Jump to content
Joriz

Nieuwe Red Dead Redemption Video: "Revolution"


Leve de revolutie! - Vijf mei is in Nederland de dag van de vrijheid, maar in Mexico is Cinco de Mayo een nationale feestdag waar men viert dat het Mexicaanse leger het Franse leger versloeg bij de slag bij Puebla. Om deze Mexicaanse feestdag te vieren heeft Rockstar Games een nieuw filmpje van het western spel Red Dead Redemption gemaakt waar nog eens wat mooie beelden van de Mexicaanse revolutie worden laten zien.

Red Dead Redemption ligt op 21 mei voor zowel Xbox 360 als Playstation 3 in de winkel.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Wanneer komt hij naar de PC?

Tot nu toe is er nog geen eventuele datum hierover bekend, dus daar kunnen we nog niks over zeggen. Ik zou maar niet verwachten dat er één komt naar de PC.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wanneer komt hij naar de PC?

Tot nu toe is er nog geen eventuele datum hierover bekend, dus daar kunnen we nog niks over zeggen. Ik zou maar niet verwachten dat er één komt naar de PC.

Ik verwacht wél dat er een naar PC komt. Bij GTA IV kwam de PC-versie een halfjaar later. Ik denk dat hetzelfde zal gaan gebeuren met RDR :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Komt ie niet op de PC dan?

Naja... Ziet er alweer perfect uit ^^. Alle details kloppen echt :klap:.

Er zitten inderdaad veel details in, maar toch zag ik een klein dingetje die verkeerd was. Als het kanon een schot afvuurt, gaat het kanon eerst vooruit en dan achteruit, bij mijn weten is dat juist andersom. Dit is pure mierenneukerij, ik weet het, maar het viel me gewoon op.

Heb de limited edition al gepre-ordered voor PS3, kan nie wachten om de game te spelen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Komt ie niet op de PC dan?

Naja... Ziet er alweer perfect uit ^^. Alle details kloppen echt :klap:.

Er zitten inderdaad veel details in, maar toch zag ik een klein dingetje die verkeerd was. Als het kanon een schot afvuurt, gaat het kanon eerst vooruit en dan achteruit, bij mijn weten is dat juist andersom. Dit is pure mierenneukerij, ik weet het, maar het viel me gewoon op.

Heb de limited edition al gepre-ordered voor PS3, kan nie wachten om de game te spelen.

bij da kanon he da gaat eerst achteruit dan vooruit endan weer achteruit

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het werd echt tijd dat er nog eens een goede western game uitkwam en bij deze zijn mijn gebeden verhoord. En van dat kanon, het gaat inderdaad achteruit-vooruit-achteruit alleen zie je dat in het begin niet goed omdat het personage ervoor staat.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ga hem ook kopen! Er komt 22 Mei een Gamemania in mijn stad Assen en als ik dan 2 Xbox360 games inwissel dan kan ik Red Dead Redemption voor 20 euro halen. :sigaar:

Weet je of dit ook in Groningen is, maar dan voor PS3 games?:puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...