Jump to content
Joriz

Nieuwe Red Dead Redemption Video: "Revolution"


Leve de revolutie! - Vijf mei is in Nederland de dag van de vrijheid, maar in Mexico is Cinco de Mayo een nationale feestdag waar men viert dat het Mexicaanse leger het Franse leger versloeg bij de slag bij Puebla. Om deze Mexicaanse feestdag te vieren heeft Rockstar Games een nieuw filmpje van het western spel Red Dead Redemption gemaakt waar nog eens wat mooie beelden van de Mexicaanse revolutie worden laten zien.

Red Dead Redemption ligt op 21 mei voor zowel Xbox 360 als Playstation 3 in de winkel.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik vroeg me iets af ;o

Ik was GTA EoLC (X360) gaan halen , 1 dag voor de Release Date in een winkel (Belgie :D)

zou Red Dead Redemption nu ook 1 dag voor de Release Date , al in die winkel zijn ?

Antwoord aub (:

licht er misschien aan in welke winkel in amerika zijn ze eergder uit en heeft die winkel ze in amerika gekocht en dan naar hier gebracht en 1 dag voor de release in de winkel gelegt ,ik weet het is een raar idee maar misschien kan het? :bonk:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ga hem ook kopen! Er komt 22 Mei een Gamemania in mijn stad Assen en als ik dan 2 Xbox360 games inwissel dan kan ik Red Dead Redemption voor 20 euro halen. :sigaar:

Weet je of dit ook in Groningen is, maar dan voor PS3 games?:puh:

Ik heb hier nog 2 flutgames voorde 360 die m'n moeder heel goedkoop heeft aangeschaft. Als ik daarmee RDR voor 20 euro krijg :puh:

Het zal wel in de nieuwe foldervan GM staan.

als ik het vragen mag welke 2 flutgames?

je koopt toch geen spellen die niet leuk zijn of om in te ruilen als je niet weet wat voor spel het is warom koop je het dan dan had je beter je geld kunnen besperen en daar het spel van kopen

Zyn moeder ofzo had die 2 spellen meegebracht (Alsk het goed heb?xD)

Maar hy vindt ze niet leuk , dus is slimmer om in te ruilen voor RDR ;)

@Tommyofgrove: Die Flutgames zijn Nascar 2006 die heeft mn moeder voor 5 euro bij de Intetoys gekocht :duh:

en Meet the Robinsons een filmgame maar als ik daarmeer RDR voor 20 euro krijg ben ik blij :*D

@Wouter97_NL: Kun je lezen. Ik zei toch dat m'n moeder ze op de kop heeft getikt. Je gelooft toch zeker niet dat ik uit mezelf een filmgame zou kopen en Nascar is ook niets aan :7

@GrandTheftAuto-Jooriie: Ja je hebt gelijk :Y

Bewerkt: door vice infernusX

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vroeg me iets af ;o

Ik was GTA EoLC (X360) gaan halen , 1 dag voor de Release Date in een winkel (Belgie :D)

zou Red Dead Redemption nu ook 1 dag voor de Release Date , al in die winkel zijn ?

Antwoord aub (:

licht er misschien aan in welke winkel in amerika zijn ze eergder uit en heeft die winkel ze in amerika gekocht en dan naar hier gebracht en 1 dag voor de release in de winkel gelegt ,ik weet het is een raar idee maar misschien kan het? :bonk:

Ma je bent zelf belg ?

Dus mss ken je Dreamland ? :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vroeg me iets af ;o

Ik was GTA EoLC (X360) gaan halen , 1 dag voor de Release Date in een winkel (Belgie :D)

zou Red Dead Redemption nu ook 1 dag voor de Release Date , al in die winkel zijn ?

Antwoord aub (:

licht er misschien aan in welke winkel in amerika zijn ze eergder uit en heeft die winkel ze in amerika gekocht en dan naar hier gebracht en 1 dag voor de release in de winkel gelegt ,ik weet het is een raar idee maar misschien kan het? :bonk:

Ma je bent zelf belg ?

Dus mss ken je Dreamland ? :puh:

Niemand weet of ze die games eerder verkopen. Hup achter die pc vandaan en naar die winkel toe. ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vroeg me iets af ;o

Ik was GTA EoLC (X360) gaan halen , 1 dag voor de Release Date in een winkel (Belgie :D)

zou Red Dead Redemption nu ook 1 dag voor de Release Date , al in die winkel zijn ?

