Jump to content

Wat vind jij van warm weer?


*MARCO*

Geef met procenten aan hoeveel jij van warm weer houd.  

19 leden hebben gestemd

  1. 1. Geef met procenten aan hoeveel jij van warm weer houd.

    • 100%
      7
    • 80%
      28
    • 60%
      27
    • 40%
      6
    • 20%
      5
    • 0%
      9


Recommended Posts

0%

Gewoon *** en **** weer die ik zo snel mogelijk weg wil hebben. Ik heb mijn pc open moeten maken anders was die te heet geworden, ik heb net met mijn kop in de vriezer gezeten omdat ik misselijk ben door al die hitte... ik weet niet meer hoe ik 42 graden in Portugal heb overleefd.

Edit: Hier zie je mijn pc :lol:

Bewerkt: door X-TX
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • *MARCO*

    8

  • X-TX

    4

  • Spacecraft

    3

  • Roxx0rz

    3

Tja,warm weer heeft positieve en negativie kanten.

Positief:Je kan lekker naar het zwembad en het strand.

Negatief:Je kan moeilijk slapen als je naar bed gaat.

Ik zelf heb er nu niet veel last van,ik gebruik een ventilator om me eigen koel te houden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

60%

het is lekker weer voor te zwemmen

dus ik ben zowat de hele dag aan het zwemmen.

maar het enigste is het is zo verschrikkelijk heet binnen.

hier boven is het al 20 graden, en een oververhitte pc.

maar verder kom ik de dag wel door hoor :)

Link to comment
Delen op andere websites

hier boven is het al 20 graden, en een oververhitte pc.

20 GRADEN! :blink: Het is in deze kamer waar ik nu zit 40 en omdat het niemand geloofd naturlijk, heb ik een bewijs. Ik heb zo'n ding al hele dag op me pc staan (sinds die open is) en de hele kant van de computer is heet en ik heb daar zo'n thermometer ofzo iets geplakt.

Ik kan nu niet bij de BIOS omdat ik wat download (Daar kun je normaal zien hoe heet je pc is), eigenlijks wou ik mee(thermometer) zien hoe heet de pc zelf was maar de temperatuur was niet lager gegaan toen ik dat ding van de pc af haalde.. Let niet op die dingen die erop zitten, hij komt uit Portugal.

Bewerkt: door X-TX
Link to comment
Delen op andere websites

hier boven is het al 20 graden, en een oververhitte pc.

20 GRADEN! :blink: Het is in deze kamer waar ik nu zit 40 en omdat het niemand geloofd naturlijk, heb ik een bewijs. Ik heb zo'n ding al hele dag op me pc staan (sinds die open is) en de hele kant van de computer is heet en ik heb daar zo'n thermometer ofzo iets geplakt.

Ik kan nu niet bij de BIOS omdat ik wat download (Daar kun je normaal zien hoe heet je pc is), eigenlijks wou ik mee(thermometer) zien hoe heet de pc zelf was maar de temperatuur was niet lager gegaan toen ik dat ding van de pc af haalde.. Let niet op die dingen die erop zitten, hij komt uit Portugal.

Je pc is 40 graden,hij bedoelt dat het 20 graden boven bij hem is.

Link to comment
Delen op andere websites

niet klagen jongens, hier in spanje heb ik het elke dag te sniken, en dan moet ik aanhoren : "ik ben jaloers" :huh:

Was gister tussen de 40/50 graden (dus de hele dag in het zwembad, en nu verbrand)

WOW,dat zijn wel extreme temperaturen daar in spanje zeg.

Ik zou echt niet kunnen slapen met al die hitte.

Link to comment
Delen op andere websites

niet klagen jongens, hier in spanje heb ik het elke dag te sniken, en dan moet ik aanhoren : "ik ben jaloers"  :huh:

Was gister tussen de 40/50 graden (dus de hele dag in het zwembad, en nu verbrand)

WOW,dat zijn wel extreme temperaturen daar in spanje zeg.

Ik zou echt niet kunnen slapen met al die hitte.

Dat weet je niet omdat in Spanje een ander klimaat is.

Link to comment
Delen op andere websites

niet klagen jongens, hier in spanje heb ik het elke dag te sniken, en dan moet ik aanhoren : "ik ben jaloers"   :huh:

Was gister tussen de 40/50 graden (dus de hele dag in het zwembad, en nu verbrand)

WOW,dat zijn wel extreme temperaturen daar in spanje zeg.

Ik zou echt niet kunnen slapen met al die hitte.

Dat weet je niet omdat in Spanje een ander klimaat is.

aerco bestaat ook nog ;), thuis is het rond de 20/25 graden niets mis mee dus ;) .

Om over mijn kennis te gaan lullen, is het erger om in nederland met 40 graden te zitten dan in spanje met 40 graden.

Link to comment
Delen op andere websites

Het wordt nu de laatste tijd wel heel erg warm, maar ja je kan wel lekker op het strand liggen en zonnen ( want ik ben nogal wit weer :puh:), en inderdaad in Spanje is het niet zo droog weer als in Nederland dus daar is 40 Graden inderdaad VEEL beter als hier.

Link to comment
Delen op andere websites

100%, niks lekkerders dan op het strand zitten meisjes kijken... Hmmmm... Heb ik trouwens ook de liefde van mijn leven ontmoet! :wub: (W00t!, eerste keer dat ik die smilie gebruikte, het voelde nieuw en verfrissend! :wub: :wub: :wub: ²)!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...