Jump to content

Old: Save-Game aanvraag


Typhoon

Recommended Posts

Hallo mensen ik weet niet dat het handig is en dat het kan maar meschien zou het kunnen als iemand een missi echt niet kan halen dat hij zijn savegame hier neerzet en dat iemand andres hem voor die gene haalt ik weet niet dat het kan en we moeten elkaar goed vertrouwen dat hij echt het gene doet want diegene die het niet halen kan wil.

Ik hoop dat dit kan dit zou voor sommige wel een goeie optie zijn denk ik

Edit door Exabyte:

Het wordt de bedoeling dat je hier je save game kan plaatsen als je niet uit een missie komt. Iemand anders kan hem dan halen voor jouw.

Regels:

-Voordat je hulp vraagt probeer het eerst zelf.

-Kijk in onze San Andreas FAQ

-Ga niet cheaten op iemands anders Save Game en dan terug sturen.

-Ook geen andere rottigheid op iemands anders save game uithalen.

-Niet off topic gaan.

-Ook je E-MAIL adres niet plaatsen !!

-We helpen niet via msn.

Via http://www.rapidshare.de kan je je savegame uploaden.

Hiervan gebruik maken is voor eigen Risico

Bewerkt: door Exabyte
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Hollo

    83

  • Velaro

    63

  • unreal

    62

  • Dri3s

    60

Top Posters In This Topic

Hallo mensen ik weet niet dat het handig is en dat het kan maar meschien zou het kunnen als iemand een missi echt niet kan halen dat hij zijn savegame hier neerzet en dat iemand andres hem voor die gene haalt ik weet niet dat het kan en we moeten elkaar goed vertrouwen dat hij echt het gene doet want diegene die het niet halen kan wil.

Ik hoop dat dit kan dit zou voor sommige wel een goeie optie zijn denk ik

Edit: slecht idee zo te zien niemand antwoord ;)

Het is geen goed idee vind ik zelf want je kan zeggen:Paas mij jou save game is,dan haal ik die missie wel effe voor je.Dan zegt de ander:OK.En vervolgens kan hij dan de savegame verpesten...

Dus het kan wel maar ik denk dat niemand van risico's houdt.

Bewerkt: door *MARCO*
Link to comment
Delen op andere websites

jah vind k ook want k kan nii uit dii stowaway komen maar hoe moet juh dan dii savegame hier op plaatsen..? ;) en wil dan iemand deze misie dan voor mij doen ? :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

jah vind k ook want k kan nii uit dii stowaway komen maar hoe moet juh dan dii savegame hier op plaatsen..? ;) en wil dan iemand deze misie dan voor mij doen ? :rolleyes:

Praat eens ABN... :blink:

Upload je Savegame via Rapidshare en zet dan de link hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ik ben nu bij die vliegtuig les missies. waar je al die lessen moet doen voor de vliegtuigschool maar het wil verdomme maar nie lukken :angry: . ik wou vragen of iemand plz voor mij die kan halen. alleen alle vliegtuigmissies ik zou je er heel dankbaar voor zijn.

hier is de link voor de save game.

http://rapidshare.de/files/2547289/GTASAsf1.b.html

zou je de savegame weer in het forum willen zetten. alvast heel erg bedankt.

je kan hem uploaden zoals iemand hier boven ook al zei met:

http://ul4.rapidshare.de/cgi-bin/upload.cgi

nog bedankt voor de site. hij is heel handig.

Link to comment
Delen op andere websites

het is toch wel wat goed bedacht want ik dacht als je het echt niet halen kan kan iemand anders hem nog voor je halen.

MAar maak altijd een backup!!!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ja ik heb ook een backup gemaakt hoor. ik vertrouw de mensen hier natuurlijk wel. maar er zijn altijd mensen die naar sites zoals deze gaan en het voor andere verpesten. in ieder geval bedankt voor de waarschuwing. en zou plz iemand voor mij die missies willen doen. ik ben wanhopig :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind eigenlijk dat mensen hem zelf moeten halen en zelf moeten uitzoeken.

Helpen kan wel maar ik vind dat die ander de missies voor jou doet nogal suf..

Link to comment
Delen op andere websites

ok, ik ben het egt zat, kheb die missie duizende keren gedaan maar hij lukt me NIET :angry: ok, tis die missie van og loc dat je freddy moe achtervolgen, simpel zou je zegge... nou kzal je zegge, ik zuig met motorachtervolg missies, alles werkt me dan tegen

http://rapidshare.de/files/2562789/GTASAsf1.b.html

alleen die missie van og loc, geen andere ok? als jem klaar heb, stuur dan ff een berichtje dat jem weer hier heb gepost :D ik zou je er erg dankbaar voor zijn

als jem gehaald heb, hier weer ff poste. :D man egt een stomme missie, t probleem is dat ik voor de rest geen missies kan doen (behalve van die stomme italian maar die boeie me nie :puh: )

Bewerkt: door Friemel
Link to comment
Delen op andere websites

help wilt iemand deze missie voor me doen.

me com reageert niet meer als ik deze missie wilt doen :S

trouwens de missie van autodiploma heb ik al gedaan voor diegene die hem vroeg zag ik net :puh:

dit is de savegame wie wilt hem ff snel voor me doen plsssssss (a)

http://rapidshare.de/files/2562850/GTASAsf4.b.html

Bericht 2 van Uzzy:

ow ja je mag cheats gebruiken had ik ook gedaan :puh: ik kan niet w8 ik wil die ding hale :puh:

ow ja ik heb die missie van die kleine vliegtuigje ook al gehaalt ;) alleen deze missie nog :(

ik kan echt niet w8 als je het wilt doen zeg ff dan weet ik het ik ga tot de avond dna maar w8 :(:puh:

Bericht 3 van Uzzy:

**** je bent enigste hier online kan je dit aub voor me doen dan doe ik ook iets voor jouwz als je wat achter bent ofso

ik smeek je :D

Edit door exabyte:

Niet dubbelposten , geen email adressen plaatsen ,geduld hebben is een schone zaak ,posts samengevoegd!

Volgende keer een warn!

Zie Forum Regels

Zie Gtaforum Helpdesk

Zie Forum FAQ

Bewerkt: door Exabyte
Link to comment
Delen op andere websites

ok sorry exabyte

maar wil jij het voor me doen dan die missie aub ik smeek je :(

Edit door Exabyte: Wel me naam goed schrijven he ;)

hmm ik zie het verschil niet echt tussen wat ik zij en wat jij zij namelijk

uzzy says:exabyte

exabyte says:Exabyte

:D of heb jij edit ofso gedaan :puh:

Edit door Uzzy: :D zag het al sorry :puh:

Bewerkt: door uzzy
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...