Jump to content
Joriz

Update voor iPhone versie van GTA: Chinatown Wars


Zojuist is een grote update voor de iPhone/iPod versie van Grand Theft Auto: Chinatown Wars in de App store geplaatst. Volgens Rockstar Games zijn er met deze update diverse bugs gerepareerd. Nu is het altijd mooi dat er foutjes in het spel worden gerepareerd, maar het grote aan deze update is dat naast de PSP versie van Grand Theft Auto: Chinatown Wars het spel nu ook de extra radiozenders bevat.

gallery_1_5_12257.jpg

Naast de 5 bestaande radiostations op de iPhone versie van Chinatown Wars zijn nu ook de volgende radiozenders beschikbaar:

Met deze update is dus meer dan 100 minuten muziek aan het spel toegevoegd. Door de update is het spel tijdens downloaden maar liefst 232 MB groot. Zonder download compressie is het spel met zoveel muziek meer dan 600 MB groot, ondanks dat de muziek nog is in een speciaal Apple formaat is opgeslagen.

Grand Theft Auto: Chinatown Wars is verkrijgbaar via iTunes voor slechts € 7.99

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik downloadde deze Update vanochtend, damn ik deed er echt lang over hem te installen :7

Maar goeie muziek zit ertussen :D

niemand die iets over de update 1.06 voor gta4 op de ps3 weet??? volgends mij heb ik dit afgelopen week een keer al gemeld!

Google het

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

waarom komen deze dingen voor die apple dingen en niet voor de ds om te downloaden? of heb ik nu iets gemist?

ds kan toch ook online?

voor de ds moet je de spellen gewoon net als andere op zo'n schijfje kopen, en in de Iphone/Ipod Touch kunnen geen schijfjes ofzo, die werken alleen met downloadbare spellen

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

niemand die iets over de update 1.06 voor gta4 op de ps3 weet??? volgends mij heb ik dit afgelopen week een keer al gemeld!

Google het

Eeehhh, volgens mij is dit toch een GTA forum/website? ik probeer het alleen completer te maken, aangezien de moderators alleen nieuwe nieuwstopics mogen maken....

maar ik ga wel googlen , zal nog eens proberen te helpen.....

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...