Jump to content

Gemene, nare, vieze, vuile overtredingen


Gtaboy107

Recommended Posts

Even melden dat de tackles van ryan donk (club brugge) en axel witsel ( standard) niet zo erg waren, de GEVOLGEN vooral van witsel waren gruwelijk...

Soms zieje overtredingen die ZO erg lijken, maar waar er niks aan de hand is, als je voet verkeerd staat op een tackle dan heb je prijs... :)

Waar zit jij met je hoofd? Serieus, die 2 zijn zeer, zeer smerig, en heel erg naar. Bij Wistel: Hij trapt keihard op de been, bijna als iemand die op karate zit, en op de been keihard gaat springen, waardoor je die hele schoen mee ziet draaien. Het meest erge is nog wel dat de spelers van Luik zo asociaal gaan doen van, verdiende loon, ik wil het niet zien etc. De gevolgen zijn er. Maar je ziet gewoon hoe smerig het is bij Wasilewski, want hij zou eigenlijk 10 tot 12 maanden uit zijn, maar gelukkig werden het er 8. Als je ziet hoelang hij wegblijft, is het een zeer, zeer smerige tackle. En dan flikt die Witsel het later nog eens.

Dat van Donk, tegen Anderlecht (Die bedoel ik) is echt heel erg. Daar hoor je rood voor te krijgen. Hij komt in als een gestoorde gek, heel hard ingevlogen. Je ziet dat hij gewoon de benen gaat raken, en daarom vind ik het een smerige overtreding.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gtaboy107

    8

  • End Of The Riot

    4

  • flippie13

    2

  • MostWantedKid

    2

Die overtreding van Kaita in de wedstrijd Griekenland - Nigeria.

hij rent achter een speler van Griekenland aan en schopt zelf de bal per ongeluk over de lijn

In zijn woede trapt hij de Griekse speler die opstaat hard in zijn onderbuik :(

terwijl de Griek het veld wordt afgedragen krijgt Kaita een rode kaart.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat geval van káka uit de match Brazilië - Ivoorkust mag er ook wel bij, maar dan onder de categorie vuile overtredingen. Want wat die speler van Ivoorkust bij Káka heeft geflikt is pas echt vuil een zware overtreding faken om iemand een rode kaart te geven zou zelf moeten beoordeeld worden met een rode kaart. :t

Link to comment
Delen op andere websites

Dat geval van káka uit de match Brazilië - Ivoorkust mag er ook wel bij, maar dan onder de categorie vuile overtredingen. Want wat die speler van Ivoorkust bij Káka heeft geflikt is pas echt vuil een zware overtreding faken om iemand een rode kaart te geven zou zelf moeten beoordeeld worden met een rode kaart. :t

Hij kreeg niet direct een rode kaart toch? Hij had al een gele en kreeg toen nog een gele... maar inderdaad het komt wel op hetzelfde neer. Het ging helemaal los daar op het laatst, jammer om zo'n wedstrijd op die manier af te sluiten.

Link to comment
Delen op andere websites

Die overtreding van Kaita in de wedstrijd Griekenland - Nigeria.

hij rent achter een speler van Griekenland aan en schopt zelf de bal per ongeluk over de lijn

In zijn woede trapt hij de Griekse speler die opstaat hard in zijn onderbuik :(

terwijl de Griek het veld wordt afgedragen krijgt Kaita een rode kaart.

?

Tijd voor een bril?

Link to comment
Delen op andere websites

Even melden dat de tackles van ryan donk (club brugge) en axel witsel ( standard) niet zo erg waren, de GEVOLGEN vooral van witsel waren gruwelijk...

Soms zieje overtredingen die ZO erg lijken, maar waar er niks aan de hand is, als je voet verkeerd staat op een tackle dan heb je prijs... :)

Waar zit jij met je hoofd? Serieus, die 2 zijn zeer, zeer smerig, en heel erg naar. Bij Wistel: Hij trapt keihard op de been, bijna als iemand die op karate zit, en op de been keihard gaat springen, waardoor je die hele schoen mee ziet draaien. Het meest erge is nog wel dat de spelers van Luik zo asociaal gaan doen van, verdiende loon, ik wil het niet zien etc. De gevolgen zijn er. Maar je ziet gewoon hoe smerig het is bij Wasilewski, want hij zou eigenlijk 10 tot 12 maanden uit zijn, maar gelukkig werden het er 8. Als je ziet hoelang hij wegblijft, is het een zeer, zeer smerige tackle. En dan flikt die Witsel het later nog eens.

Dat van Donk, tegen Anderlecht (Die bedoel ik) is echt heel erg. Daar hoor je rood voor te krijgen. Hij komt in als een gestoorde gek, heel hard ingevlogen. Je ziet dat hij gewoon de benen gaat raken, en daarom vind ik het een smerige overtreding.

Lol, die tackel van donk stelde niks voor man! :puh: Hij had beter harder getrapt!

Sjonge wat zijn het toch mietjes die van anderlecht :cry:

:D

Link to comment
Delen op andere websites

Wat denk je van die overtreding van Felipe Melo NL - Brazilië waar hij rood voor kreeg. Ff lekker natrappen.

@ Zeaas: Misschien is het wel een robot. :puh:

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Wat denk je van die overtreding van Felipe Melo NL - Brazilië waar hij rood voor kreeg. Ff lekker natrappen.

@ Zeaas: Misschien is het wel een robot. :puh:

En dan ging hij ook nog ff lekker op Robben zijn been staan. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Wat denk je van die overtreding van Felipe Melo NL - Brazilië waar hij rood voor kreeg. Ff lekker natrappen.

@ Zeaas: Misschien is het wel een robot. :puh:

En dan ging hij ook nog ff lekker op Robben zijn been staan. :{

Ja, dat bedoel ik juist. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Van die eerste ik er meer: Schumacher natuurlijk:

Calabro die een goede kreeg van de Roda doelman:

http://www.youtube.com/watch?v=LwMwiBPeHPs&feature=related

en van HSV-Werder(Als ik het goed heb):

http://www.youtube.com/watch?v=NZC44AI3lCw&feature=related

En vorige week nog Drenthe, die de Jong na wou doen:

Ik zag ook eens een keeper, kreeg rood, ging nog even op de vuist met 2 van de tegenstanders, sloeg ze keihard, toen werd ie meegenomen door de politie. Hopelijk kent iemand hem.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...