Jump to content

Gemene, nare, vieze, vuile overtredingen


Gtaboy107

Recommended Posts

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gtaboy107

    8

  • End Of The Riot

    4

  • flippie13

    2

  • MostWantedKid

    2

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Oew.... Eigenlijk rood.

Ach, ik ken ergere overtredingen van spelers die donkerrood waren maar het niet kregen. de Zeeuw heeft zoiets ook meegemaakt, daar gebeurde gelukkig niet echt zoveel mee. Daarintegen snap ik wel snap wel waarom De Bleeckere geel gaf. Het was echt geen opzet, dat kon je merken, hij probeerde de bal te raken en hem dan weg te schieten. Het is gewoon domme pech dat ie het gezicht word geraakt, komt ook nog omdat hij naar de bal ging bukken om hem verder te koppen. Dan neemt hij de risico om een schop tegen zijn gezicht te krijgen. Met voetbal kan er altijd iets gebeuren. Die gele kaart is omdat hij zijn been te hoog deed, het is alleen pech dat ie Carcela ook nog hartmassage enzo moest. De Bleeckere kon nog moeilijk zijn beslissing terugdraaien en hem opeens rood geven. Het is zoals de commentator zei een onbesuisde actie maar ik vind wel dat België sinds die overtreding van Witsel alles opeens een ''doodschop'' vind. Zeer sneu voor Carcela dat hij nog alles moest ondergaan om zijn leven te redden, maar het is echt geen rood.

Bewerkt: door Gtaboy107
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik weet niet waar de scheidsrechter stond, maar als je het vanuit een bepaalde hoek bekijkt lijkt het wel op de bal terwijl het gewoon zijn arm is die de bal raakt. Volgens mij kwam de speler gewoon te laat, maar dat hij met 2 benen inkomt vind ik nogal vreemd eigenlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...