Antwoord aub (:

licht er misschien aan in welke winkel in amerika zijn ze eergder uit en heeft die winkel ze in amerika gekocht en dan naar hier gebracht en 1 dag voor de release in de winkel gelegt ,ik weet het is een raar idee maar misschien kan het? :bonk:

Ma je bent zelf belg ?

Dus mss ken je Dreamland ? :puh:

Niemand weet of ze die games eerder verkopen. Hup achter die pc vandaan en naar die winkel toe. ;)

Haha :) , ben gisteren al geweest. Maar ze hadden nog niet , vond wel jammer :(

Maar ik ga zowiezo donderdag eens kijken :) (20ste dus) Weer 1 dag voor Release. Mss heb ik hem dan 1 dag eerder _O_

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Veel winkels hebben dvd's, games en cd's vaak al een dag van tevoren in de winkel. Dan kunnen ze namelijk verkocht worden als ze op de releasedatum de deuren openen. Je kunt dus altijd even langsgaan en vragen of ze hetgeen je wil al in de winkel hebben. Maar ook als ze ze al hebben, zullen ze het niet gauw verkopen, want ze kunnen een flinke boete krijgen als ze iets voor de releasedatum verkopen (zie het als contractbreuk)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Veel winkels hebben dvd's, games en cd's vaak al een dag van tevoren in de winkel. Dan kunnen ze namelijk verkocht worden als ze op de releasedatum de deuren openen. Je kunt dus altijd even langsgaan en vragen of ze hetgeen je wil al in de winkel hebben. Maar ook als ze ze al hebben, zullen ze het niet gauw verkopen, want ze kunnen een flinke boete krijgen als ze iets voor de releasedatum verkopen (zie het als contractbreuk)

Lol. Dus ik heb EoLC illegaal gehad ofzo ? XD

Want ik heb hem 1 dag van tevoren gehad :$

Bewerkt: door GrandTheftAuto-Jooriie

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Veel winkels hebben dvd's, games en cd's vaak al een dag van tevoren in de winkel. Dan kunnen ze namelijk verkocht worden als ze op de releasedatum de deuren openen. Je kunt dus altijd even langsgaan en vragen of ze hetgeen je wil al in de winkel hebben. Maar ook als ze ze al hebben, zullen ze het niet gauw verkopen, want ze kunnen een flinke boete krijgen als ze iets voor de releasedatum verkopen (zie het als contractbreuk)

Lol. Dus ik heb EoLC illegaal gehad ofzo ? XD

Want ik heb hem 1 dag van tevoren gehad :$

Best kans op dat het illegale voorverkoop was ja...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wanner komt de Launch trailer eigenlijk op gtaforum te staan?

Omdat het waarsschijnlijk niet de juiste is. Die dat je op youtube ziet is voor Noord Amerika (Release Date: 18 May)

Dus ik denk dat ze de video met Release Date : 21 May (Worldwide) willen posten op gtaforum (:

Dat denk ik allemaal gwn he. ;)

EDIT: Hij staat online :) en release date op het einde is die voor 'Worldwide'. Daarom dat ie nu pas op dit forum staat (Waarschijnlijk) XD

Bewerkt: door GrandTheftAuto-Jooriie

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Veel winkels hebben dvd's, games en cd's vaak al een dag van tevoren in de winkel. Dan kunnen ze namelijk verkocht worden als ze op de releasedatum de deuren openen. Je kunt dus altijd even langsgaan en vragen of ze hetgeen je wil al in de winkel hebben. Maar ook als ze ze al hebben, zullen ze het niet gauw verkopen, want ze kunnen een flinke boete krijgen als ze iets voor de releasedatum verkopen (zie het als contractbreuk)

Lol. Dus ik heb EoLC illegaal gehad ofzo ? XD

Want ik heb hem 1 dag van tevoren gehad :$

Best kans op dat het illegale voorverkoop was ja...

Omg!

Is wss hun bedoeling niet ? :$

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

...

...

...

Omg!

Is wss hun bedoeling niet ? :$

Waarschijnlijk niet nee, maar maal jij erom? Jij had je spelletje een dag eerder ;)

Mja. Vondk wel leuk ja XD

EDIT: + Ik wil RDR nuu ! :(

Bewerkt: door GrandTheftAuto-Jooriie

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...