Jump to content

style files?


daanverheijke

Recommended Posts

als ik een nieuwe map op ME (map editor) wil open krijg ik een fout melding! er staat dan CAN NOT OPEN STYLE FILE en daar onder een balk met ok daar druk ik vervolgens op krijg ik een balk om een style file te openen maar die heb ik niet (ik weet niet eens wat het is) dus ik druk op anuleren krijg ik weer can not open style file ik weer op oke drukken krijg ik vervolgens style file failed to load ik weer op oke drukken krijg ik weer een venster (ik zweer daar word je panies van :duh: ) daar staat cannot create a new without a style file ik weer op oke drukken krijg ik weer een nieuwe venster cannot open style file! druk ik weer op oke krijg ik weer een venster om een style file te openen!

en ga zo verder das egt (....)

en ik snap nu best dat je mijn verhaal slaapwekkend vind vind ik namelijk ook maar PLEAS HELP MY!

alvast bedankt! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

allereerst, heb je wel GTA2?

als je hem wel hebt, moet je eerst op "open" klikken in "file". dan moet je navigeren naar het volgende adres (in windows verkenner):

C:\program files\gta2\data

daar moet je dan een file (bv: wil.sty) openen om de tiles te kunnen zien.

mvg,

Ice

Bewerkt: door I-cer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...