Jump to content

Wat vind jij van warm weer?


*MARCO*

Geef met procenten aan hoeveel jij van warm weer houd.  

19 leden hebben gestemd

  1. 1. Geef met procenten aan hoeveel jij van warm weer houd.

    • 100%
      7
    • 80%
      28
    • 60%
      27
    • 40%
      6
    • 20%
      5
    • 0%
      9


Recommended Posts

Ik vind het lekker. Iedereen zeurt nu maar dat het te warm is maar wat willen we altijd? Juist ja, warmte! Ik kan wel goed tegen de warmte en anders ga ik lekker afkoelen in het zwembad =)

Ik stem op 80%

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • *MARCO*

    8

  • X-TX

    4

  • Spacecraft

    3

  • Roxx0rz

    3

Ik geef het weer 60%, eerst zit iedereen te zeuren dat het zulk slecht weer is en als het een keer mooi weer zitten ze nog steeds te zeuren.

Het heeft wel voordelen, ik werk lekker in de buitenlucht kan ik lekker bruin worden, maar het heeft wel een nadeel ik slaap op zolder en daar is het nu niet uit te houden. Pff,gelukkig staat de computer beneden en hier is het een stuk minder warm. Maar ik heb wel warmere temperaturen meegemaakt in Turkije. Boven de 40 graden celsius. Maar daar is het niet zo benauwd en daar zweet je niet zo erg als hier in Nederland.

Maar hier in Nederland heb ik het liever 25, 26 graden dan ben ik al wel content

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, een beetje warm is altijd wel lekker. Maar niet al te warm, ik kan niet tegen de zon. Ik begrijp ook niet waarom mensen voor hun lol naar het strand gaan. Liggen ze daar de hele dag (vind ik al zonde van me dag) en dan ook nog lopen zeuren dat ze verbrand zijn. Ga er dan niet in liggen...

Ik slaap ook het best als het onweert, hagelt, en regent. met deze hitte lig ik alleen maar te woellen en te draaien. Nee, ik vind het maar niks, of er moet een zwembad binnen 3 meter in de buurt zijn. Dan kan ik het nog net 2 weken uithouden.

40%, want er hoeft nou ook niet meteen een ijstijd te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gekozen voor 60%.

Dit weer is niet echt leuk meer.

Het heeft zijn voordelen en nadelen.

Ik weet gewoon niet wat ik moet doen door het warme weer.

Dit weer is alleen goed voor als je bij het zwembad ligt.

Anders niet.

Bewerkt: door Mazzeltje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gestemd op 80%

Ik vind het namelijk wel lekker, eindelijk zomer weer!

Het is wel iets TE warm, wat bijvoorbeeld niet zo lekker is in de klas.

Ik kom net van buiten en s'avonds is het wel te doen, dan is het warm, maar gewoon lekker.

Wel is het zo dat in Nederland zo benauwd is, dat komt door die vocht in de lucht, in Kreta is het ook heel warm, maar daar is het niet z vochtig, veel lekkerder dus!

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gestemd op 100%

ik vind het leuk

waterpret,zwempret,fietsen met een breeisje in de nek,ijsjes eten,T-shirts dragen en een korte broek,elke dag een koude douche,en meisjes in topjes :wub:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...