Jump to content
Joriz

Red Dead Redemption multiplayer competitieve modes filmpje online!


Rockstar Games heeft ons al weer een mooi filmpje gestuurd van het westernspel Red Dead Redemption. In dit filmpje worden nu wat enkele competitieve multiplayer modes getoond. Aan de modes is te zien dat Rockstar goed naar western films heeft gekeken. Veel kijk plezier!

Red Dead Redemption ligt op 21 mei voor zowel Xbox 360 als Playstation 3 in de winkel.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Toch geweldig dat jij het kunt zeggen zoals het is, zonder ook maar iemand het spel heeft gespeelt, om nog maar niet te spreken over het feit da jij hem niet hebt gespeelt, waarom geef je het bijvoorbeeld niet het voordeel van de twijfel? Misschien verovert het je binnenkort nog wel...

Dat laatste twijfel ik al aan, want ik vond de vorige ook al niet leuk. Daarbij vergelijk ik hem met OPF 2. Ik zeg niet dat hij per definitie slecht word, maar bij die game ging het wel precies hetzelfde met de marketing.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Helemaal te gek. Ik hoop dat de multiplayer-ervaring van Rockstar tijdens het maken van deze game de eventueel volgende GTA ook een beetje gaat dragen. Rockstar groeit echter enorm snel voor een ontwikkelaar die eigenlijk op het gebied van multiplayer nog relatief nieuw is. Red Dead Redemption wordt tenslotte nog maar de derde game die ze uitgeven met multiplayer on board. :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Super, maar dan ook echt super vet! Wil hem wel heel graag, maar heb het geld er niet voor, omdat ik EfLC en een nieuwe (prepaid) mobiel (Nokia 5230) heb gekocht.

Ik denk dat ik hem later, wanneer ik er wel weer geld voor heb en/of hij wat goedkoper is, hem wel koop. Echt brute game!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ben ik de enige die meteen aan COD moest denken bij de gouden wapens? :puh:

Heb er echt heel veel zin in, al had dat onrealistische Deadeye gebeuren er wel uitgemogen van mij.

groot gelijk in het echt gaat de tijd toch ook nie opeens trager om beter te mikken(deadeye)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...