Jump to content

Angels of Death Clantalk topic!


FireFighter

Recommended Posts

AoDClantalksigV3copy.gif

Welkom in het clantalk topic van Angels of Death!

Lid worden

Als je lid wilt worden, kan je dat hier doen. Eveneens kan je daar meer informatie vinden.

Meeting

We houden één meeting per week. Hier kan je kijken wanneer die is, voor welk spel het is en overige.

Game: Episodes From Liberty City: The Ballad of Gay tony

Wanneer: Zondag 02-05-10 om 16:00

Organisator: FireFighter (PSN: wheresoldier)

Info: Dit is een fun meeting. We gaan wat basejumpen en lol maken. Je wordt tien minuten van te voren online verwacht. Tussen 15:50 en 16:00 krijg je een inivite.

Leden

Angels of Death telt op dit moment vijf leden.

[table=header]GTAforum naam|PSN ID|Rang|Headset

FireFighter|wheresoldier|Leader|Ja.

Royboow|Royboow|Co-leader|Ja.

[iN]GreyFox-Smurf|GreyFox-AFCA|AoD Lid|Nee

[iN]Killmart|Killmart|AoD Lid|Ja.

[iN]Tha-Ran|Tha-Block|AoD Lid|Ja.[/table]

GreyFox-Smurf, Killmart en Tha-Ran waren lid van S.W.A.T. Dit is eigenlijk dezelfde clan met een makeover, daarom zijn ze automatisch lid.

Als je een tijdje inactief bent op het GTAforum of in de clantalk, stuur ik je een PB. Als je daar niet binnen 7 dagen op reageert, dan wordt je uit de clan gezet wegens inactiviteit. We doen dit niet graag, maar als je met niets meedoet en niet meepost, wat is dan het nut van in een clan zitten?

Je bent voor ons inactief als je langer dan een week niet op het forum bent geweest of als je een week lang niet heb gepost in het clantalk topic. Als je inactief bent dan komt er voor je naam [iN] te staan. Als je de PB heb beantwoord gaat dat uiteraard weg.

Oud-leden:

Hier komen leden te staan die ooit lid zijn geweest van Angels of Death. Een naam met een streep erdoor heen betekent dat het lid inmiddels verbannen is van het forum.

[table=header]GTAforum naam|Aangemeld op|Afgemeld op

X|X|X[/table]

Events

Er komen veel events, en dat kan verwarrend zijn. Gelukkig hebben wij een overzicht van alle events die georganiseerd, nog niet begonnen zijn en al afgelopen zijn voor jullie gemaakt. Dit overzicht kan je hier vinden.

Have fun en houd het gezellig! :bier:

Angels of Death, onmogelijk bestaat niet!

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Lees in het vervolg eerst even de Clan regels door. Je mag pas een clantalk topic starten wanneer de clan over 5 leden beschikt. Aangezien deze clan er slechts 3 heeft, mocht dit clantalk topic er in principe nog niet staan. Voorlopig zet ik dit topic op slot, van zodra je 5 leden hebt gaat het weer open.

Je had tevens ook gewoon aan mij of aan Sandra kunnen vragen om jullie vorige clantopic van naam te veranderen. Nu sta je zogezegd met twee 'actieve' clans in dit forum. Leden zouden voor minder in de war raken.

>>> Door patrickW: De oude clantopics zijn dicht en volgens de leiding heeft de clan nu genoeg leden, de ledenlijst wordt ge-edit, direct na het heropenen van dit topic.<<<

>>> Door Svenie: Prima.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

AODLogocopy-1.gif

Evenementen

Hier komen alle evenementen die georganiseerd zijn door Angels of Death te staan. Als je het even kwijt bent, kun je hier dus kijken! De evenementen zijn gerangschikt op startdatum. Hieronder het overzicht.

Legenda

[DL]: Doorlopend. Dit event is nog niet begonnen en je kan je hiervoor aanmelden.

[bG]: Begonnen. Dit event is aan de gang, je kan je niet meer aanmelden.

[AF]: Afgelopen. Dit event is afgelopen, vanzelfsprekend kan je je niet meer aanmelden.



- Donderdag 06 Mei ~ 15:50: Race event! Aanmelden! [DL]

-



Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Angels of Death Race-eve is geopend en je kan je vanaf nu aanmelden! Wees er snel bij! Aanmeldingen en informatie kan je

hier vinden.

Ik hoop jullie snel te zien! :bier:

AODLogocopy-1.gif

Onderdeel van Angels of Death.

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat dit nu iets moois gaat worden met de clan ik was wel teleurgesteld dat er zo wienig leden waren, Maar nu gaat het de grootste van heeeel GTAF Worden !!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat dit nu iets moois gaat worden met de clan ik was wel teleurgesteld dat er zo wienig leden waren, Maar nu gaat het de grootste van heeeel GTAF Worden !!!

Dat hopen we althans,

Ik zit ook met wat actieviteiten in mijn hoofd. ik zal ze binnenkort wel even posten met wat uitwerkingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat dit nu iets moois gaat worden met de clan ik was wel teleurgesteld dat er zo wienig leden waren, Maar nu gaat het de grootste van heeeel GTAF Worden !!!

Dat hopen we althans,

Ik zit ook met wat actieviteiten in mijn hoofd. ik zal ze binnenkort wel even posten met wat uitwerkingen.

Das sind wunderbar herr Royboow. :puh:

Vandaag kwam ik op school, om half negen.. Moest ik er pas om 12 uur zijn. :duh: En om 1 uur kon ik weer de deur uit, ik wordt echt gek van die school.

Link to comment
Delen op andere websites

Lekker, Ik ga zo even op vakantie tot maandag. Auf wiedersehen!

Zo, waar gaat dat heen? :puh:

Fijne Koninginnedag allemaal! Jammer dat het kut weer is, maar ik ga zo toch even naar de Jordaan.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Lekker, Ik ga zo even op vakantie tot maandag. Auf wiedersehen!

Zo, waar gaat dat heen? :puh:

Fijne Koninginnedag allemaal! Jammer dat het kut weer is, maar ik ga zo toch even naar de Jordaan.. :puh:

'tzelfde ik zal een fijne koningine dag hebben, Ben jarig :D

Maar ben wel een beetje ziekjes :7

Link to comment
Delen op andere websites

'tzelfde ik zal een fijne koningine dag hebben, Ben jarig :D

Maar ben wel een beetje ziekjes :7

Ach, ik heb een heel mooi berichtje achtergelaten op je profiel. :puh: Enjoy. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...