Jump to content

Wie wordt er kampioen?


Flokkert

Wie wordt er kampioen?  

51 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie wordt er kampioen?

    • AJAX
      22
    • PSV
      6
    • FC TWENTE
      23


Recommended Posts

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jimmiefitz

    10

  • Flokkert

    9

  • Dutchy3010

    6

  • GreyFox-Smurf

    6

Ik als AZ liefhebber, hoop ik dat PSV of FC Twente kampioen word want van die arrogante Ajacieden moet ik niks hebben :duh:

Ik ben een Ajaxcied. Ben ik arrogant?

Nee.

Dus niet iedereen over 1 kam scheren...

Link to comment
Delen op andere websites

Alles behalve 020. biertje.gif

Ik als AZ liefhebber, hoop ik dat PSV of FC Twente kampioen word want van die arrogante Ajacieden moet ik niks hebben duh.gif

worshippy.gif

Het is wel zo, Ajax supporters vind ik echt altijd ongelofelijk overdreven

die van feyenoord ook

Jah, en daarom worden ze beschreven als beste supporters van Nederland.

Link to comment
Delen op andere websites

Typisch dat iedereen zegt "a wordt kampioen, want b mag ik niet". Dat is een wens, dat is niet wat je vermoed. Wat ik vermoed? Geen idee. Ik ben een Ajax supporter, dus ik hoop dat zij het worden. Maar FC Twente heeft nog altijd de beste papieren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik als AZ liefhebber, hoop ik dat PSV of FC Twente kampioen word want van die arrogante Ajacieden moet ik niks hebben :duh:

Ik ben een Ajaxcied. Ben ik arrogant?

Nee.

Dus niet iedereen over 1 kam scheren...

Nou, je weet wel veel van je club hé, het is Ajacied, niet Ajaxcied. :7

Ik hoop dat Ajax kampioen wordt. Ik had hier eerst een lange post, maar toen ik op post drukte, was hij weg. Geen zin om dat overnieuw te typen. Hoop dat Ajax het wordt, en dat Twente nog punten gaat verspelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik als AZ liefhebber, hoop ik dat PSV of FC Twente kampioen word want van die arrogante Ajacieden moet ik niks hebben :duh:

Ik ben een Ajaxcied. Ben ik arrogant?

Nee.

Dus niet iedereen over 1 kam scheren...

Nou, je weet wel veel van je club hé, het is Ajacied, niet Ajaxcied. :7

Ik hoop dat Ajax kampioen wordt. Ik had hier eerst een lange post, maar toen ik op post drukte, was hij weg. Geen zin om dat overnieuw te typen. Hoop dat Ajax het wordt, en dat Twente nog punten gaat verspelen.

Wat heeft dat er nou weer mee te maken??

Dat ik een typ foutje maak, hoeft nog niet te betekenen dat ik niks van ''mijn'' club afweet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het overigens wel een beetje nak rijtje om uit te kiezen, je hebt de huidige top 3 genomen...

Neem gewoon de hele eredivisie of alleen het linker rijtje, want alles zou nog kunnen (alhoewel het wel heel onwaarschijnlijk is).

maargoed, zelf denk ik Ajax, ze zijn de laatste tijd toch nog sterk bezig, en zelfs zonder Suarez vormen ze een behoorlijke tegenstander.

Link to comment
Delen op andere websites

:$ me moeder

Moest dat nu echt grappig zijn, Als dat zo is kun je bij mij wel een lening aanvragen voor ongv. 50 euro, daarmee kun je tog een mooi pakket humor kopen op ebay :7

Maar wel graag binnen 5 maanden terugbetalen hea ;)

moest dat ook echt grappig zijn,ls dat zo is kun je voor ongv. 1 euro een mexicaan inhuren die een grap bedenkt die niet al 100000x op het internet te vinden is ^_^

maar serieus:ik denk wel dat feyenoord wint bij de finale tegen ah jakkes.

Link to comment
Delen op andere websites

Als Feyenoorder hoop ik natuurlijk dan Twente kampioen wordt en niet 020.

Nouwja, ik denk dat alles van vanavond afhangt. Als Twente verliest dan denk ik dat 020 kampioen wordt.

Dus ik duim voor Twente! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga helemaal mee met de gedachte van Visser23. Ik hoop op Twente, omdat ik die leuk vind voetballen en het is wel eens leuk als niet Ajax of PSV kampioen wordt. Maar als ik dan kijk naar de vorm van de laatste tijd en het speelschema, verwacht ik toch dat Ajax kampioen wordt. PSV en Twente moeten beiden nog tegen o.a. AZ en Feyenoord, twee ploegen die ook nog voor een goede notering spelen.

Twente helaas verloren. Ze mochten een wedstrijd verliezen, ervan uitgaande dat Ajax alles wint. Ik hoop nog steeds dat Twente wint, maar ik denk dat ze het niet gaan halen, en mijn voorspelling van enige tijd geleden uit gaat komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...