Jump to content

WK Poule 2010


Dutchy3010

Recommended Posts

Ik was iets te enthousiast met het aantal doelpunten en mijn oorspronkelijke finale (Engeland-Duitsland) is zondag al, dus dat schiet niet erg op. :7

Volgende ronde beter, misschien kan ik dan nog bij het middenveld aansluiten. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    20

  • Leontjuuh-gta

    10

  • Visser23

    8

  • Guardian1980

    4

Maar de winnaar van het WK heb je in ronde 1 toch al aangegeven? Of mag je die plannen nu weer wijzigen? :puh:

In de eerste ronde heb je aangegeven wie je van tevoren tipte als eerste en tweede. Nu de helft is afgevallen, kan je opnieuw een poging wagen, maar zal je (vermoed ik) minder punten ontvangen dan in de eerste ronde. Je kan natuurlijk ook hetzelfde invullen als je in de eerste ronde deed. Is het te volgen? Ik hoop van wel ;)

Ennuh, Dutchy, als ik he fout heb, verbeter me dan alsjeblieft.

Je hebt helemaal gelijk! :tu: Je krijgt inderdaad minder punten. Allereerst is het aantal landen dat nog meedoet gehalveerd, daarnaast kan je natuurlijk ook beter de "route" uitstippelen nu je weet wie nummer 1 en 2 in hun poule zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan dat degene die met penalties wint, deze als één doelpunt wordt geteld.

Bijvoorbeeld, Nederland-Slowakije: 2-2 na 120 minuten. 5-3 met penaltys. Dan telt de penalty serie als één doelpunt, dus 3-2. Lijkt me het meest logisch, zo wordt het normaal ook meestal gerekend.

Link to comment
Delen op andere websites

Engeland is niet Groot Brittanië, verkeerde vlag. :7Dit is de vlag van Engeland.

Jep, daar was ik al achter. Maar ik had geen zin meer om alles te veranderen.

Had problemen met mijn pc, daarom kon ik de volgende ronde niet plaatsen. Zal dat nu gelijk doen. Excuus voor de late reactie.

Voor de knock-out ronde geldt dat het niet uitmaakt of de uitslag er is na 90 minuten of na 120 minuten. Stel dat je 1-0 gokt, en het is na 90 minuten 1-0 dan heb je de volle punten, maar hetzelfde geldt voor 120 minuten.

Mocht je een gelijke stand gokken, zet er dan bij wie er wint na penalties. In dit geval kan je ook een extra punt verdienen, namelijk wanneer je goed gokt wie er na penalties wint. Dus iemand zegt 2-2 en Nederland wint met penalties, krijgt hij (indien dat helemaal juist is) 1 punt voor het gelijkspel, 1 punt voor de eerste 2, 1 punt voor de tweede 2 en 1 punt voor degene die wint na de penalties. Dit om geen statistisch voordeel te geven: een gelijkspel is ineens veel minder waarschijnlijk.

Hopelijk is het zo een beetje duidelijk. :)

Link to comment
Delen op andere websites

De stand is weer ge-update! Ronde 3 en ronde 4 zijn nagekeken, daarbij zijn nu ook punten gegeven voor de nummer 1 en nummer 2 van de poule. Bij ronde 1 en ronde 4 zijn, uiteraard, nog geen punten verdeeld voor de winnaar en de tweede van het wk.

Natuurlijk geldt weer: controleer even je eigen aantal punten, het kan makkelijk dat ik een fout heb gemaakt! Stuur dan even een PM naar mij, en ik zal het opnieuw nakijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zei nog tegen mijn vriendin dat het 2-1 zou worden en ik had gelijk. Had de hoop eigenlijk al opgegeven, maar dankzij die penalty. Moet ik er nu nou blij mee zijn of niet? :puh: Ik hoop dat Nederland om 3 redenen wereldkampioen wordt:

1. Ik woon in Nederland en ben dus fan van Nederland.

2. Ik gun het Nederland van harte.

3. Ik wil Eneco failliet zien gaan.

Bewerkt: door Mr-Triple-X
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...