Jump to content

gta player/skin mods!


marcl10

Recommended Posts

hallo,

ik speel graag gta maar toen het me begon te vervelen ben ik mods gaan gebruiken!

jmmr genoeg kan ik geen player mods instellen! ik hoopte dat iemand op dit forum zou kunnen weten hoe je player en skin mods instelt!

en ik vraag me af of iemand goeie sites weet voor mods want ik had er 2 maar daar komen geen neiuwe mods bij!

na ja.. ik hoop dat iemand me verder kan helpen!

gr.marc

Link to comment
Delen op andere websites

ik snap het niet helemaal,

ik speel gwoon gta san andreas en gta 2 of 3 zijn dat andere games ofzo? of is dat net als versie 0.1 en 0.2

want je had versie 0.1 of 1.0 nodig voor gta multiplayer mar dat is weer iets anders..

het enige wat ik moet weten is hoe je mods installeert waardoor je je poppetje kan veranderen..

en als ik daarvoor dan echt op dat gta 3 ofzo moet zijn srry dan voor dit gedoe en ik heb niks gezegd! :Y:D

Link to comment
Delen op andere websites

GTA2, GTA III en GTA San Andreas zijn drie verschillende spellen. Voor het modden van GTA III en San Andreas kun je terecht in het GTA III era modding-forum. Voor het modden van GTA2 zit je in het juiste forum, maar voor GTA2 zijn geen skins beschikbaar. Technisch gezien kun je de sprites van de PLAYERPED wel aanpassen, maar dat is relatief veel werk voor weinig resultaat.
Link to comment
Delen op andere websites

GTA2, GTA III en GTA San Andreas zijn drie verschillende spellen. Voor het modden van GTA III en San Andreas kun je terecht in het GTA III era modding-forum. Voor het modden van GTA2 zit je in het juiste forum, maar voor GTA2 zijn geen skins beschikbaar. Technisch gezien kun je de sprites van de PLAYERPED wel aanpassen, maar dat is relatief veel werk voor weinig resultaat.

dat snap ik maar anders verveel ik me zo dus het leek me wel grappig om in superman of spiderman te veranderen want daar zag ik mods van.. maar in ieder geval bedankt en ik hoop dat ik op dat forum wat meer vind!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...