Jump to content

Wat is het nutteloze gadget dat je ooit hebt gekocht


onbekendeIV

Recommended Posts

Niet echt een gadget maar

Nutteloze Dingen: gta sa & IV, wat een gigantisch verspilling van tijd.

Gewoon Nutteloos vanwege het "Realisme", word je ook dood ziek van. Kom je op het vliegveld word je beschoten vanwege zinloze redenen, of je eet niet genoeg en je gaat dood, leuk die boodschap.

Als mensen zo graag realisme willen, zet dan dan die PC, Ps3 uit, loop naar je voordeur, doe deze heel voorzichtig open en loop naar buiten, daar.... realisme !

Bewerkt: door 1973
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Cheers.

    6

  • TZG

    4

  • Teh_Ninja

    4

  • GolfG60

    4

Een Ipod Touch. Man, wat is die slecht. :7

Apple zuigt je leeg. Eerst betaal je de jackpot voor zo'n ding: 8GB á €180,-, apps die ieder 0,80 cent kosten en sommige 1.52. Ik heb een app gezien die €720,- kostte. :duh: Dat lijkt weinig, en daarom is het zo gevaarlijk. Je koopt meer omdat je denkt, ach, het is toch maar 0,80 cent..

Apple biedt een service aan die ze moeten onderhouden, daarvoor is er geld nodig. Ook gaat het grootste gedeelte van het bedrag(60-70%) naar de developer toe, of verwacht je ook dat al je software en games gratis bij je PC zitten?

Link to comment
Delen op andere websites

Een Ipod Touch. Man, wat is die slecht. :7

Apple zuigt je leeg. Eerst betaal je de jackpot voor zo'n ding: 8GB á €180,-, apps die ieder 0,80 cent kosten en sommige 1.52. Ik heb een app gezien die €720,- kostte. :duh: Dat lijkt weinig, en daarom is het zo gevaarlijk. Je koopt meer omdat je denkt, ach, het is toch maar 0,80 cent..

Apple, tot ziens! :cya:

Waar slaat dat nou weer op? Die apps hoef je niet te kopen hoor. Als je een pc koopt, vind je het dan ook zo raar dat je bijvoorbeeld GTA IV moet kopen, i.p.v dat je die er gratis bij krijgt?

Link to comment
Delen op andere websites

Waar slaat dat nou weer op? Die apps hoef je niet te kopen hoor. Als je een pc koopt, vind je het dan ook zo raar dat je bijvoorbeeld GTA IV moet kopen, i.p.v dat je die er gratis bij krijgt?

Haha, je wekt nu wel heel sterk de indruk dat je dat ding koopt om naar muziek te luisteren.. Kom nou...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het me MP4 was. Tering geluid door oortjes en door koptelefoon ook. Ding was nog geen jaar oud. Ik kreeg hem niet meer aan. Kon niet meer opladen. Laatst MP3 gevonden in mijn nachtkastje van 4 jaar oud. Packard Bell maar toch hij doet het nog. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

De Nokia 5530 XpressMusic. Oké, ik kan er goed muziek op luisteren. Maar 50% van de tijd dat ik hem aanzet krijg ik een zwart scherm en de mobiel reageert vervolgens nergens meer op, je kan hem zelfs niet meer uitzetten. De enige manier om hem uit te krijgen is de batterij eruit halen. Het vervelende is dat je vervolgens wel weer alles opnieuw in moet stellen (datum, tijd enzovoort). Ook als je even op internet wil (ik heb hem ook gekocht voor internetten) loopt hij soms gewoon compleet vast en dan is, opnieuw, de enige manier om hem normaal te krijgen: de batterij eruithalen. Ik ben hem nadat ik hem een maand had al eens kwijtgeraakt doordat er ontzettend veel dode pixels inzaten. Is toen gerepareerd en nu moet hij alweer gerepareerd worden. Ik ben hem langer kwijt dan dat ik hem kan gebruiken geloof ik. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Waar slaat dat nou weer op? Die apps hoef je niet te kopen hoor. Als je een pc koopt, vind je het dan ook zo raar dat je bijvoorbeeld GTA IV moet kopen, i.p.v dat je die er gratis bij krijgt?

Haha, je wekt nu wel heel sterk de indruk dat je dat ding koopt om naar muziek te luisteren.. Kom nou...

Wat bedoel je nou hiermee? Dat alle Ipod Touch bezitters er een hebben omdat ze er alleen maar spelletjes op gaan spelen? Mijn reactie was gericht naar FireFighter. Ik vind het nogal raar om eerst een Ipod Touch te kopen en dan Apple af te gaan zeiken omdat er apps in de App Store staan van 80 cent. Ik neem aan dat je voordat je een Ipod Touch aanschaft hem wel even ergens aan gaat testen of zoiets. Of op zijn minst iets meer informatie zoeken. Maar ik vind het onterecht om Apple te bekritiseren omdat ze App Store hebben, die voor extra apps is, en geen enkele verplichting biedt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...