Jump to content

WK Poule 2010


Dutchy3010

Recommended Posts

Hey Dutchy, je hebt een verkeerde uitslag geplaatst bij de wedstrijd Urugay - Frankrijk van vandaag (Poule A).

Dit moet 0-0 zijn in plaats van 1-1 smile3.gif .

Lol, uiteraard. Kopieerfoutje... :clown:

Ik kan alvast vermelden dat niemand de 0-0 gegokt had. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    20

  • Leontjuuh-gta

    10

  • Visser23

    8

  • Guardian1980

    4

Hey Dutchy, je hebt een verkeerde uitslag geplaatst bij de wedstrijd Urugay - Frankrijk van vandaag (Poule A).

Dit moet 0-0 zijn in plaats van 1-1 smile3.gif .

Lol, uiteraard. Kopieerfoutje... :clown:

Ik kan alvast vermelden dat niemand de 0-0 gegokt had. :puh:

Tja..

Hopen dat het vandaag vuurwerk wordt. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kreeg net de vraag of je de rondes 2/3 aan mag passen. Natuurlijk mag dat! Maar dan wel gewoon bewerken in je PM. Anders zou het niet eerlijk zijn ten opzichte van de deelnemers die de tweede/derde ronde pas insturen de dag voordat de wedstrijden gespeeld worden!

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer worden punten bij elkaar opgeteld of wat dat pas later op het einde gedaan? Wanneer is de nieuwe ronde, want over 3 dagen zijn er al de volgende wedstrijden van de achtste finale.

Link to comment
Delen op andere websites

De punten van de eerste twee rondes zijn geteld! Let wel op dat van de eerste ronde alleen nog maar de wedstrijd-punten zijn toegekend, nog niet de winnaar/tweede van de groep. Ook de tweede ronde is geteld. Ik raad jullie allemaal aan om je eigen score te tellen, ik heb namelijk nogal wat moeten tellen en kan makkelijk wat over het hoofd hebben gezien! Mocht je denken dat je score fout is, stuur me dan een pm en dan zal ik het opnieuw tellen.

Er is een verandering van het plan, omdat de achtste finales gelijk op de poule-rondes volgt. Daarom is de achtste finale ronde opgesplitst in twee rondes: één voor de eerste helft en één voor de tweede helft (de eerste helft is nu al bekend). Dit probleem zit niet meer bij de kwartfinale (en verder) omdat er dan telkens een paar dagen tussen zit. Dus, je moet ronde 4 voor 26 juni inleveren, en dit is alleen de eerste helft van de achtste finales!

Tot slot zijn ook alle uitslagen en standen weer geupdate.

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker mooi werk. Alleen nu moet je de winnaar en tweede van het WK weer noemen, terwijl je nog maar de helft van de doorgaande ploegen weet. Natuurlijk kan je wel even kijken naar uitslagen. Haha, lastig dit :puh:

Tot nu toe eerste, scheelt helemaal niks. Al hebt ik het gevoel dat ronde 3 super gaat bij mij. Al een aantal helemaal correcte uitslagen gehad :)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar de winnaar van het WK heb je in ronde 1 toch al aangegeven? Of mag je die plannen nu weer wijzigen? :puh:

In de eerste ronde heb je aangegeven wie je van tevoren tipte als eerste en tweede. Nu de helft is afgevallen, kan je opnieuw een poging wagen, maar zal je (vermoed ik) minder punten ontvangen dan in de eerste ronde. Je kan natuurlijk ook hetzelfde invullen als je in de eerste ronde deed. Is het te volgen? Ik hoop van wel ;)

Ennuh, Dutchy, als ik he fout heb, verbeter me dan alsjeblieft.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...