Jump to content

Drugs


Jimmiefitz

Recommended Posts

Wat zijn de eigenschappen van drugs?

Drugs (ook wel: verdovend middel, bedwelmingsmiddel, narcoticum, roesmiddel, geestverruimend middel, verboden middel of droog/droge) is een verzamelnaam voor geneesmiddelen en genotsmiddelen die een meer of minder drogerende (verdovende en/of opwekkende) werking hebben, en die totverslaving kunnen leiden

Bron: Wikipedia

Wat doet alcohol met het menselijk lichaam? Het verdooft de geest (neemt remmingen weg) en kan tot verslaving leiden, ten slotte is het ook nog een genotsmiddel. Overtuigd?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 581
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    84

  • S-te-Fan

    47

  • Teh_Ninja

    33

  • MegaPilot

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

En ik blijf er mijn twijfels over hebben, en ik ben zeker niet de enige. :engel:

Waarom zou je er twijfels over moeten hebben? Het werkt verslavend en is schadelijk: drug.

Soms kunnen dingen toch zo makkelijk zijn, waarom maken sommigen het dan zo moeilijk :7 .

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal wel heel braaf zijn maar ik heb het nog nooit gebruikt en dat wil ik graag houden. :)

Lol nu zie ik dat alcohol er ook bij staat, dat heb ik uiteraard wel is gedronken, maar ik vind dat niet bij drugs horen.

Bewerkt: door Reinier93
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou ik :puh:? Oke, alcohol zal ik ooit wel eens af en toe eens drinken later.

Maar van de drugs blijf ik mooi af. Ook al wordt je er niet meteen verslaafd aan, waarom zou je het dan proberen? Ik wil best veel doen in mijn leven, maar daarvoor ook niet alles, want stel dat ik het lekker vind en nog eens wil, dan ben je vertrokken...

OMG, bier is veel lekkerder dan cola.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die poederkloden voor niks nodig :t

Een goeie frisse pint ja! :bier:

Medisch/technisch gezien zijn die "poederkloden" productiever dan je "frisse pint" gezien ze je dopamine-receptoren een schop onder de kont geven, maar ik snap wat je bedoelt, iedereen zo zijn eigen ding ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind alchol ook drugs!

Ja maar we weten ook wat jij van olie en hamburgers vind, dus nemen we dit maar met een korreltje zout, niet?

Ik heb nog geen Alcohol gedronken of drugs gebruikt. Ga bier etc wel proberen later, drugs niet. Wat je niet hebt, mis je immers niet.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar we weten ook wat jij van olie en hamburgers vind, dus nemen we dit maar met een korreltje zout, niet?

Ik heb nog geen Alcohol gedronken of drugs gebruikt. Ga bier etc wel proberen later, drugs niet. Wat je niet hebt, mis je immers niet.

We kunnen iemand niet voor één 'dmme' uitspraak veroordelen voor zijn verdere... elk individu heeft wel zijn stem. Ik trouwens hetzelfde, ik heb nog geen alcohol gebruikt en ik heb niet zo de behoefte ertoe. Ik heb trouwens een goed uitkijkpunt voor mocht ik het wel doen, dat herinnert me wel waarom ik het niet doe...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal wel heel braaf zijn maar ik heb het nog nooit gebruikt en dat wil ik graag houden. :)

Lol nu zie ik dat alcohol er ook bij staat, dat heb ik uiteraard wel is gedronken, maar ik vind dat niet bij drugs horen.

Waarom hoort alcohol er niet bij te staan? Is dat anders, alleen omdat het in de winkel verkrijgbaar is? Dan zou tabak er ook niet in horen.

Ik heb zelf natuurlijk wel eens alcohol gedronken, maar de rest heb ik nog nooit gehad. Ik kan nu wel gaan zeggen dat ik dat nooit ga doen, maar dat weet ik niet. Ik kan wel zeggen dat ik dat nu vies vind en moreel en etisch niet goed, maar dat kan veranderen aan de situatie.

@Cuban Gangster; Je mist het niet nee. Maar een mooie PlayStation die je altijd al wou hebben mis je ook niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen nog maar alcohol, tabak en wiet. Als ik de kans krijg zou ik misschien ook een andere willen proberen (paddo's) maar ik wil geen verslaving aangaan.

En als ik op mijn sterfbed lig wil ik wel eens heroïne pakken. :bonk:

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

En als ik op mijn sterfbed lig wil ik wel eens heroïne pakken. :bonk:

Ik niet, bijna iedereen wordt de eerste paar keer ziek van hero.

Ben je bijna dood, drijf je ook nog eens in je eigen barf ; whoopidfuckindoo! :clown:

Bewerkt: door Amfetamientje
Link to comment
Delen op andere websites

En als ik op mijn sterfbed lig wil ik wel eens heroïne pakken. :bonk:

Ik niet, bijna iedereen wordt de eerste paar keer ziek van hero.

Ben je bijna dood, drijf je ook nog eens in je eigen barf ; whoopidfuckindoo! :clown:

Ok dan niet :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...