Jump to content
Joriz

Nieuwe PC updates beschikbaar voor Grand Theft Auto IV en Episodes from Liberty City


GTAGames.nl afbeelding
Rockstar Games heeft zojuist een patch uitgebracht voor de computer versie van Episodes from Liberty City en Grand Theft Auto IV. Indien je één van de spellen opstart krijg je automatisch melding als je met het internet verbonden hebt waarna de update zal downloaden. De update repareert allerlei kleine probleempjes in GTA waaronder uploadproblemen met het uploaden van filmpjes naar Rockstar's Social Club.

De updates lossen opgesomd de volgende problemen op:

Episodes From Liberty City v. 1.1.2.0
  • Bug waarbij bladeren van transparant leken.
  • Bug die voorkwam dat filmpjes naar Social Club konden worden geüpload wanneer je muziek van The Ballad of Gay Tony toevoegde.
  • Bug fix voor clip capture "OFF" waarbij het spel trager werd wanneer je bij een waterkant kwam.
  • Bug fix voor traag spel wanneer je een een boot vaart tijdens de missie "Sexy Time" in The Ballad of Gay Tony
  • "detonate" optie kan nu naar een andere knop worden toegewezen in the Lost and Damned zodat je pijltje naar beneden voor andere functies kan gebruiken.
  • EFLC heeft nu zijn eigen instellingen bestand "SETTINGS_EFLC.CFG" om conflicten te voorkomen wanneer Grand Theft Auto IV later wordt geïnstalleerd.


Grand Theft Auto IV v. 1.0.7.0 / 1.0.6.1 (Russian) / 1.0.5.2 (Japanese)

  • Bug waarbij bladeren van transparant leken.
  • Bug die voorkwam dat filmpjes naar Social Club konden worden geüpload wanneer je muziek van The Ballad of Gay Tony toevoegde.
  • Bug fix voor clip capture "OFF" waarbij het spel trager werd wanneer je bij een waterkant kwam.
  • "detonate" optie kan nu naar een andere knop worden toegewezen in Grand Theft Auto IV: the Lost and Damned zodat je pijltje naar beneden voor andere functies kan gebruiken.


De update zal waarschijnlijk binnenkort ook weer via GTAGames.nl zijn te downloaden voor mensen die het spel op een computer hebben geïnstalleerd zonder vaste internet verbinding. Volgens Rockstar Games komt er binnenkort ook een update voor Red Dead Redemption waarmee enkele bugs in het spel gerepareerd zullen worden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Mooi, want Sexy Time is een van de leukste missies in de Ballad, en ik ergerde me er kapot aan dat hij daar in een keer begon te lopen zonder een duidelijke reden. Clip Capture heb ik altijd aan, want bijna altijd als ik speel gebeurt er wel iets wat ik het opslaan waard vind. Maar de blaadjes? Nooit iets van gemerkt. Waar ik meer last van heb is dat de weg vaak verspringt zoals je hem ook in de verte ziet, dus hebben ze dat ook gerepareerd?? komt wel redelijk vaak voor maar ook al voor de patch niet meer.

Bewerkt: door Max Payne7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ligt aan jou.. Heb er niet echt last van, m'n framerate is wel gedaald(+- 5fps denk ik), maar echt laggen doet hij niet.

Heb trouwens niet echt geprobeerd van die parachute bug.. Wat ik wel heb gemerkt, is dat mijn settings omlaag zijn gezet door die patch. Als ik ze nu omhoog zet heb ik wel het idee dat het minder RAM in beslag neemt.. Ik zat nu met high nog vrij laag, terwijl ik eerst met zo'n beetje alles op high al bijna aan het maximum zat. M'n framerate is echter dik gedaald. Vooral night shadows zorgen volgens mij voor een frame drop van 5 fps als ik ze van high naar very high zet(niet dat je er een donder aan hebt, maar ok).. Dus die patch heeft me meer slecht dan goed gedaan :ch:

Bewerkt: door Mythbuster

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heb de updates gedownload en geïnstalleerd en heb geen problemen gehad.

Ik gebruik eigenlijk ook geen trainer, dusse... :puh:

(Hoewel, ik heb wel een kleine mod ingevoerd voor TBoGT (gouden mobiel), en daar geen problemen mee gehad.)

Ik had me al een tijdje geërgerd aan die plotselinge traagheid van het spel tijdens de missie Sexy Time... Ben blij dat dat voorbij is. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Waar kan ik deze nieuwe versie downloaden?

Dat vraag ik me ook af. Weet iemand dit??

Je krijgt automatisch een melding als je het spel opstart en verbonden bent met Live (zoals in het nieuwsbericht is te lezen).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

:tu: Ik heb het idee dat me beeld van gta4 eindelijk vooruit is gegaan ik kan nu echt alles op max draaien :)

Super update :tu:

Maar ik heb de schaduwen altijd uitstaan dat vertraagde bij mij altijd het beeld en het resultaat daty je andere dingen weer kam opdraaien :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...