Jump to content
Joriz

GTA Chinatown Wars lite gratis voor iPhone verkrijgbaar!


Vanaf nu biedt Rockstar Games een gratis lite versie van Grand Theft Auto Chinatown Wars voor iPhone en iPod Touch. De lite versie is gratis te downloaden vanuit iTunes. De lite versie bevat de eerste drie missies van het spel. Tevens zitten twee radiostations inbegrepen ten opzichte van de 11 radiozenders in de betaalde versie. Netzo als de complete versie van het spel is in de lite versie wel compleet Liberty City open om te ontdekken en zijn er dus geen tijdlimieten of barrières waardoor je maar een deel van de stad kan verkennen.

gallery_1_5_16469.jpg

Mocht je het spel goed vinden en verder willen spelen dan kan je de betaalde versie van Grand Theft Auto: Chinatown Wars aanschaffen via iTunes voor slechts € 7.99. Het spel is staat trouwens compleet met uitleg van alle missies op WikiGTA.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Dit lijkt me onverstandig, ik denk dat ze beter slechts een klein gedeelte van liberty city toegankelijk hadden kunnen maken. Vanwege een terroristische dreiging ofzo. Gewoon met een goede in-game reden! Dat lijkt me commercieel gezien beter. Maar dit is natuurlijk wel super voor iedereen met een iPhone. Komt hier ook een wikipage van? :clown:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heb ik net een week geleden het volledige spel gekocht voor 8 euro en nu komen ze met een lite-versie. Slimme zet van Rockstar om mensen met een iPod Touch/iPhone kennis te laten met de game om te kijken of ze de game wat vinden of niet.

Bewerkt: door Jesperkaj

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik wou hem eerst kopen via de App Store, maar ik heb maar de lite versie geprobeerd.

Ik kan je zeggen: No way, José. Wat een verneukte besturing. Als ik hem ga kopen, dan iedergeval niet op de iPod Touch. Waarschijnlijk op de PSP dan.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De besturing is inderdaad wel even wennen.....vooral te voet heb ik persoonlijk best moeite met dat virtuele joystickje. Maar goed, het ziet er erg mooi uit en het is en blijft natuurlijk een must voor de liefhebber :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heb hem gedownload, wel een leuk spel maar jammer dat je de cutscenes niet kan overslagen aangezien ik het eerste deel helemaal gezien had maar toen moest ik even wat anders doen op mijn Ipod Touch waardoor ik het moest uitzetten en toen moest ik weer helemaal opnieuw bekijken... Voor de rest echt een super game.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heb hem gedownload, wel een leuk spel maar jammer dat je de cutscenes niet kan overslagen aangezien ik het eerste deel helemaal gezien had maar toen moest ik even wat anders doen op mijn Ipod Touch waardoor ik het moest uitzetten en toen moest ik weer helemaal opnieuw bekijken... Voor de rest echt een super game.

Gewoon je scherm aanraken, wachten tot het witte cirkeltje rond is, en je skipt je cutscène :sigaar:

Bewerkt: door xelaim

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...