Jump to content

Wat is het nutteloze gadget dat je ooit hebt gekocht


onbekendeIV

Recommended Posts

dit is het topic over je nutteloze gadgets die je ooit hebt gekocht

de mijne is een draadloze ps2 controller echt zo nutteloos als je maar een meter of 2 vanaf het scherm zit :-(

wat is de jouwe?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Cheers.

    6

  • TZG

    4

  • Teh_Ninja

    4

  • GolfG60

    4

Ik had laatst een toetsenbord gekocht ( jaartje terug ) waarmee ik op de PS3 berichten kan typen, tijdelijk omdat ik nog niet wist van de Sony Headset... Blijkt dat ding helemaal niet te werken, als ik woorden typ krijg je ze niet op het scherm te zien enzo :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ipod touch

mag ik vragen waarom het zo nutteloos is? zn ipod touch

Nou,

Waarom zou je der een willen? die apps vervelen na een nacht kl0t3n wel.

-Muziek word ook saai

-Films zijn ook slecht (als je schuin met je hoofd in je bed ligt gaat dat beeld mee wat helemaal niet handig is) en ook nog eens klein

-Internetten is nutteloos op zo'n scherm

Bewerkt: door j0uk3
Link to comment
Delen op andere websites

Ipod Shuffle 1GB (die lange)

Voor dat geld kon ik beter een andere mp3 kopen, ten eerste werken met I-Tunes en ten tweede het aan/uit knopje als je hem in je broekzak ging houden en na paar uur muziek wilde gaan luisteren. Was de accu al bijna op, want hij ging plotseling aan :7.

Bewerkt: door Metal-Bullets
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik gekocht heb is een: Microfoon voor online games op pc soms doet ie het soms niet erg irri. De nutteloze ooit gezien: Nintendo Ds srry voor de ds liefhebbers de Ds is flut Dsi is flut Dsi Xl flutter kan niet. Waarom? Omdat de games lelijk zijn en het ding ook. De Dsi een Ds met groter beeldscherm wat heb je aan een groter beeldscherm de games zijn toch lelijk een camera kom op leuk 0.5 megapixel :duh:. Dsi Xl. Een Dsi maar groter en super lelijk een bruine Ds is lelijk. Een ding wil ik zeggen koop als draagbare spelcomputer een Gameboy Advance Sp. Lol grapje koop een Psp veel beter :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap:

Bewerkt: door sanvice
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...