Jump to content

Drugs


Jimmiefitz

Recommended Posts

Ik heb nog geen Alcohol gedronken of drugs gebruikt. Ga bier etc wel proberen later, drugs niet. Wat je niet hebt, mis je immers niet.

Hier wil ik graag even op ingaan. Stel dat jij iemand met een iPhone zit (zo even uit de lucht gegrepen,misschien werkt dit voorbeeld voor jou beter als je iemand met een playboy ziet) en je wilt er graag zelf een. Dan kan het zijn dat dit enigszins gaat knagen en zo mis je toch iets dat je niet hebt, niet? Misschien werkt het zo ook wel met drugs, zie je iemand zorgeloos achterover hangen die net een shot heeft genomen en denk je: "dat wil ik ook!".

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 581
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    84

  • S-te-Fan

    47

  • Teh_Ninja

    33

  • MegaPilot

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het zal wel zo zijn, maar het blijft ongezond en dat is voor mij reden genoeg om het niet te doen. En de iPhone kan niet veel schade aanrichten

Er is zoveel ongezond. :7 En zeg nu zelf, de mensen worden toch makkelijker 60 jaar dan vroeger? Zelfs de drugsgebruikers!

Link to comment
Delen op andere websites

Het zal wel zo zijn, maar het blijft ongezond en dat is voor mij reden genoeg om het niet te doen. En de iPhone kan niet veel schade aanrichten

Er is zoveel ongezond. :7 En zeg nu zelf, de mensen worden toch makkelijker 60 jaar dan vroeger? Zelfs de drugsgebruikers!

Jules Deelder, Johnny Cash en Paul Erdős zijn daar wel mooie voorbeelden van, ja.

En hier nog een leuk filmpje over risico's en gezondheid http://www.dumpert.nl/mediabase/807351/c06dec01/professor_risk.html

Link to comment
Delen op andere websites

Vroeger wel eens een paar jointjes gerookt, maar zo bijzonder vond ik het niet. En dat was alweer 10 jaar geleden ofzo. Alcohol drink ik wel, maar met mate en zeker niet voordat ik moet gaan werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zal wel zo zijn, maar het blijft ongezond en dat is voor mij reden genoeg om het niet te doen. En de iPhone kan niet veel schade aanrichten

Dat klinkt als een reactie op mijn post en als dat inderdaad waar is krijgt het als stempel "irrelevant".

Link to comment
Delen op andere websites

Een vriendin van me wilt me aan de wiet helpen. Puur omdat ze me zo al droog vind, en "me wel eens stoned wil meemaken". Nou, ik hoop dat 't ontspannend word dat ik even alles vergeet, maar dat moet ik nog maar zien.

Link to comment
Delen op andere websites

En ik heb wat tegen drugs, dus daar is geen verdere uitleg voor nodig :puh:.

"ik heb wat tegen allochtonen, dus daar is geen verdere uitleg voor nodig:puh:. "

Wat heb ik gedaan :

Alcohol

Wiet

Hasj

MDMA

Speed

Coke

2cb

LSD

Paddo's

DXM

Lachgas

dex

ghb

keta

Volgens mij was dat het, maar ik weet het niet zeker.

Ondertussen ben ik een beetje gestopt met experimenteren, ik heb mijn ding wel gevonden.

ps

Dit topic heeft wel een hoog troll-gehalte...

+ Diazepam

Link to comment
Delen op andere websites

En ik heb wat tegen drugs, dus daar is geen verdere uitleg voor nodig :puh:.

"ik heb wat tegen allochtonen, dus daar is geen verdere uitleg voor nodig:puh:. "

Wat heb ik gedaan :

Alcohol

Wiet

Hasj

MDMA

Speed

Coke

2cb

LSD

Paddo's

DXM

Lachgas

dex

ghb

keta

Volgens mij was dat het, maar ik weet het niet zeker.

Ondertussen ben ik een beetje gestopt met experimenteren, ik heb mijn ding wel gevonden.

ps

Dit topic heeft wel een hoog troll-gehalte...

+ Diazepam

Stoer hoor :|

Ikzelf gebruik alleen alcohol, soms dan. Ben nu 15, dus kan het nog niet kopen, dus neem heel soms een biertje met m'n vader. Verder nog niks gedaan, zelfs niet gerookt. En ga het ook noet proberen, soms heb ik wel eens de neiging om roken eens een keer te proberen, maar ik denk zomaar dat ik het niet doe.. xd

Epic story, Ain't it?

Link to comment
Delen op andere websites

En ik heb wat tegen drugs, dus daar is geen verdere uitleg voor nodig :puh:.

"ik heb wat tegen allochtonen, dus daar is geen verdere uitleg voor nodig:puh:. "

Wat heb ik gedaan :

Alcohol

Wiet

Hasj

MDMA

Speed

Coke

2cb

LSD

Paddo's

DXM

Lachgas

dex

ghb

keta

Volgens mij was dat het, maar ik weet het niet zeker.

Ondertussen ben ik een beetje gestopt met experimenteren, ik heb mijn ding wel gevonden.

ps

Dit topic heeft wel een hoog troll-gehalte...

+ Diazepam

Stoer hoor :|

Het feit dat jij een opmerking als "stoer hoor :|" plaatst, laat al zien dat jij de grotere aantallen verschillende dope "stoerder" vindt dan ik.

Denk je nou echt dat ik zoiets zet om op te scheppen of iets in de richting? Ik beantwoord gewoon de vraag die door TS gesteld werd en meer niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Het feit dat jij een opmerking als "stoer hoor :|" plaatst, laat al zien dat jij de grotere aantallen verschillende dope "stoerder" vindt dan ik.

Denk je nou echt dat ik zoiets zet om op te scheppen of iets in de richting? Ik beantwoord gewoon de vraag die door TS gesteld werd en meer niet.

Hij plaatst dat hoogstwaarschijnlijk omdat hij er zelf geen durft te nemen. Vele drugs zijn vele malen onschuldiger dan alcohol, maar denk je dat de mensen met iemand lachen die aan het trippen is? Neen. Met een dronkaard lachen ze dan wel..Iig wil ik lachgas eens proberen, dat is onschuldig, kan je niet verslaafd aan geraken, en is weeral vele malen onschuldiger dan alcohol wat je zomaar in de winkel kan kopen(zelfs als 14-jarige).

Lachgas is inderdaad relatief veilig, neem er alleen niet te veel achterelkaar.

Er zijn mensen die 100-200 patronen op een dag hebben gebruikt en daar aardig problemen mee gehad hebben.

Juist omdat het zo kort duurt en ze per 50 koopt, kun je geneigd zijn er nogal veel te nemen :puh:.

Veel plezier in ieder geval ^.^

Link to comment
Delen op andere websites

Binnenkort Sheiva Bhang :eten:

Maar natuurlijk wel eens alcohol en ik geef toe ook wel eens een trekje genomen van een sigaret :$ Maar ik moest meteen hoesten en het was fuckin' ranzig.

Ik heb ook wel eens lachgas gebruikt, echt grappig man. Je koopt gewoon slagroom dingetjes bij de blokker, inhaleer je, blaas je uit in een ballon enzovoorts.

Ik wil ook nog wel eens een keer blowen, dat ging niet door laatst. Regende heel erg.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...