Jump to content

Wat is het nutteloze gadget dat je ooit hebt gekocht


onbekendeIV

Recommended Posts

Waar slaat dat nou weer op? Die apps hoef je niet te kopen hoor. Als je een pc koopt, vind je het dan ook zo raar dat je bijvoorbeeld GTA IV moet kopen, i.p.v dat je die er gratis bij krijgt?

Haha, je wekt nu wel heel sterk de indruk dat je dat ding koopt om naar muziek te luisteren.. Kom nou...

Wat bedoel je nou hiermee? Dat alle Ipod Touch bezitters er een hebben omdat ze er alleen maar spelletjes op gaan spelen? Mijn reactie was gericht naar FireFighter. Ik vind het nogal raar om eerst een Ipod Touch te kopen en dan Apple af te gaan zeiken omdat er apps in de App Store staan van 80 cent. Ik neem aan dat je voordat je een Ipod Touch aanschaft hem wel even ergens aan gaat testen of zoiets. Of op zijn minst iets meer informatie zoeken. Maar ik vind het onterecht om Apple te bekritiseren omdat ze App Store hebben, die voor extra apps is, en geen enkele verplichting biedt.

Ja, Ipod koop je zeker voor de apps. Liedjes zijn een bijzaak geworden. En ik bekritiseer Apple niet omdat ze een App Store hebben, maar ik bekritiseer ze omdat die apps in de App Store geld kosten. :)


Naast een Ipod touch, ook nog een Samsung Star, vergeten erbij te zetten. :$

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Cheers.

    6

  • TZG

    4

  • Teh_Ninja

    4

  • GolfG60

    4

Waar slaat dat nou weer op? Die apps hoef je niet te kopen hoor. Als je een pc koopt, vind je het dan ook zo raar dat je bijvoorbeeld GTA IV moet kopen, i.p.v dat je die er gratis bij krijgt?

Haha, je wekt nu wel heel sterk de indruk dat je dat ding koopt om naar muziek te luisteren.. Kom nou...

Wat bedoel je nou hiermee? Dat alle Ipod Touch bezitters er een hebben omdat ze er alleen maar spelletjes op gaan spelen? Mijn reactie was gericht naar FireFighter. Ik vind het nogal raar om eerst een Ipod Touch te kopen en dan Apple af te gaan zeiken omdat er apps in de App Store staan van 80 cent. Ik neem aan dat je voordat je een Ipod Touch aanschaft hem wel even ergens aan gaat testen of zoiets. Of op zijn minst iets meer informatie zoeken. Maar ik vind het onterecht om Apple te bekritiseren omdat ze App Store hebben, die voor extra apps is, en geen enkele verplichting biedt.

Ja, Ipod koop je zeker voor de apps. Liedjes zijn een bijzaak geworden. En ik bekritiseer Apple niet omdat ze een App Store hebben, maar ik bekritiseer ze omdat die apps in de App Store geld kosten. :)


Niet alle apps kosten geld, en ga nou niet zeggen dat die niet leuk zijn, want er zitten wel een aantal leuke tussen.

Naast een Ipod touch, ook nog een Samsung Star, vergeten erbij te zetten. :$

Niet alle apps kosten geld, en daar zitten ook een aantal leuke tussen.

Bewerkt: door jimmiefitz
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, Ipod koop je zeker voor de apps. Liedjes zijn een bijzaak geworden. En ik bekritiseer Apple niet omdat ze een App Store hebben, maar ik bekritiseer ze omdat die apps in de App Store geld kosten. :)

Dus jij vindt dat die makers van de Apps er uren aan moeten werken en ze dan gratis moeten weggeven?

Bewerkt: door Teh_Ninja
Link to comment
Delen op andere websites

Niet alle apps kosten geld, en daar zitten ook een aantal leuke tussen.

Nee, alleen de lite versies zijn gratis, maar of je die wilt is ook maar de vraag. :7

Er zijn ook gewoon gratis apps die niet de lite versie zijn ofzo, en soms is een app voor één dag (meestal de release dag) gratis te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet alle apps kosten geld, en daar zitten ook een aantal leuke tussen.

Nee, alleen de lite versies zijn gratis, maar of je die wilt is ook maar de vraag. :7

Er zijn ook gewoon gratis apps die niet de lite versie zijn ofzo, en soms is een app voor één dag (meestal de release dag) gratis te krijgen.

Dat ook en ik dowmload niet alleen maar game apps.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet alle apps kosten geld, en daar zitten ook een aantal leuke tussen.

Nee, alleen de lite versies zijn gratis, maar of je die wilt is ook maar de vraag. :7

Ik vind het raar dat je niet hebt beseft dat lang niet alle Apps gratis zijn. Bovendien koop ik af en toe gewoon een spelletje ofzo, want 79 cent vind ik niet zoveel als je zelden een spel koopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk slaat het na al die tijd nergens meer op... :7

Toen ik vorige vakantie een iPhone 3G van me ouders kreeg, kwam een tijdje erna de iPhone 3GS uit... Ik had eerlijk gezegd beter kunnen wachten tot die dus uit was, want ik was nog niet eens jarig. :N Is er eigenlijk geen mogelijkheid om je oudere iPhone te versturen naar Apple en dat je dan voor een beetje geld een nieuwere krijgt? Niet meteen de iPhone 4 ofzo, maar bijv. de iPhone 3GS... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een boomerang. Heb er al een paar deuken mee gemaakt, ik waag het niet weer om dat ding te aan te raken. Heb de vorige keer stieken bij de buren de tuin in moeten sluipen. Geloof me, dat is eng als je net een deuk bij de nieuwe auto hebt ingegooid...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

-Tony Hawk Underground Remix ofzo voor psp.... doe er nooit iets mee. 10 euro's verspild

-Een headset voor mijn pc maar die doet het niet. 5 euro's weggegooid geld

-Een Bescherm Hoesje voor mijn psp die ik nooit gebruik :puh:. Die had ik gekregen....

-Een blikje Cola die mijn vriend afpakte en opdronk -_-" (eikel)

Tja, vast nog wel meer maar die kan ik nu ff niet bedenken :puh:

Was ik niet die gene die t opdronk??

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Mijn zus :7

Nee, het meest nutteloze gadget, ofja, gadget noem je het niet maar het is een Rubik's Cube. Ben er zo slecht in dat ik al 16 maanden probeer alles weer goed te krijgen. :-(

Verander die plakkertje die ook altijd

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...