Jump to content

[PS] The Ballad Of Gay Tony


Kai-ShockWave

Recommended Posts

  • Reacties 176
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kai-ShockWave

    20

  • Grand Theft Auto TOM

    15

  • End Of The Riot

    10

  • Isic

    10

Daarom heb ik ook maar deze tutorial gemaakt, scheelt me weer wat werk. :puh:

Da's het ook waard!_O_ Fijn dat we iemand hebben die zo goed is in Photoshoppen.:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Daarom heb ik ook maar deze tutorial gemaakt, scheelt me weer wat werk. :puh:

Da's het ook waard!_O_ Fijn dat we iemand hebben die zo goed is in Photoshoppen.:puh:

Mr. Slimey :puh:

Zoals ik al op je profiel had gezet, goed werk, deze tut. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is het probleem dan? Post hier wat je ervan gemaakt hebt, dan kunnen we zien wat je probleem is.

Het is nu helemaal k*t geworden!:duh: Bij dit soort gevallen word ik altijd zo chagrijnig...:7 Ik had namelijk opnieuw geprobeerd om te kijken of het beter lukt als ik de stappen iets beter door lees, maar nu zie ik helemaal geen kleuren meer.:N Het is alleen de basistekst + zwarte rand.:duh: Ik kan wel effe een fotootje posten, maar je zult er niks aan hebben...

Hier de foto:

zk4937.jpg

EDIT: laat maar zitten...:duh: Anders word ik kwaad.:7 Heb ik voor vanavond geen zin meer in.:t

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Wat is het probleem dan? Post hier wat je ervan gemaakt hebt, dan kunnen we zien wat je probleem is.

Het is nu helemaal k*t geworden!:duh: Bij dit soort gevallen word ik altijd zo chagrijnig...:7 Ik had namelijk opnieuw geprobeerd om te kijken of het beter lukt als ik de stappen iets beter door lees, maar nu zie ik helemaal geen kleuren meer.:N Het is alleen de basistekst + zwarte rand.:duh: Ik kan wel effe een fotootje posten, maar je zult er niks aan hebben...

Hier de foto:

zk4937.jpg

EDIT: laat maar zitten...:duh: Anders word ik kwaad.:7 Heb ik voor vanavond geen zin meer in.:t

Moet ik hem voor je maken? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Stap 8 wil maar niet lukken bij mij als ik met dat lasso gedoe doe met ALT dan krijg ik geen lijn maar dan vormt die automatisch een figuur.

Wat doe ik verkeerd? :?

EDIT: ik gebruik Photoshop CS3

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

Wat is het probleem dan? Post hier wat je ervan gemaakt hebt, dan kunnen we zien wat je probleem is.

Het is nu helemaal k*t geworden!:duh: Bij dit soort gevallen word ik altijd zo chagrijnig...:7 Ik had namelijk opnieuw geprobeerd om te kijken of het beter lukt als ik de stappen iets beter door lees, maar nu zie ik helemaal geen kleuren meer.:N Het is alleen de basistekst + zwarte rand.:duh: Ik kan wel effe een fotootje posten, maar je zult er niks aan hebben...

Hier de foto:

zk4937.jpg

EDIT: laat maar zitten...:duh: Anders word ik kwaad.:7 Heb ik voor vanavond geen zin meer in.:t

Moet ik hem voor je maken? :7

Als je daar tijd voor hebt, dan graag!_O_ Maar dan moet het gewoon hetzelfde worden als wat ik nu heb, maar dan 'TOM' hetzelfde als 'Grand Theft Auto' ;) (dus niet de tekst zelf gekleurd, maar wel gewoon de randjes.)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...