Jump to content
  • Sign Up
GTAGames.nl
Sign in to follow this  
Joriz

Red Dead Redemption multiplayer competitieve modes filmpje online!

Rockstar Games heeft ons al weer een mooi filmpje gestuurd van het westernspel Red Dead Redemption. In dit filmpje worden nu wat enkele competitieve multiplayer modes getoond. Aan de modes is te zien dat Rockstar goed naar western films heeft gekeken. Veel kijk plezier!

Red Dead Redemption ligt op 21 mei voor zowel Xbox 360 als Playstation 3 in de winkel.

GTAGames.nl

Recommended Posts

Sentasi

Super, ziet er echt fantastisch uit! :puh: Kan niet wachten tot het zover is. :puh:

Flokkert

Ziet er echt goed uit!! Fantastisch!! :tu: Kan niet wachten :Y

Dr.Oppai

ziet er allemaal wel leuk uit maar ik bent benieuwd hoelang het gaat duren voordat er weer hacks zijn voor oneindig multikills.

tommyofgrove

ziet er fantastisch uit kan echt nie w8en tot rdr er is en ik kan zeker niet wachten tot ik de multyplayer kan spelen ik zou willen :zz: tot het zover is dan moet ik niet w8en

Edited by tommyofgrove

onbekendeIV

ziet er fantastisch uit! :D

kan niet wachten! :dans:

GwnHugo

Ziet er weer geweldig uit. :)

ColaGlas

Een goede trailer kan iedereen maken, net zoals bij GTA4 waarbij de uiteindelijke game toch niet zo fantastisch als die trailers lijkt ... :S

007 Harings

jammer is het dan niet uit voor de pc :(

Scarface92

Dit is zo ontzettend goed uitgewerkt, niemand anders dan Rockstar Games kan dit voor elkaar krijgen. Alle details kloppen en grafisch ziet het er veel beter uit dan GTA 4, als je de 2 games met elkaar vergelijkt. Ik kijk echt uit naar deze game, moet hem alleen nog even pre-orderen en dan is het wachten geblazen. Leuke multiplayer modes met veel variatie. Dit zal weer voor veel plezier zorgen, zowel de multiplayer als de singleplayer. Je kunt eigenlijk bijna nu al zeggen dat dit de game van het jaar gaat worden, hoe het er nu uitziet maakt alle verwachtingen waar. :D

vice infernusX

Ik heb hem al gepre-ordered bij Gamemania :*D

De multiplayer mode ziet er vet uit

jammer dat ik mn 360 niet op internet kan aansluiten :ch:

Ik kan niet meer wachten op RDR :dans::dans::sigaar::dans::dans:

rienie

Heb de eerste fout al gezien. Bij dat gouden wapen als hij herlaat gaat die ding door zijn hand. Maar voor de rest ziet het er mooi uit.

water

Ik ga hem zekerweten kopen, goed werk van r* want het lijkt een goed spel te worden :tu: .

Grand Theft Auto TOM

Mooie trailer! Kan niet wachten, want ik denk erover om het spel ook te gaan kopen gezien al die positieve reacties!yep.gif