Jump to content
Joriz

Nieuwe rode cover voor Red Dead Redemption verpakking


Rockstar Games staat er om bekend veeleisend te zijn bij het ontwikkelen van hun gameproducten. Doordat ze een goede game willen leveren worden er daarom ook nog wel eens games uitgesteld. Binnen Rockstar Games zijn ze blijkbaar ook zeer kritisch als het om het ontwerpen van de voorkant van een gameverpakking gaat. Meestal blijven dit soort beslissingen intern, maar bij het ontwerp van de voorkant voor het spel Red Dead Redemption is Rockstar Games er blijkbaar nog niet geheel over uit. Dit is de derde versie die ik van Rockstar Games ontvang van een mogelijke packshot van Red Dead Redemption. Ik moet zeggen dat deze rode voorkant van het doosje er stukke beter uit ziet als een vorige versie.

gallery_1_5_355063.png

De game staat volgens Rockstar Games gelukkig nog steeds gepland voor een release op 21 mei op zowel Xbox 360 als Playstation 3, dus laten we hopen dat dit spel waar iedereen hoge verwachtingen voor heeft zich dan kan waarmaken.

Wat vinden jullie er van? Moet Rockstar Games om nog meer te benadrukken dat het een western is nog andere elementen op de voorkant zetten? Reageer op dit nieuwsbericht en geef je mening!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik zou hem mooi vinden als poster, maar niet als doosje. Vooral het roze van het doosje zelf, dat vind ik er totaal niet bij passen.

Als dit de reden van uitstel is dan heb ik liever gewoon RED DEAD REDEMPTION op een wit papiertje gepropt hoor. Valt eigenlijk heel erg op, als je er over na denkt.

Vind ik ook. Als poster zou ik het wel leuk vinden, maar als cover vind ik het niet zo bijzonder.

(Ik vind het wel een goede verbetering tegenover de oude versie, maar nog altijd niet zoals het zou moeten zijn naar mijn mening).

Maar goed... Uiteindelijk telt het "innerlijke" toch altijd, en de game zich er opzich al gaaf uit. Dus ik denk dat het "innerlijke" er wél top uit zal zien en zal zijn.

Bewerkt: door vice

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zou hem mooi vinden als poster, maar niet als doosje. Vooral het roze van het doosje zelf, dat vind ik er totaal niet bij passen.

Als dit de reden van uitstel is dan heb ik liever gewoon RED DEAD REDEMPTION op een wit papiertje gepropt hoor. Valt eigenlijk heel erg op, als je er over na denkt.

Ik ben het volkomen met je mening eens.

En de cowboy zonder hoed vind ik ook niet mooi.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb het een paar keer bekeken nu en ik vind em mooi. Dat rode en de witte letters, zonder hoed is het wat ruiger, minder afgezaagd western. Al met al de uitstraling van een kwaliteits-spel.

Lekker houden zo wat mij betreft. :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zou hem mooi vinden als poster, maar niet als doosje. Vooral het roze van het doosje zelf, dat vind ik er totaal niet bij passen.

Als dit de reden van uitstel is dan heb ik liever gewoon RED DEAD REDEMPTION op een wit papiertje gepropt hoor. Valt eigenlijk heel erg op, als je er over na denkt.

Deze lijkt mij mooi als poster én als cover!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ga je toch moeten tegenspreken.

Ik vond en vind de vorige cover veel beter in tegenstelling tot de huidige.

Je mag me daarnaast nog geloven dat de huidige cover tumult zal veroorzaken in bv. Engeland waar ze al de covers van L4D2 keer op keer gefixed hebben.

Een John Marston die een sawn-off op de kijker afschiet ziet er veruit meer provocatief uit als een John Marston die zijn revolver gewoon in het niets zit te richten. Daarnaast vind ik de art-work van de vorige zeker niet mis gedaan.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Natuurlijk niet, dit één van de redenen dat de game is uitgesteld. Rockstar Games zal gerust nog veel meer dingen gaan veranderen of verbeteren.

Ik vind het zelf wel wat hebben. De vorige versies zagen er ook niet slecht uit alleen was het wat aan de lege kant. Deze versie is een stuk kleurrijker en heeft een betere stijl. De Amerikaanse vlag op de achtergrond past er ook mooi bij. Maar goed, het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit, zolang de game maar van top kwaliteit is vind ik het goed. :clown:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ga je toch moeten tegenspreken.

Ik vond en vind de vorige cover veel beter in tegenstelling tot de huidige.

Je mag me daarnaast nog geloven dat de huidige cover tumult zal veroorzaken in bv. Engeland waar ze al de covers van L4D2 keer op keer gefixed hebben.

Een John Marston die een sawn-off op de kijker afschiet ziet er veruit meer provocatief uit als een John Marston die zijn revolver gewoon in het niets zit te richten. Daarnaast vind ik de art-work van de vorige zeker niet mis gedaan.

Je kan de cover van L4D2 ook echt vergelijken met deze hé. Op L4D2 stond er een omgekeerde vrede-teken. In Nederland is dit volkomen "normaal". In Engeland (en Australië, geloof ik) is dit erger dan wanneer iemand een middelvinger opsteekt. Dat iemand een wapen naar de kijker toe richt (wat hij eigenlijk niet doet, hij richt iets meer naar rechts onder), lijkt mij niet zo'n probleem als een middelvinger.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...