Jump to content

Wie wordt er kampioen?


Flokkert

Wie wordt er kampioen?  

51 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie wordt er kampioen?

    • AJAX
      22
    • PSV
      6
    • FC TWENTE
      23


Recommended Posts

Ik als AZ liefhebber, hoop ik dat PSV of FC Twente kampioen word want van die arrogante Ajacieden moet ik niks hebben :duh:

Ik ben een Ajaxcied. Ben ik arrogant?

Nee.

Dus niet iedereen over 1 kam scheren...

Nou, je weet wel veel van je club hé, het is Ajacied, niet Ajaxcied. :7

Ik hoop dat Ajax kampioen wordt. Ik had hier eerst een lange post, maar toen ik op post drukte, was hij weg. Geen zin om dat overnieuw te typen. Hoop dat Ajax het wordt, en dat Twente nog punten gaat verspelen.

Wat heeft dat er nou weer mee te maken??

Dat ik een typ foutje maak, hoeft nog niet te betekenen dat ik niks van ''mijn'' club afweet.

Leer eens goed te typen, en niet zo aso te wezen. Zal je 't ver schoppen.

Ajax moet gewoon hopen op puntverlies van Twente. Kom op Ajax! :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jimmiefitz

    10

  • Flokkert

    9

  • Dutchy3010

    6

  • GreyFox-Smurf

    6

Wat heb ik alle Feyenoordfans deze week hard uitgelachen. Waarom? Omdat ze geen Feyenoord fans zijn, ook al noemen ze zichzelf zo. Als ze liever hebben dat Feyenoord de vierde plaats verliest dan dat Ajax landskampioen wordt, ben je in mijn ogen geen Feyenoord fan maar een Ajax hater...

Ondanks dat ik voor Ajax ben, gun ik het Twente ook wel. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat heb ik alle Feyenoordfans deze week hard uitgelachen. Waarom? Omdat ze geen Feyenoord fans zijn, ook al noemen ze zichzelf zo. Als ze liever hebben dat Feyenoord de vierde plaats verliest dan dat Ajax landskampioen wordt, ben je in mijn ogen geen Feyenoord fan maar een Ajax hater...

Dat is ook niet zo gek als Feyenoord fans haat hebben aan Ajacieden en omgekeerd. Je gunt elkaar niks voor een prijs, dus dan begrijp je dit gedrag.

Overigens heb ik ook wel gelachen om die Ajax spelers die Feyenoord spelers hebben gesmst om te vragen om te winnen.... schater.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Twente het wel red in die laatste wedstrijd tegen NAC. Ik gun het ze ook wel.

En wat betreft die beker, ik hoop dat Feyenoord hem wint. Ben zelf een Feyenoordfan. Maar ik ben wel realistisch en zie ook dat het een moeilijke opgave zal worden om te winnen. Ajax scoort makkelijk, zeker in eigen Arena, waar dankzij die misselijke KNVB gespeeld moet gaan worden. Het zal van het resultaat in de Arena afhangen of Feyenoord wint. Als Feyenoord daar gelijk speelt of wint, pakken we de beker. Verliezen we, pakt Ajax de beker denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik al zei, Twente word kampioen.

Ik hoop voor de beker dat Feyenoord hem wint. Ik ben niet voor Feyenoord maar gun het ze van harte.

Maar gelukkig doet bij NAC tegen Twente Robert Schilder en Robert Penders niet mee :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is ook niet zo gek als Feyenoord fans haat hebben aan Ajacieden en omgekeerd. Je gunt elkaar niks voor een prijs, dus dan begrijp je dit gedrag.

Hoe dan ook, je club zou eerst moeten komen. Voor al het andere, als je tenminste een echte supporter bent. Anders ben je tegen Ajax en DAAROM voor Feyenoord, in plaats van voor feyenoord en om die reden tegen Ajax. Het is maar wat je eerst zet, en elke supporter die wilt dat zijn ploeg verliest terwijl er nog wel wat op het spel staat, is geen echte supporter.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is ook niet zo gek als Feyenoord fans haat hebben aan Ajacieden en omgekeerd. Je gunt elkaar niks voor een prijs, dus dan begrijp je dit gedrag.

Hoe dan ook, je club zou eerst moeten komen. Voor al het andere, als je tenminste een echte supporter bent. Anders ben je tegen Ajax en DAAROM voor Feyenoord, in plaats van voor feyenoord en om die reden tegen Ajax. Het is maar wat je eerst zet, en elke supporter die wilt dat zijn ploeg verliest terwijl er nog wel wat op het spel staat, is geen echte supporter.

Dan zijn er maar weinig feyenoord fans hoor....

Maargoed 4de plaats is minder belangrijk dan ajax die kampioen word en daarom heb ik liever dat ajax verliest dan dat feyenoord wint van twente.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...