Jump to content

Angels of Death Clantalk topic!


FireFighter

Recommended Posts

Ik heb nagedacht. Zo gaat dit niet werken. Ik denk dat ik stop met de clan. Dat betekent dat Royboow automatisch leader wordt, en ik stel GreyFox-Smurf aan als Co-Leader. Deze clan ligt nu in jullie handen. Ik heb alles geprobeerd om het weer actief te laten worden, maar dat vereist ook medewerking van de leden, en dat gebeurde niet. Veel succes met deze clan. Royboow, ik stuur je een deze dagen de hoofdtopic code.

Mvg,

FireFighter.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nagedacht. Zo gaat dit niet werken. Ik denk dat ik stop met de clan. Dat betekent dat Royboow automatisch leader wordt, en ik stel GreyFox-Smurf aan als Co-Leader. Deze clan ligt nu in jullie handen. Ik heb alles geprobeerd om het weer actief te laten worden, maar dat vereist ook medewerking van de leden, en dat gebeurde niet. Veel succes met deze clan. Royboow, ik stuur je een deze dagen de hoofdtopic code.

Mvg,

FireFighter.

Mensen aub deze clan mag niet doodgaan, Word een beetje meer actief.

Dit moet gwn goed gaan.

Kzou t jammer vinden als we verdwijnen als clan zijnde.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nagedacht. Zo gaat dit niet werken. Ik denk dat ik stop met de clan. Dat betekent dat Royboow automatisch leader wordt, en ik stel GreyFox-Smurf aan als Co-Leader. Deze clan ligt nu in jullie handen. Ik heb alles geprobeerd om het weer actief te laten worden, maar dat vereist ook medewerking van de leden, en dat gebeurde niet. Veel succes met deze clan. Royboow, ik stuur je een deze dagen de hoofdtopic code.

Mvg,

FireFighter.

Mensen aub deze clan mag niet doodgaan, Word een beetje meer actief.

Dit moet gwn goed gaan.

Kzou t jammer vinden als we verdwijnen als clan zijnde.

Succes! Ik heb wel vertrouwen in jullie. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...