Jump to content

Aan welke kant van het bed lig jij?


Royboow

Recommended Posts

Het valt me op dat hier serieuzer op wordt gereageerd dan in het opinie-gedeelte, waar juist serieus gedaan hoort te worden.

ik heb een eenpersoonsbed, maar lig de ene keer vast tegen de muur aan, de andere keer gewoon midden op het bed, en als ik iets (zoals mijn mp3-speler) moet pakken van mijn bureau, dan lig ik een tijdje aan de rechterkant van mijn bed.

om verwarring te voorkomen, dat is gezien vanaf de kant waar mijn voeten liggen,gekeken naar de kant waar het hoofd ligt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Royboow

    4

  • Vice-King

    4

  • RHochstenbach

    3

  • Djmaddox

    2

ik heb best een orginele keuze van lig style. jullie liggen allemaal 'midden','links','rechts' etc. Sommingen zelfs op de vriendin maar ik kom niet met zo'n lul verhaal ik ga jullie echt vertellen hoe het zit. Kijk je hebt mijn bed daar zitten lades onder, lade1: Lego xD ( niet in gebruik ), lade2: ps2 games + nds games + troep , lade 3: playmobil ( niet in gebruik ) + troep. Je vraagt je nu waarschijnlijk af wat daar boven ligt. Het antwoord op die vraag is, auping geveerde bedbodum. Nu wil je weten wat voor matras. Eerlijk gezegt weet k alleen dat die gekocht is bij de IKEA. De dekenovertrek ik van de KWANTUM. Marine 82 Ofzo. Ik heb een 2de kussen waar ik voornamelijk op lig. Die heeft een licht blauwe overtrek. en behalve de troep die op mijn bed ligt, lig ik boven op mijn matras.

- :cya: bramboy

Link to comment
Delen op andere websites

Ik lig op de bovenkant, Anders lig ik tog ook niet op 't bed :engel::clown::bonk::cab:

Maar ff serieus, Ik heb een tweepersoonsbed en lig altijd, ( Wrm weet ik niet :? ) aan de linker kant, Helaas ligt er nooit iemand aan de rechterkant :cry: :cry: :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Aan welke kant van het bed lig ik ? :?

Ten eerste , Wat is een Bed ? :7

Ten tweede , Ik slaap onder een brug. :tu:

Haha , Nee grapje. :puh:

Ik slaap meestal een beetje in het midden , Maar ik rol zo nu en dan ook eens naar rechts en links. 8)

(En als ik het tref , Rol ik soms ook naast me bed , Waardoor ik regelmatig helemaal aan geen enkele kant van het bed meer slaap.) :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

met mn hoofd naar het raam toe, dat als ik wakker wordt er een mooi licht schijnt, qua positie lig ik met mn hoofd aan het kopstuk van mn bed op mn kussen :D

Vanaf de voetenkant gezien lig ik rechts. Hoewel daar ok de muur is. En links ligt mijn vriend. :puh:

Bij het voeteneind staat een tv dus er is maar 1 uitweg dan. XD

Het is een waterbed trouwens. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Oke nieuwe plek ontdekt. Ik werdt vannochtend en gisteren wakker Onder het bed. XD me bed is nauwelijks hoog genoeg voor mij om eronder te kruipen. Dus een nogal nauwe plaats.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...