Jump to content

S.W.A.T Clan talk topic


FireFighter

Recommended Posts

Ik had de chat geopend om 16:45. Ik zag dat er niemand online was, en om vijf uur was er nog steeds niemand, zelfs Royboow niet. Ik heb ook van niemand afmeldingen binnengekregen. Ik hoop dat het bij de volgende meeting beter gaat. Jongens, meld je A.u.b af, dan laat je mij ook niet voor lul staan. :puh:

Sorry dak er niet was, ben bij me opa en oma, ik wou afmelden maar het internet lag er een beetje uit, dus ik heb daar al 3 kwartier mee verneukt :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FireFighter

    19

  • Royboow

    19

  • GreyFox-Smurf

    7

  • Tha-Ran

    3

Het was een erg gezellige meeting daarnet!, we hadden 4 wins op rij en we zaten de hele tijd (bijna") boven de 10 kills

Ik las het.. :puh: Ik was er niet bij, maar je weet al waarom. :puh: Ik begin een hekel aan dat spel te krigen. :t Desalniettemin, ik ben er morgen bij de MW2 meeting, ik hoop dat het dan beter gaat dan toen ik er 3 minuten was. xD

Ik hoop dat Jordi komt, anders kan greyfox er niet in, want Tha Ran en Jij en Jordi konden er wel in ;)

Was iig echt klote, Weet niet waar 't aan lag maarja niks aan te doen :7

Link to comment
Delen op andere websites

morgen kom ik zeker envast, ik invite?

zal best zijn denk ik.

xD

Ja ik denk t ook ja, Telkens als ik werd geinvite kreeg ik een foutmelding, En bij jou kon ik er in een keer 1 XD

Nja tot vanaaf wss, denk dat ik wel kom, of er moet gwn iets belangrijks tussen komen, Maar dan laat ik dat weten.

Grtz.

Link to comment
Delen op andere websites

morgen kom ik zeker envast, ik invite?

zal best zijn denk ik.

xD

Ja ik denk t ook ja, Telkens als ik werd geinvite kreeg ik een foutmelding, En bij jou kon ik er in een keer 1 XD

Nja tot vanaaf wss, denk dat ik wel kom, of er moet gwn iets belangrijks tussen komen, Maar dan laat ik dat weten.

Grtz.

ik ben vanaaf als het goed is ook van de partij.

Link to comment
Delen op andere websites

Wrm was er daarstrx niemand? :s

idk, jij was niet op IV, jordi niet en Tha ran ook niet, toen ben ik weggegaan, IV stond al aan

Wil niet heel lullig doen ofzo maar om 18.45 kwam ik online toen heb ik jou nog een bericht gestuurd 19.00 uur ging jij ongv. ofline, en 19.25 ging ik ofline, Omdat er tog niemand was.

Behalve jordi.

Link to comment
Delen op andere websites

Wrm was er daarstrx niemand? :s

idk, jij was niet op IV, jordi niet en Tha ran ook niet, toen ben ik weggegaan, IV stond al aan

Wil niet heel lullig doen ofzo maar om 18.45 kwam ik online toen heb ik jou nog een bericht gestuurd 19.00 uur ging jij ongv. ofline, en 19.25 ging ik ofline, Omdat er tog niemand was.

Behalve jordi.

ik gig rond 19.00 uur pas eten ;) daarna ben ik een hele tijd on geweest

Link to comment
Delen op andere websites

Hoelaat was je dan klaar met eten :7

:7

Morgen BFBC2 meeting om 15:50 uur.

De meeste zullen er niet zijn omdat ze geen BFBC2 hebben. :puh: Nogmaals, het is een aanrader, jammer dat zo weinig mensen die ik ken hem hebben. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Hoelaat was je dan klaar met eten :7

:7

Morgen BFBC2 meeting om 15:50 uur.

De meeste zullen er niet zijn omdat ze geen BFBC2 hebben. :puh: Nogmaals, het is een aanrader, jammer dat zo weinig mensen die ik ken hem hebben. :N

ik wil e fc2 en endwar verkopen, maar niemand wilt ze :( anders had ik nu bfbc2

maarja dan maar EOLC kopen

Link to comment
Delen op andere websites

Gaat iemand eflc vrijdag al kopen, ik wacht een weekje of 2. (ik koop ook alleeen psn card voor bogt.

Ik ben vanmiddag niet bij de meeting, ben weer bij mijn oma :7

Ik ben bezig een meeting in te plannen met TbogT of TlaD. Ik denk dat als ik allebei doe, dat er dan teveel meetings komen. Misschien komt de tweede uitbreiding later. Maar ik heb wel jullie hulp nodig. Wat willen jullie? TbogT of TlaD? En wie koopt EOLC?

Ik heb Episodes of Liberty City en ik stem op TbogT.

[table=header]Lid|The Ballad of Gay Tony| The lost and Damned

FireFighter| ×| -

Rowboow| ×| -[/table]

Danku,

S.W.A.T.

Laatste update:

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...