Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto Amsterdam Aangekondigd!


Zojuist heeft Take-Two Interactive Software aan de pers bekend gemaakt dat Grand Theft Auto: Amsterdam uit komt op oktober 2010 voor Xbox 360 en Playstation 3. Volgens Take Two zal Grand Theft Auto: Amsterdam tegelijkertijd uitkomen op PlayStation®3 en Xbox 360™. Het zal op 26 oktober 2010 in Noord Amerika in de winkels liggen en in Europa op 29 oktober 2010.

 

gta-amsterdam.png
 

Opvallend is wel dat Rockstar Games nu al een release datum noemt, zeker met het feit dat Rockstar Games zijn spellen nog wel eens uitstelt.

Meer informatie is helaas op dit moment nog niet bekend. Waarschijnlijk volgt dit op de volgende E3 gameexpo in juni.

Bron: IR.Take2Games.com

 

Update:

Veel mensen denken dat dit nieuwsbericht een 1 april grap betreft. Graag wil ik hierbij verduidelijken dat het niet gaat om een 1 april grap vanuit Rockstar Games of hun moederbedrijf Take-Two Interactive. Dit is namelijk een heel zereneus nieuwsbericht wat door ons totaal uit de duim is gezogen, ondanks dat het wel grote overeenkomst had met de aankondiging van GTA4 waarbij ook tevens maar een kort persbericht, nieuwsbericht en geen enkele trailer was hadden helaas wel redelijk wat mensen door dat de datum verdacht was. Het is zeer leuk om te zien dat mensen gaan discussiëren of Amsterdam wel een goede plek is voor een GTA. Ik denk wel, daarom heb ik de grap ook maar meteen naar Rockstar Games toe gestuurd. Nu hopen dat er dus toch nog ooit een GTA Amsterdam komt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Omg, dit is wel een heel zwakke eenaprilgrap.. Zelfs die van Youtube is beter :cab: ! Maar dat logo is wel mooi gemaakt! Mijn complimenten! Deze grap lijkt trouwens wel veel op die van 'n paar jaar(?) terug, toen GTA weet-ik-veel-wat werd aangekondigd op 1 april?

Wat is de grap van youtube dan?

: Door alleen tekst te gebruiken help je YouTube om $1 per seconde te besparen op kosten voor bandbreedte. Klik hier om terug te gaan naar de normale YouTube.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

April Fools!!!!!!! :cab:

Was die van vorig jaar niet dat iedereen 18 jaar of ouder moest zijn voor dit forum en indien jonger brief van ouders opsturen of iets dergelijks. Geniaal.

Bewerkt: door Little Jacob

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik was zoiets als OMFG, ik ben Belg maar recent naar a'dam geweest en vond het wel boeiend, als je me volgt :puh:

Ik las eerst de opmerkingen en er stond bij: wat een flauwe 1april grappen zeg, maar ik dacht dat ze het over wat anders hadden :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Goddammit, deze 1 april grap suckt.

Netalsof dat Rockstar ooit een GTA gaat maken in Amsterdam. Dat weet je toch zelf ook wel.

Xfire heeft een goeie en zelfs /v/'s is beter met hun :

: UH HUH

LISTEN BOY

MY FIRST LOVE STORY

OOH AH HA OHH AH HA YEAH

en babby shiz. :cya:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik start FF op, kijken of er misschien nog een leuke 1 april grap op Gtaforum staat..

Kijk bij nieuws

"Grand Theft Auto Amsterdam ..."

Ik denk "weer zo'n noob die denkt dat ie daar mag posten.. oh wacht dat kan niet want dat forum is locked... toch 'ns kijken wat dat nou weer is.."

*Leest eerste woord*

Ach doh! 1 april garp natuurlijk :7

Denk dat het bij veel mensen zo gegaan is :puh: Bij mij in ieder geval wel! :7 De link had alleen iets beter moeten zijn, een realistische kopie van de Take Two site met headers+doorverwijs pagina's erop zoals de echte T2 site nu is, als plaatje erboven, en dan met dit bericht... :puh:

Vind 'm best leuk :D

Bewerkt: door Mythbuster

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

leuk geprobeerd maar ik trap niet in deze 1 april grap :7

ik dacht eerst WTF is dit serieus maar nadat ik de datum zag wist ik het al :Y

maar een GTA in Amsterdam zou wel leuk zijn kan ik de Amsterdam Arena bombarderen :D

Chill 8)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...