op andere websites

''Thuis''? Als ik het met vrienden doe kunnen we niet allemaal thuis zijn :clown:. Ik was namelijk niet van plan het alleen te doen, ik wil er (zeker de eerste keer) ook graag een tripzitter bij. Het is namelijk toch wat heftiger dan truffels, he :)

Wij hebben een hele goede tripzitter in onze vriendengroep, dat is wel prettig!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...