Jump to content
Joriz

Red Dead Redemption multiplayer free roam filmpje online!


Zojuist hebben we van Rockstar Games een nieuw filmpje van het westernspel Red Dead Redemption ontvangen. In dit filmpje wordt de multiplayer free roam mode voorgesteld. Volgens het filmpje is het gehele grote gamelevel beschikbaar in de multiplayer optie waarbij alle vrijheid en opties van het singleplayer spel op de missies na mogelijk blijven. Het is zowel mogelijk om alleen of in een possy (groepje van max 8 spelers) tegen andere of tegen de elementen in het spel te spelen. Tijdens het online spelen krijg je natuurlijk punten en kan je ook nog eens dingen vrijspelen. Het is mogelijk om met maximaal 16 spelers online te zijn. Behalve Free roam zijn er nog andere modes die binnenkort door Rockstar Games bekend worden gemaakt.

Red Dead Redemption ligt op 21 mei voor zowel Xbox 360 als Playstation 3 in de winkel.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Eerlijk gezegd vind ik het nogal irritant dat er wel voluit word gepost over Red Dead: Redemtion, terwijl deze site toch echt GTAGames.nl heet, en er niks word gedaan aan de rest van de site, zoals de Easter Eggs in GTA IV, of de pagina over Bulgarin.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Er zijn nu al zoveel filmpjes van Red Dead Redemption uitgebracht en bij elk filmpje weer kan je zien dat ze zo erg hun best hebben gedaan om het zo mooi mogelijk voor te schotelen. Uit de filmpjes kan je dus al zien dat er perfectionisten aan het werk zijn bij Rockstar San Diego. Dat wordt alleen maar meer benadrukt door dit perfecte spel. Ik was al een groot fan van het wilde westen en als er dan ook nog eens zo'n geweldige game uitkomt... Dit is 100% een topspel voor mij.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Even de gehoorde feitjes op een rij gezet:

[table=header]Multiplayer Free Roam Features: Gehoord in deze video! :tu:

  • Volledige map beschikbaar in MP
  • Deze open world map is tegelijkertijd de game lobby
  • Zomaar wat gaan ronddwalen (free roam)
  • Andere spelers ontmoeten/aanvallen
  • Gang Hideouts aanvallen
  • Gescripte MP games en challenges aangaan
  • Ga alleen of vorm een posse
  • Max 8 spelers in één posse
  • Posse vs. Posse in free roam
  • Posse vs. NPC's criminelen in free roam
  • Posse vs. NPC's sheriffs in free roam
  • Posse groepsactiviteiten te activeren
  • Posse kan gezamelijk gaan jagen
  • Leader van posse kan waypoints instellen voor de posse
  • Meerdere posse's kunnen gevormd worden
  • Max 16 spelers
  • Posse kan (NPC) Gang Hideouts aanvallen, co-op challenge
  • Posse kan als outlaw vs. the law, co-op challenge
  • XP points per speler
  • 50 ranklevels
  • Meer gestructureerde player vs. player multiplayer modes volgen later

[/table]

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik moet zeggen dat ik van elk filmpje geniet, ondanks dat ik het spel niet zal kunnen spelen na de release. Deze filmpjes geven een betere indruk van het spel dan een gemiddeld GTA-filmpje dat door Rockstar wordt gemaakt.

Overigens misschien een paar verwijzingen naar GTA SA?

Benedict Point > Battery Point

Gaptooth Ridge > Fern Ridge

Ridgewood Farm > Hilltop Farm

Een punt, bergrug en boerderij. Lijken me echt geen verwijzingen naar San Andreas, daarvoor zijn die woorden te algemeen. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Waanzinnig _O_ Rockstar you rock!

En het ziet er weer een stuk realistischer uit dan GTA IV.

Eerlijk gezegd vind ik het nogal irritant dat er wel voluit word gepost over Red Dead: Redemtion, terwijl deze site toch echt GTAGames.nl heet, en er niks word gedaan aan de rest van de site, zoals de Easter Eggs in GTA IV, of de pagina over Bulgarin.

Omdat GTA IV uit de stal van Rockstar komt, wordt hier ook aandacht besteed aan de andere releases van R*. En omdat RDR er bijna aankomt een een fantastisch spel lijkt te zijn, wordt er veel over gepost. Voor wat betreft de GTA IV-topics, de meeste actieve posters hebben GTA IV al een lange tijd en kennen het spel wel, er komen dus nog maar weinig nieuwe dingen bij op dit moment.

Bewerkt: door guardian1980

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Eerlijk gezegd vind ik het nogal irritant dat er wel voluit word gepost over Red Dead: Redemtion, terwijl deze site toch echt GTAGames.nl heet, en er niks word gedaan aan de rest van de site, zoals de Easter Eggs in GTA IV, of de pagina over Bulgarin.

De easter eggs in IV moeten worden gepost door leden, als ze daar geen zin in hebben dan hebben ze daar geen zin in.

Deze site is trouwens ook voor alle R* nieuws en niet alleen GTA nieuws. Waarom mag deze site geen ander nieuws dan GTA nieuws brengen? Ze maken er toch geen subforum van? Dat doen ze alleen bij gta games ddat ze een subforum maken dus ik zie het probleem niet.

Als je dat zo irritant vind dan kijk je hier niet en dan is iedereen blij! :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Echt man, bij 0.37...

"This.... is your game lobby"

> Mijn gezicht op dat moment: :cab::eten:_O_ *Knipper knipper* *mond hangt open*

Damn wat een geniaal uitzicht.. Wat ziet dat water er ook geweldig uit, zoals het tegen de rotsen aan beukt en realistisch opspat. Daar kan GTA IV nog niet eens aan tippen! Vind wel wat er iets te veel stof af komt als de paarden lopen, b.v. bij 0.34. Ook bij 0.34: zou je serieus helemaal tot in die achterste heuvels kunnen paardrijden, of zouden die gewoon de horizon aangeven en opschuiven naar mate je verder een bepaalde richting in gaat, dat je ipv een oneindige zeebodem+zee nu oneindige prairie hebt met aan het einde die heuvels die je niet kan bereiken? Kan me namelijk echt gewoon níet voorstellen dat die map helemaal tot daar aan toe zal lopen! Vraag me sowieso af hoe het einde van de map eruit zal zien, oneindige prairie denk ik? Vast geen water...

Overigens, een mooi detail. Zien jullie hoe er in het begin een normale zandkleurige woestijn is, en dat hij b.v. bij 1.06 een veel rodere kleur heeft. Daarna, bijvoorbeeld bij 2.12 is de grond weer bedekt met verdort gras. Bij 2.27 is de rode steensoort weer te zien... Er zijn dus verschillende delen van de map opgedeeld in verschillende soorten gesteentes/verschillende soorten zand! Dit betekend denk ik al dat de heuvels van 0.34 toch bij de begaanbare map horen!

De dieren zien er ook geniaal uit! Het bloed is echter vind ik iets te roze...

Wat een geweldig spel... Wou dat ik het geld ervoor kon missen, misschien dat ik hem later nog koop, moet nu echt eens verder sparen xD

Bewerkt: door Mythbuster

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

die spelletjes kosten me veel meer geld dan ik kan verdienen lol...

Je hoeft het bedrag maar één keer uit te geven! Bovendien brengt online op de ps3 geen extra kosten met zich mee? Volgens mij is het wel te doen? Ik hoop overigens dat hij ook (snel) voor de pc uitkomt! :eten:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...